Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

21/6/08

Λέξεις μισές

Λέξεις μισές, ξεθωριασμένες ζούνε
τραύμα που στο μυαλό μου κουβαλώ,
αισθήσεις που ξεψυχούνε...

Μία πνοή το ίχνος τους και πάει
από τα σύννεφα πιο ψηλά πετάει.
Σβήνει σαν νότα μέσα σε μνήμη ξεχασμένη
το βήμα σου που την ξεπερνά πονάει.

Σέρνω τα νύχια να ξεριζώσω τα φτερά σου
μα έχω μόνο την απουσία σου αγκαλιά μου...
Σβήνει στο φως κι η τελευταία ελπίδα
πουλί το δάκρυ, και πετά γι άλλη πατρίδα.

Κι η εξορία ο τόπος που απομένει
όταν όλοι φύγουν οι αγαπημένοι.
Σαν σκύλος που τον σφίγγει το κολάρο
και δεν σπάει κι η αλυσίδα η γαμημένη..

Αν θα μπορούσες.. αν .. αν αλυσίδες δε φορούσες.
Αν ήσουνα μόνος από ανθρώπους που μισούσες...
Αν στο κεφάλι σου τις νότες σου κρατούσες...
Αν... αν αγαπημένος ήσουν μπορεί να ζούσες...

Φυτρώνουν άραγε οι σταυροί, αναρωτιέμαι..
Ποτίζω δάκρυα τάφους σα νάταν κήπος.
Κάθε χαρά μου στο παρτέρι του νανουρίζω
με χώμα την σκεπάζω και ελπίζω.. νομίζω...

Δεν έχω λόγια, μήνας Ιούνης κι όλα πέσαν.
Φύλλα σκόρπια ξεραθήκανε, σπασμένα.
Έρημο κύμα ταξιδεύει η ψυχή μου....

Στα πόδια σου να φέρνει, τα ξεχασμένα.....

20 σχόλια:

Μαργαρίτα είπε...

Είναι μεγάλη της ψυχής σου η θλίψη,
είναι τ’ αστέρια τ’ ουρανού σου μακριά..
μα μη ρωτάς αν είσαι αγαπημένος
και αν κρατάς τις νότες σου σφιχτά!

Είναι οι χτύποι της καρδιά σου μελωδία
κι όλη η φύση αφουγκράζεται παλμούς
κι αν τα φύλλα ξεράθηκαν και πέσαν
πάλι την Άνοιξη θα δώσουνε καρπούς!

Σαν να μελαγχόλησες λιγάκι Νικόλα!
Όλα στη ζωή είναι!! Έξω υπάρχει μία
υπέροχη μέρα! :)

Καλό Σ/Κ ***

Φωτεινή S είπε...

Καλό ΣΚ!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα Νίκο! Καλό Σ/Κ να έχεις! :)

MARIA ANDREADELLI είπε...

"Σβήνει το φως και η τελευταία ελπίδα
πουλί το δάκρυ και πετά γι' άλλη πατρίδα"

Καταπληκτικοί στίχοι!

Καλό αυτό που έκανες με το copy-paste. Γίνεται εύκολα ή θέλει πρόγραμμα;

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μαργαρίτα σε ευχαριστώ που πάντα με σκέφτεσαι! Οι στίχοι σου χαμόγελο μου χάρισαν και πνοή! Ναι, κύκλους κάνει η διάθεση, τίποτα μόνιμο, τίποτα πραγματικά κακό.. Και συχνά δεν είναι καν η δική μου διάθεση. Το ένδυμα είναι μιας άλλης ψυχής, που το φορώ για λίγο, να νιώσω, να κοινωνήσω... Όλα καλά! :))

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Φωτεινή καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα! Να περνάς όμορφα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Λυγερή μου σε ευχαριστώ που με σκέφτεσαι! Καλό Σαββατοκύριακο!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

POETIC SIN χαίρομαι που σου αρέσανε οι συγκεκριμένοι στίχοι! Ευχαριστώ!

