Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

24/10/08

το τέρας που τρέφεται με αγάπη..

Σα κλείνουν τα μάτια το βράδυ
σε ύπνο βαθύ, σκοτάδι..
το ακούς που ουρλιάζει στ΄αστέρια
και τρομάζει
των αγγέλων τα χέρια.
Μοιάζει ο κόσμος μόνος, με φόβο.
Εφιάλτης η ανάσα, που διώχνω...

Κι ύστερα πάλι η ώρα,
ρυθμικά την καρδιά τη κουρδίζει.
Δίνει σήμα, να κρύψει το "Τώρα"
απ΄την αυγή, που ωραία ροδίζει..
Νέα πρόσωπα, μάσκες καινούργιες
ήχοι σιωπών καλύπτουν τα ίχνη,
φοράς ανάποδα το δέρμα
που ακόμη φόβο μυρίζει.

Και της μέρας σκαφτιάς, εργάτης,
σα σκουλήκι τρυπάς το ωραίο.
Φτερουγίζουν μακρυά σου τα σμήνη
και ρωτάς τι έχει απομείνει..
Μες τα χέρια σου βαστάς ένα χάρτη
από πρέπει και μη, απ΄ αλάτι,
στις πληγές ως επίθεμα βάζεις,
της καρδιάς τις ρωγμές να σκεπάζεις.

Μία στοίβα χαρτιά η ζωή σου,
κάπου γράφουν πως είσαι σπουδαίος,
έντιμος εργατικός και νέος.
Να προσέχεις τα όνειρα λένε
που τις μοίρες ανάξιων καίνε..
Κάπου γράφει, μα είναι σε στοίβες
και θυμάσαι σκόρπια, ελπίδες.
Μία τάξη, θαρρείς, πρέπει μόνο.

Και μια ώρα, το αλάτι δε φτάνει.
Ενός γέρου το κορμί πια φορείς,
μοιάζει η έντιμη δόξα με τάφο
που σε καλεί να ξεκουραστείς..
Σε ένα χαρτί, σου λεν, δεν υπάρχεις
και πως εσύ ν΄αρνηθείς...
Με τ΄αδύναμα χέρια του γέρου,
δεν μπορείς ν΄ αντισταθείς.

Τις ημέρες κρυφά λευτερώνεις
το τέρας που αρνιόσουν καιρό.
Τη σκιά σου τρώει και λιώνεις
που δε του φύλαξες φως αρκετό..
Τους καθρέφτες κομμάτια τους κάνει,
να σε δει δεν αντέχει στιγμή.
Γιατί εκείνο, πάντα αγαπάει,
το παραμύθι, που ζούσες παιδί..

99 σχόλια:

jacki είπε...

Αχ! Νικόλα :)))
;) πολύ όμορφο στ' αλήθεια.
Καλημέρα.

Unknown είπε...

Υπέροχο !!
Μου θύμισε ένα τραγούδι του Β.Παπακωνσταντίνου.

Τα ρούχα μου παλιώσανε και δεν αντέχουν
τρύπες στα γόνατα από τις υποκλίσεις
τσέπες ξηλωμένες απ' τα κέρματα
χαλασμένα φερμουάρ, χάσκουν χρεοκοπία
Το κορμί μου μελανιασμένο
μες το κρύο σαν λάθος
που δεν το παραδέχεται κανένας
γυρνάει και ζητά τη ζεστασιά σου

Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα...

pandiony είπε...

ανατρίχιασα ωρέ!! μα μα ματαιοπονία.. να αφίσω μια φράση του Τομ Ρομπινς:
’’δεν είναι ποτέ αργά για χαρούμενα παιδικά χρόνια’’
χιχ
;οΡ

Μαρια Νικολαου είπε...

Εξυπνο και ομορφο πραγματικά
Δυνατοι στιχοι
Καλημερα Νίκο :)

Ανώνυμος είπε...

Μοιάζει ο κόσμος μόνος, με φόβο.
Εφιάλτης η ανάσα που διώχνω...
Και γω...
Θέλω να φύγω έξω να πάρω αέρα… Χρειάζομαι οξυγόνο…
Χρειάζομαι να δω και άλλα πράγματα… Επιτέλους διαφορετικά…
προχώρα λέει η καρδιά..
άκουσέ την..
ΒΟΥΛΑ

Ανώνυμος είπε...

"Τις ημέρες κρυφά λευτερώνεις
το τέρας που αρνιόσουν καιρό."

μια στοίβα ανοίξες Νικόλα, κι οτι απομένει απ' τις ρωγμές
αναπνέει...

