Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

7/5/08

Blogoπαίχνιδο - Ετσι γράφω...



Πατήστε πάνω για να μεγαλώσει η εικόνα..


Οι κανόνες του παιχνιδιού - ακριβώς όπως τους αντέγραψα:
1. Γράψε
2. Σκάναρε (ή φωτογράφισε… )
3. Πόσταρε.
4. Ειδοποία! Απαραίτητα στο τέλος του ποστ γράψε: για το http://autographcollectors.blogspot.com
5. Προσκάλεσε άλλους 5 ή και περισσότερους blogger να συμμετέχουν. (επίσης απαραίτητα, για να μαζευτούν όσο περισσότερα χειρόγραφα γίνεται)


Και προσκαλώ τους: Ελένη (σταγόνα), Αρματάν, Μαργαρίτα, Νατάσα, Αρτάνη! :))


για το http://autographcollectors.blogspot.com

28 σχόλια:

Βάσσια είπε...

:-)
Τελικά μας άρεσε αυτό το παίγνιον.

Καλησπέρα καλλιγράφε Νικόλα.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:)) Καλησπέρα Βάσια! :))

Artanis είπε...

Α, τί ωραίο...Θα το παίξω, με κάποιο χειρόγραφό μου...
Σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση Νίκο, θα το παίξω και θα καλέσω και το μπλογκοσύμπαν...Χα,χα,χα,χα!

Τί ωραία γράμματα κάνεις...Είχα κάποτε ένα φίλο γραφολόγο, μου ζήτησε να του δείξω τον γραφικό μου χαρακτήρα, και έβγαλε πολλά ενδιαφέροντα συμπεράσματα...Οτι έχω ένα κρυμμένο serial killer, μέσα μου...

Χα,χα,χα,χα,χα! Πλάκα κάνω φυσικά...Θα τα πούμε σε λίγες μέρες με το συγκεκριμένο παιχνίδι στη ανάρτηση...Νά ΄σαι καλά, σ' ευχαριστώ και πάλι...
Φιλιά...

faraona είπε...

ΠΑΙΖΩ ΚΙ ΕΓΩ το ιδιο.ειναι ωραιο τελικα.
φιλια

Μαργαρίτα είπε...

"Το όνειρο είναι η λογική,
το μη όνειρο είναι μια παράλογη
πραγματικότητα...."

Πόσο μ'αρέσει... μου το είχες
αφήσει σε κάποιο από τα σχόλια σου
και είχα μείνει άφωνει!!
Πολύ όμορφο το γραπτό σου
και το κείμενο φυσικά!!

Νικόλα μου, σ'ευχαριστώ πολύ
για την πρόσκληση!!!
Αν καταφέρω να το αναρτήσω θα
είμαι ευτυχής :))
Η τεχνολογία δεν είναι το καλύτερό μου!! ( Μη γελάς!! ;)
Θα δω τι μπορώ να κάνω!!
Προς το παρόν ετοιμάζω άλλο
παιχνιδάκι :))

Καλό απόγευμα*** :))

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Αρτάνη περιμένω, με πεθαίνει η περιέργεια! :))

Φαραόνα, το είδα! :)) Δύσκολο λες το απλό! ;))

Μαργαρίτα μου, χαίρομαι που το θυμάσαι! :)) Ναι το είχα γράψει για σένα... :)) Αν χρειαστείς βοήθεια, για να ανεβάσεις στο ποστ το χειρόγραφο, ρώτα... :))

Μαργαρίτα είπε...

Σ' ευχαριστώ!! :))


Μάντεψε!! :))
Έχω κι εγώ μια προσκλησούλα
για σένα...!!
Άν μπορείς και θες βέβαια :))

Autographcollectors είπε...

Ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή -
πολύ καλός ο γραφικός χαρακτήρας, και όμορφο το κείμενο!

Αναρτήθηκε ήδη στο blog της συλλογής.
:)

Νατασα είπε...