Γι αυτό που με ρωτάς, είναι εντολή που προσθέτεις σαν Java/Html στοιχείο στην σελίδα, χωρίς τίτλο.. Σου έστειλα σχετικό mail με οδηγίες.

Καλό Σαββατοκύριακο!

MARIA ANDREADELLI είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ!
Ήδη είναι έτοιμο.
Καλό Σαββατοκύριακο!!!

Artanis είπε...

Πολύ ωραίο κομμάτι Νικόλα, έγραψες πάλι...
Σου στέλνω φιλιά, και ευχές για ένα υπέροχο Σ/Κ...

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Αρτάνη μου ευχαριστώ! Καλό Σαββατοκύριακο νά΄ χεις και συ!

Ανώνυμος είπε...

το έρημο κύμα να βρεί την πιο ζεστή και χρυσαφένια αμμουδιά να ξαποστάσει:):)
να είσαι καλά Νικόλα:)

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

"Φυτρώνουν άραγε οι σταυροί αναρωτιέμαι.."

Κι εγώ που ήρθα για το παιχνιδάκι...

και μετά με μαλώνεις που βάζω τα κλάμματα με τα ανεμοσκορπίσματα...

Υ.Γ. Είτε θλιμμένος είτε ευτυχής είσαι το γούρι μου, καλά σου το είπα!

Η σοφίτα μου γέμισε από παιχνίδια, έλα να παίξουμε να ξεχαστούμε!

Ανώνυμος είπε...

"Δεν έχω λόγια, μήνας Ιούνης κι όλα πέσαν. Φύλλα σκόρπια ξεραθήκανε, σπασμένα. Έρημο κύμα ταξιδεύει η ψυχή μου..."
Νικόλα, Βαριά η διαθεσή σου, σηκώνει άφιλτρο τσιγάρο, κόμπος στο λαιμό, δάκρυα με το ζόρι κρατημένα μη κυλίσουν, βαρύ πιοτό, άναστρη νύχτα...
Εσύ γράφεις έτσι, εγώ νοιώθω έτσι; Τι να πω;
Καλησπέρα φίλε...
Φ.Μ.Α

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Σταγόνα μου σε ευχαριστώ! Καλό Σαββατοκύριακο!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Κοπέλα με το καναρινί φόρεμα δεν ξέρεις πόσο με κάνεις χαρούμενο που με θεωρείς το γούρι σου! Έστω, κι αν αυτό αφορά τα μπλογκοπαίχνιδα! :)) Η σοφίτα σου πανέμορφη! Σε ευχαριστώ που αποδέχτηκες τν πρόσκληση! Καλό Σαββατοκύριακο!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Φανελάκι σε ευχαριστώ που νιώθεις! Την αγάπη μου!

Ανώνυμος είπε...

λεξεις μισες...
λεξεις που ποτε δεν θα υποθουνε και ομως τα ειπανε ολα.....

Σ'αγαπω και ομως ...η μοναξια αφορητητή....

Εσυ εκει ..καπου μακρια σε αλλη αγκαλια....
Εγω εδω...αγκαλια τις αναμνησεις ....αυτες που ποτε δεν ηρθαν και ποτε δεν θα ερθουν...

Αν μπορουσες μια νυχτα μονο...
στο ονειρο να εδεινες φτερουγες..
Αν μπορουσα....
Για μια στιγμη την αιωνιοτητα
θα ζουσα.....
Τα φιλια μου .....

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

"Αν μπορούσες μια νύχτα μόνο...
στο όνειρο να έδινες φτερούγες..
Αν μπορούσα....
Για μια στιγμή την αιωνιότητα
θα ζούσα..."

Πολύ τρυφερό και όμορφο! Σε ευχαριστώ Γεωργία για το Υπέροχο στιχοσχόλιό σου..

Την αγάπη μου!

Ανώνυμος είπε...

όταν όλοι φύγουν οι αγαπημένοι...