πανέμορφο!

την καλημέρα μου

nina είπε...

Το παραμύθι...αυτό είναι...το παραμύθι του λείπει...Τελικά δεν μεγάλωσε ποτέ...αλλά και ποιός μεγαλώνει; ή να το πω αλλιώς, ποιός παραιτήται;
Καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

ρυθμικά την καρδιά τη κουρδίζει.
Καλησπέρα ασπρο μου φτερό :)

L.N.E (Ελένη Γ.) είπε...

Έξοχος!!!!!!!!!!!!!

truth around us......... είπε...

Υπέροχο ...Να προσέχεις τα όνειρα λένε που τις μοίρες ανάξιων καίνε..Κάπου γράφει, μα είναι σε στοίβες και θυμάσαι σκόρπια, ελπίδες.
Η απάντηση μου είναι μέσα από έναν άλλο παλιό και όμορφο στοίχο που μένει ανεξίτηλος μες στη καρδία μου και στον αφιερώνω όπως μου τον αφιερώσανε και σε έμενα κάποια στιγμή «Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά του να σε κάψει»
Να είσαι καλά και να διαφυλάξεις όλα σου τα όνειρα και τις ελπίδες αυτό σε κάνει να αντέχεις και να κρατάς πάντα την αγάπη όσο και να προσπαθεί το τέρας τις καθημερινότητας να την διαλύσει..
Φιλια καλησπέρα...

Ανώνυμος είπε...

ΑΔΕΡΦΈ...Σ' ΑΓΑΠΏ! ΝΑ ΞΈΡΕΙΣ...
armatan

rain είπε...

Κρατώ το τελευταίο δίστιχο (όχι πως το υπόλοιπο δεν είναι όμορφο όπως πάντα) μα με συγκινεί ιδιαίτερα...για ιδιαίτερους λόγους..
Να'σαι καλά Νικόλα μου
Πολλά φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Δυνατό, αληθινό, ανθρώπινο!!!
Να σαι καλά, Νικόλαε!!!

Μαργαρίτα είπε...

"Γιατί εκείνο, πάντα αγαπάει,
το παραμύθι, που ζούσες παιδί.."

Υπέροχο φινάλε!!!

Καλό Σ/Κ Νικόλα μου***

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Νικολα μου ειναι στα αληθεια ενα πολυ ομορφο ποιημα...
το τερας που τρεφεται με αγαπη...
δεν εχω λογια...
εχω αγαπη...πες του να ερθει να το ταισω...
σε φιλω γλυκε μου!

Ανώνυμος είπε...

Νικολα....
δεν εχω λογια...
υπεροχο
απιθανο
το τελειο για μενα...
εχεις το χαρισμα να εκφραζεσαι....
εισαι υπεροχος και σε λατρευω...
την αγαπη μου παντα...

Unknown είπε...

αχ αυτός ο τελευταίος στίχος. τον διαβάζω ξανά και ξανά...

τέλειος...

φιλιά βρόχινα...

Sideras είπε...

Έτσι είναι αυτά τα τέρατα….. παραχαράχτες δίχως ευχαριστώ .Αρπάζουν φτιάχνουν και σ’ αφήνουν απ’ έξω. Το μόνο που δεν υπολόγισαν είναι αυτό που μένει και αυτό δεν είναι η δόξα αλλά η αγάπη.

Όπως και να έχει αγαπητέ μου φίλε , έχουν δυναμώσει πάρα πολύ οι τελικοί σου στίχοι τελευταίως και αυτό προσωπικά μου αφήνει κάτι κάθε φορά που σε διαβάζω. Σου άφησα σχόλιο και στη απίθανη προηγούμενη ανάρτηση σου.

Σιδερένια καλημέρα

seniorita είπε...

ευλογημένος όποιος έχει ζήσει όμορφα παιδικά χρόνια!
υπέροχο,συγχαρητήρια!

Ανώνυμος είπε...

γιαυτό να το προσέχουμε.. το παιδί μέσα μας..
μέσα σε λίγους στίχους Νικόλα με τρόπο υπέροχο κατέγραψες την πορεία μιας ολόκληρης ζωής..
ώρα σου καλή..καλό σκ:)

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Όμορφο !!
αλήθεια , όσο κι αν ο χρόνος είναι αμείλικτος και κυριεύει το σώμα,
δεν μπορεί να τα καταφέρει με την καρδιά και το μυαλό , μένουν πάντα νεανικά !!

ΟΛΟΙ ΚΟΥΒΑΛΑΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ !!
ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ !!