πολύ χαριτωμένο
αν βρω χρόνο
και κατάλληλη στιγμή
θα παίξω
σ' ευχαριστώ
το γραπτό σου
σαν μπαλκόνια κάθε γραμμή
με καγκελενια γράμματα
παλιού κλασικού σπιτιού

Roadartist είπε...

μου θυμισε τις εκθεσεις του σχολειου.... :)))

Μαρια Νικολαου είπε...

Τελικά ειναι το μόνο παιχνίδι που βλεπω πως δεχτηκαν τοσοι πολλοι.
Και γω το χω ετοιμο για το Σαββατο αν και δεν δεχομαι να παιζω σε μπλοκοπαιχνιδα ,αυτο ειναι κατι διαφορετικο..
Τα γραμματα σου Νίκο μου δειχνουν ευαισθητο χαρακτηρα με καλλιτεχνική φυση..
Σιγουρα εισαι κι απο τα δυο..
Να σαι καλα
Πολυ ομορφο

Γωγώ Πακτίτη είπε...

καλησπέρα Νίκο...:)

γράφεις, όπως εκφράζεσαι...
όμορφα...:)

maya είπε...

καλησπέρα!
άργησα - ήμουν εκτός με τα καθημερινά τρεχάματα.
αλλά νάμαι πάλι.

κάνεις ωραία γράμματα!
για κάποιον λόγο
-ίσως γιατί γράφεις πολύ-
θεωρούσα πως θα είναι πιο δυσανάγνωστα...

με πολύ ενδιαφέρον είδα την συμμετοχή σου!

για το κείμενο
τι να σχολιάσω.
συμφωνώ πολύ
και είναι βαρετό να το λες!

ανοίγεις πολλά θέματα.
απορώ που σούφτασε το χαρτί!!!

πολύχρωμη καλησπέρα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

"η παράλογη πραγματικότητα" ε?
πόσο συχνά το βιώνουμε αυτό...

Ηλιαχτίς είπε...

"Η μεγαλύτερη σκλαβιά είναι να μην ανήκεις στον εαυτό σου.."
Πόσο βάθος έχουν αυτά τα λόγια..
Δίκιο έχεις καλέ μου Νικόλα!
Ο γραφικός σου χαρακτήρας πρέπει να πω πως αποπνέει μια καλλιτεχνική φύση από πίσω!!
Πολλές καλησπέρες καλέ μου!

fish eye είπε...

λες το μολυβακι κι ο στυλος να αποτελουν καποτε παρελθον;οπως τωρα ο πινακας κι η κιμωλια;λες;

M-meggie είπε...

Όμορφα γράμματα από όμορφη - ήρεμη ψυχή.
Την καλημέρα μου

Ανώνυμος είπε...

...στο τέλος γράφεις.."η συνείδηση είναι ο μόνος οδηγός μας"..το ένστικτο;;;; δεν είναι οδηγός;; ή δεν πρέπει να το αφήνουμε να μας οδηγεί;; ή δεν υπάρχει "πρέπει";;;
***ωραία σκέψη..βαθιά..ή μάλλον με ωραίο τρόπο δοσμένη η σκέψη στη γραφή σου..
καλημέρα Νικόλα :)

Ανώνυμος είπε...

Χειρόγραφα κατέκλεισαν τις οθόνες, ζεστά, ζωντανά, ανθρώπινα! γραφικοί χαρακτήρες κόντρα στην τεχνολογία! Μ' αρέσει ο γραφικός σου χαρακτήρας, όπως μ' αρέσει και ο χαρακτήρας της γραφής σου. Σύντομα θα δεις και τον δικό μου, σε τέτοιο παιχνίδι μπορείς να πεις όχι; Ουδεπόποτε! φιλιά :))

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μαργαρίτα, σου έχω ήδη απαντήσει σχετικά! :)) Καλημέρα :))

Autographcollectors :)) :))

Νατάσα μου αρέσει ο τρόπος που μεταλάσσεις τις εικόνες κι όχι μόνο, μες το μυαλό σου! :))
Καλημέρα! :))

Roadartist καλημέρα! :))

Μαρία ανυπομονώ να το δω! :)) Το Σάββατο λοιπόν! :))