Χαιρετισμούς αιγαιοπελαγίτικους

Eva F. είπε...

Νικόλαε είναι υπέροχο.....
Οι προηγούμενοι φίλοι τα είπαν όλα....
Να είσαι καλά.
Καλό σου βράδυ.

anepidoti είπε...

φαίνεται σε παράλληλους δρόμους βαδίσαμε αυτήν την βδομάδα, τι να πρωτοπώ, απλά δεν πολυδιαβάζω ποίηση κι εδώ καθηλώθηκα! αν σου λέει κάτι αυτό, ο τρόπος που απλώνεις συναισθήματα μου είναι ταιριαστός, τα υπόλοιπα τα ξέρεις.
Μπράβο σου!!!

magdalini36 είπε...

"ένα χάρτη από πρέπει και μη,απ΄αλάτι,στις πληγές ως επίθεμα βάζεις,της καρδιάς τις ρωγμές να σκεπάζεις"...Νικόλα τι να πω...είναι συγκλονιστικό! Λατρεύω τη "μαυρίλα" που αποπνέει...τι λόγια να βρώ?...Καλό βράδυ να έχεις!
(Απάντησα και στο προηγούμενο γιά...τον τίτλο...χα,χα)

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Αυτό το παιδί αγαπάω σε σένα Νικόλα. Το παιδί που βάζει αλήθεια
στα παραμύθια με ένα μοναδικό προσωπικό στύλ. Το δικό σου.
Να είσαι καλά ,να υπάρχεις,να γράφεις αγαπημένε Νικόλα.
Λυγερή του ΠΗΓΑΙΜΟΥ
http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

Λουλούδι είπε...

Υπεροχο οπως παντα.Νασαι καλα.

marianaonice είπε...

Δεν μπόρεσα να ξεχωρίσω στίχους που με άγγιξαν περισσότερο!
Όλο αυτό το ποιήμα σου αγγίζει τη ζωή μου!
Σ' ευχαριστώ Νικόλα!

M-meggie είπε...

Το τέρας ... αγαπάει το παραμύθι και λίγο πριν το τέρμα του λες την αλήθεια.
Είναι επόμενο να σε κατασπαράξει.
Και πονάει πολύ πολύ πολύ

Ένα από τα καλύτερα που έχω διαβάσει σε σένα.
Να είσαι καλά

PeNNy LaNe είπε...

Μου άρεσε πολύ... ο τίτλος μου θύμισε έναν από τους αγαπημένους μου στίχους... για την καρδιά ενός κτήνους καταπίνω φωτιές!

RedHat είπε...

Που πήγε το παραμύθι που ζούσα παιδί;;
Πολυ όμορφο και τρυφερό.

Να εισαι καλα...

Καλο βράδυ

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ιωάννα, σε ευχαριστώ! :))
Καλή εβδομάδα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Αναστασία, :)) :))
Καλή εβδομάδα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

pandiony ... αισιόδοξο μήνυμα! :))
Καλή εβδομάδα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μαρία τα λόγια σου με τιμούν!
Καλή εβδομάδα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Βούλα, να την ακούς την καρδιά. Είναι σοφότερη όλων...
Καλή εβδομάδα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Mist έστησες αυτί στην καρδιά μου, και κρυφάκουσες τις ανάσες.. Ευχαριστώ! Καλή εβδομάδα να έχεις!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

nina το παιδί πάντα υπάρχει.. τιμωρία ή σύντροφος στο παιχνίδι της ζωής..
Καλή εβδομάδα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μάνια, συλαμβάνεις τον κόσμο, νιώθοντας. Στην καρδιά σου. Μη χάσεις ποτέ αυτό το χάρισμα..
Καλή εβδομάδα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ελένη μου, Ευχαριστώωωωω!!!!! Είσαι πολύ καλή!
Καλή εβδομάδα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

truth around us... σε ευχαριστώ, για τον στοργικό σου λόγο! Να προσέχεις, να προσέχουμε, όλοι τα όνειρά μας...
Καλή εβδομάδα

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μαρία, (Αρματάν) κι εγώ σε αγαπώ!!
Καλή εβδομάδα, λυκαδέφι μου!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

rain κρατάς αυτό που η καρδιά σου επαναλαμβάνει.. :))
Καλή εβδομάδα, μικρή βροχούλα μου!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Σοφία, ευχαριστώ!
Καλή εβδομάδα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μαργαρίτα :)) :)) Τα παιδιά πάντα καταλαβαίνουν το ένα το άλλο... :)) Καλή εβδομάδα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

ΝΑΪΑΔΑ σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, και.. για την γενναία μερίδα αγάπης, που προσφέρεις στο.. "τέρας"... Μη νομίζεις, έχει τραφεί κι από τη δική σου ψυχή, και σε ευγνωμονεί γι αυτό...
Καλή εβδομάδα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Νεφέλη, χαρμόσυνε άγγελέ μου, τα λόγια σου είναι για μένα πάντα πολύτιμα! Την αγάπη μου σε σένα!
Καλή εβδομάδα, καλή μου!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Νεράιδα της βροχής, είναι τέλεια, γιατί είσαι και συ τέλεια, στο τρόπο που αγγίζεις τις λέξεις, και τις κάνεις βροχή.. και φιλιά!
Την αγάπη μου! Καλή εβδομάδα να έχεις!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Σιδερά μου, είσαι πολύ ευγενικός και καλός μαζί μου.. Σε ευχαριστώ!
Καλή εβδομάδα να έχεις φίλε μου!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

seniorita όπως είπε μια φίλη πιο πάνω, ποτέ δεν είναι αργά για να ζήσεις όμορφα παιδικά χρόνια.. :))
Καλή εβδομάδα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Σταγονίτσα μου, καλή εβδομάδα!
Αν χάσουμε αυτό το παιδί, φίλη μου, δεν μπορώ να φανταστώ τι μπορεί να απομείνει.. :))

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Αθηνά, τα είπες όλα! Να είσαι καλά!
Καλή εβδομάδα να έχεις!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Εύα.. ευχαριστώ! :))
Καλή εβδομάδα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

anepidoti ... ότι είσαι εδώ μου λέει πάρα πολλά. Δεν είναι τα λόγια που έχουν αξία, είναι το πως νιώθω, νιώθεις, είναι αυτό το παρόν, και το μοίρασμα... Εσύ...που είσαι εδώ. Ευχαριστώ!
Καλή εβδομάδα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Φωτεινή, μας συνδέει συγγένεια πλέον.. αφού.. κουμπαριάσαμε! :)) :)) Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Καλή εβδομάδα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Λυγερή, σε ευχαριστώ!
Καλή εβδομάδα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Λουλούδι :)) Ευχαριστώ!
Καλή εβδομάδα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

marianaonice ... είναι, μεγάλη τιμή τα λόγια σου.. Ευχαριστώ..
Καλή εβδομάδα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Νότα, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.. :))
Καλή εβδομάδα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

PeNNy LaNe :)) :)) χαίρομαι που σου άρεσε!
Καλή εβδομάδα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

RedHat , εδώ είναι.. πάντα.. Προσεχέ το...
Καλή εβδομάδα!

Bουλα. είπε...

καλημερα

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλημέρα.

✿ margarita είπε...

Τους καθρέφτες κομμάτια τους κάνει,
να σε δει δεν αντέχει στιγμή.
Γιατί εκείνο, πάντα αγαπάει,
το παραμύθι, που ζούσες παιδί..

Υπέροχο!!

Καλησπέρα :)

Artanis είπε...

Πολύ όμορφο Νικόλα μου...Και αληθινό...
Καλό σου βράδυ...

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

edelweiss .. σε ευχαριστώ.. που νιώθεις! :))
Καλή εβδομάδα

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Αρτάνη, καλή μου φίλη, ευχαριστώ!
Καλή εβδομάδα να έχεις!

Paranoia είπε...

πολύ όμορφο!
τρυφερό
γλυκό

καλησπέρα

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Παράνοια, καλώς όρισες! Σε ευχαριστώ που είσαι εδώ! :)
Καλό βράδυ!

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικά Υπέροχο!!!
Καλό βράδυ σου

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ανώνυμε σε ευχαριστώ.. Θα χαιρόμουν πολύ, αν μπορούσα να γνωρίζω ένα όνομα.
Καλό βράδυ!

Ανώνυμος είπε...

καλημερα Νικολα! χρονια πολλα για τη σημερινη μερα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

apollon69 χρόνια πολλά και σε σένα!.. Καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

αστη να φάει η αγάπη δεν τελειώνει ποτέ...
:)

Ηλιαχτίς είπε...

"Γιατί εκείνο, πάντα αγαπάει,
το παραμύθι, που ζούσες παιδί.."

Τέρας είναι εκείνο που τρέφεται με αγάπη, που την αναζητά μέσα στο χάος που του χάρισαν για κόσμο..;

Τέρατα είμαστε όσοι ξεχνάμε να αγαπάμε και να ζούμε σα παιδιά..;

Καλέ μου Νικόλα είναι πανέμορφο..
Αξίζει αγάπη τούτο το τέρας..!