Γωγώ είσαι πολύ ευγενική! Ευχαριστώ! :))

Μάγια χείμαρος είσαι! Σε ευχαριστώ! :))

Ηλιαχτίδα χαίρομαι που στάθηκες στο περιεχόμενο του κειμένου :)) Επίτηδες το επέλεξα, ώστε να μην είναι μόνο ένα μπλογκοπαίχνιδο, αλλά και μια ανάρτηση μαζί! :)) Καλημέρα! :))

Φεγγαραγκαλιές όχι, δεν νομίζω! Ποτέ! :))

Νότα σε ευχαριστώ!! :)) Καλή μέρα να έχεις! :))

Νανά, το ένστικτο ή η διαίσθηση, μπορεί να νιώσει και να αντιδράσει στα πρωτεύοντα συναισθήματα κι ανάγκες. Μπόρει να εκλάβει για παράδειγμα, τον φοβισμένο σκύλο που δείχνει τα δόντια του ως απειλή. Η συνείδηση προυποθέτει γνώση, και σεβασμό στα θέλω της καρδιάς. Λειτουργεί σαν φωνή, όπως το ένστικτο, μα βλέπει πιο καθαρά, πιο πέρα από την πρώτη εικόνα. Απαραίτητο εργαλείο για να ευτυχίσουμε, να ορίζουμε τον ευατό μας και να μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι! :)) Καλημέρα!

Ευαγγελία, θα έρθω να το δω οπωσδήποτε! :)) :)) Όμορφη μέρα να έχεις! :))

maya είπε...

να σου πω...
τώρα που ξαναμπήκα και διάβαζα το σχόλιο μου
ελπίζω να κατάλαβες
όταν λέω
"και είναι βαρετό να το λες"
εννοούσα βέβαια εμένα
να μην ξαναπώ αυτά που γράφεις στο κείμενο!
όχι βαρετά αυτά που λες ΕΣΥ!!!!!

αχαχαπωπω παρεξήγηση απο κακή έκφραση!...
... αν και μάλλον το κατάλαβες γιατί δεν μούρθε τίποτα στο κεφάλι :))))))))

την καλησπέρα μου!
χχχχχχχχχχχχχχχ

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:)) Ναι, βρε! Το κατάλαβα! :))Καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

Σε διάλεξα και εγώ για αυτή την αποστολή αλλά δεν πρόλαβα
http://spirit.pblogs.gr/2008/05/idiografws.html
Πάντα γράφεις ωραία Ασπρο μου Φτερό :)

Ανώνυμος είπε...

wste etsi grafeis!!! grafeis omorfa..moy thimise to grapto soy.. opws egrafan palia tis syntages:):)
kalhmera Nikola:)

Ανώνυμος είπε...

kai Nikola.. seyxaristw gia thn prosklhsh!!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μάνια, σημασία έχει που με σκέφτηκες! Ευχαριστώ! :))Καλησπέρα!

Ελένη, να ένας χαρακτηρισμός που δεν περίμενα! Άκου σαν συνταγές! :)) :))
Καλησπέρα!

Ανώνυμος είπε...

Βρε Νικόλα.. ελπίζω να μη σου κακοφάνηκε η παρομοίωση με τις συνταγές γιατί εμένα μου άρεσε πολύ αυτή η ανάμνηση που μου έφερε η γραφή σου.. :):)

Cookie είπε...

Πολύ όμορφα γράμματα... :))) Τελικά, όλοι οι μπλόγκερς γράφουνε όμορφα... ή μπορεί εκείνοι που δε γράφουν όμορφα να διαφεύγουν το παιχνίδι δεν ξέρω :))

Καλό σου βράδυ!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ελένη μου δεν παρεξηγιέμαι εύκολα, πόσο δε από φίλους! :)) Όχι , δεν μου κακοφάνηκε καθόλου! Μου φάνηκε πολύ αστεία και γλυκιά παρατήρηση! :)) :)) Καλημέρα!

Clockwork Plum καλημέρα! :)) :))