Την αγάπη μου!
Να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα!

Ανώνυμος είπε...

"Μες τα χέρια σου βαστάς ένα χάρτη
από πρέπει και μη, απ΄ αλάτι,
στις πληγές ως επίθεμα βάζεις,
της καρδιάς τις ρωγμές να σκεπάζεις".

Ελπίζω να μην σε πειράζει, που ξεχωρίζω κάποιους στίχους κάθε φορά. Σίγουρα δεν το κάνω τυχαία.

Καλησπέρα.

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικα υπεροχο Νικολα..εισαι τρομερος..

Σταλαγματιά είπε...

Καλέ μου Νικόλα η άγνωστη Αναστασία είμαι εγώ, sorry για την απροσεξία,
σε φιλώ και πάλι!!

Τζούλια Φορτούνη είπε...

...το τέρας στο παραμύθι μου ήσουν
ο δράκος του πηγαδιού που έσκυψαν
να καθρεφτιστούν τα αστέρια

μεσάνυχτα κι ακόμα εδώ
στο χορό των μεταμφιεσμένων ωρών
αρνούμαι πεισματικά να μεγαλώσω...

όμορφοι στίχοι Νικόλα
με τις αμφίσημες των πραγμάτων έννοιες...

Ανώνυμος είπε...

Ηξερα οτι αν έρθω δεν θα φύγουν εύκολα από το νου μου τα φτερουγίσματα της γραφής σου. Σε φιλώ

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:)) Μάνια καλημέρα!!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ηλιαχτίδα μου, ναι... είναι σαν εκείνα τα παιδιά, που όσο τα παραμελείς γίνονται παράξενα... αγάπη χρειάζεται... τίποτε άλλο!
Καλημέρα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Αικατερίνη, :)) είμαι σίγουρος πως δε το κάνεις τυχαία! Σε ευχαριστώ που είσαι εδώ!
Καλημέρα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μίνα, σε ευχαριστώ για τα ευγενικά σου λόγια..
Καλημέρα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Αναστασία :)) :))
Καλημέρα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλή μου Μωβ, σε ευχαριστώ που φέρνεις στις σελίδες μου δώρα ψυχής.. Ό,τι καλύτερο για μένα!
Καλημέρα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Freedula, φίλη μου, τα φτερά, είναι για όσους γνωρίζουν να τα φορούν.. Σε ευχαριστώ για τη πτήση που χάρισες στις σκέψεις μου..
Καλημέρα!

meltemi είπε...

Τι να προσθέσω σε αυτά που είπαν οι άλλοι?

Απλά υπέροχο...

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μελτέμι, καλημέρα! :))

Φαίδρα Φις είπε...

Νικόλα,με το χέρι στην καρδιά σου λέω,
ότι αυτό εδώ αν δεν είναι το καλύτερό σου,
είναι σίγουρα από τα δυνατότερα δικά σου που έχω διαβάσει.

χαίρομαι πολύ που το διάβασα
αλήθεια

σε φιλώ

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Φαίδρα!! Σε ευχαριστώ!
Καλό απόγευμα! :))

Ανώνυμος είπε...

Νικόλα... σιωπώ γιατί τα λόγια σου τιμή μεγαλή έχουν. Από εκείνες τις αφανείς αλλά πιο σπουδαίες για όσους στα εύκολα δεν αρκούνται.

Καλησπέρα ή καλημέρα, απόψε που μπόρεσα να μείνω λίγο

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Freedula,:))Καλημέρα!

Ερατώ είπε...

Νικόλαε πέρασα να πω μια καλησπέρα.
Να είσαι καλά!Φιλιά!

Συννεφούλα είπε...

Γράφεις πολύ όμορφα και περνάς ευαίσθητα μηνύματα! Και πάλι καληνύχτα :)

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα αδερφέ...
κάθε φορά που σε βρίσκω...όλο και καλύτερος γίνεσαι...σαν παλιό κρασί..μεθυστικός...

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ερατώ, σε ευχαριστώ που με σκέφτηκες... Καλημέρα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Συννεφούλα, ευχαριστώ!
Καλημέρα! :)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Αδερφούλα μου, μια μέρα θα πρέπει να το πιούμε και μεις, το κρασάκι μας! Δε νομίζεις; :) Να είσαι πάντα καλά!

partisan είπε...

μπηκα τυχαια και βρηκα κατι ωραιω