Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

20/7/08

άτιτλο

"Για κατηγορώ θα σου φέρω μόνο ένα κοχύλι"...
Στάθηκα ώρα πολύ στη φράση τούτη.. άργησε η σκέψη να ελιχθεί, να βρει τον δρόμο. Την θάλασσα νόμιζα άκουγα. Με όλη της την απεραντοσύνη, κάλεσμα θαρρούσα στην αρχή, παιάνες και ταξίδια.. χάρτες πάθος, δρόμοι άλλοι. Μα ύστερα η βοή ακουγότανε πιο καθαρά, τα κύματα φανερώσανε τους ψιθύρους. Και τελικά ήταν μόνο ένας. Ένας επαναλαμβανόμενος ψίθυρος, σκορπισμένος και ξεθωριασμένος, από τον άνεμο και το παιχνίδι του με το νερό. Μα τον άκουσα, και τα πόδια μου γίνανε άμμος οστράκου, η ψυχή ίσα πρόλαβε να φτερουγίσει, και σβήστηκε. Η φωνή ήταν ενός μόνο ναύτη που υπηρέτησε στα βασιλικά μου καράβια, την ώρα που το σκοτάδι να σκεπάσει πάλευε την πνοή του. Ήταν μόνο ένα "αγαπώ"... Από όλη την θάλασσα, τα τόσα ταξίδια και τα τόσα ναυάγια, το ύστατο τούτο "σε αγαπώ", που έμεινε μετέωρο... Το όστρακο άντεξε, μα γω ράγισα. Γιατί ποτέ, πουθενά, δεν άκουσα τόσο καθαρά την αίσθηση αυτή της λέξης.
Η θάλασσα, ας λένε ό,τι θέλουν. Αρμύρισε από τα δάκρυα.. και μόνο.

Νικόλαος Παπανικολόπουλος

39 σχόλια:

Λυγερή Βασιλείου είπε...

"Κοχύλι την καρδιά μου έκανα
για να σε κρύψει
έρωτα αγέννητε
κύμα να μη σε σβήσει

Να φέγγεις μέσα στ' αλμυρό νερό
έτσι όπως σε γνώρισα εγώ
στον ουρανό
τότε που όρκο έδωσα
να μην σ' αγγίξω και καώ.

Τότε που με τον ήλιο έπαιζες
κρυφτό
αλλά εγώ σε είδα,
σινιάλο σούκανα να βγεις,
κλ.π. Από της Ψυχής τα Λόγια τα Γραμμένα.

Εξαιρετικό αντέχει και στις πιο
μεγάλες απαιτήσεις,
Την αγάπη μου
λυγερή του ΠΗΑΙΜΟΥ
http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

Bουλα. είπε...

Η θάλασσα, ας λένε ό,τι θέλουν. Αρμύρισε από τα δάκρυα.. και μόνο.
Τα λόγια μου πολυ φτωχά για να σε φτάσουν..
Απόδοση εκπληκτική
Καληνύχτα φιλαράκι..
σ'αγάπω!

marianaonice είπε...

Η κραυγή της σιωπής είναι ο ψίθυρος!
Και όταν ο ψίθυρος αυτός λέει "σ' αγαπώ" τότε ναι η αίσθηση αυτής της φράσης είναι μοναδική και αξίζει να αρμυρίνεις τη θάλασσα με τα δάκρυα ...και μόνο!
Πάντα υπέροχος ο λόγος σου!!
Καλή εβδομάδα Νικόλα.
:)))

jacki είπε...

Η θάλασσα παντού. Να ψιθυρίζει τα πιο απόκρυφά μας θέλω.
Τι όμορφη ανάρτηση. Θέλω κι εγώ ένα κοχύλι...όχι για κατηγορώ όμως.
Καλημέρα.

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα Χελιδόνι.
μετέωρα "σαγαπώ"
άκουγα κι εγώ...
στον άνεμο...
στα κύμματα...
με ένα από αυτά
σε βρήκα...σε θυμήθηκα.
Να είσαι καλά Νικόλα
ξεκίνησε η βδομάδα μου
ταξιδεύοντας με δικούς σου
ανέμους...όμορφα!

blue orizon

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Λυγερή, στόλισες με την ψυχή σου την σελίδα μου.. ευχαριστώ..

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Βούλα, χαίρομαι που είσαι εδώ.. να περνάς μη χάνεσαι! Την αγάπη μου!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

marianaonice δεν υπάρχει τίποτα πιο όμορφο από ένα " αγαπώ! " ....
Η ζωή η ίδια είναι αγάπη.. Άρα κι ο πιο μεγάλος πόνος, αγάπη είναι...
Καλή εβδομάδα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

jacki καλημέρα.. έχεις ένα κοχύλι.. μέσα από αυτό, ακούς την ψυχή σου να κυματίζει και να μιλά με τους ανέμους. Μα αυτό το ξέρεις...

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μπλε ορίζοντα, χαρά μου να έρχεσαι.. οι φίλοι απαραίτητοι για την ψυχή μας!
Καλή εβδομάδα!

Ανώνυμος είπε...

"Η θάλασσα, ας λένε ό,τι θέλουν. Αρμύρισε από τα δάκρυα.. και μόνο."
Υπέροχο!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Αέρινη, σε ευχαριστώ.. νιώθεις!...
Καλή εβδομάδα!

Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος είπε...

Χαμμενος στην πνευματικη σου απεραντοσυνη συνεχιζω να κολυμπω στα καθαροτερα νερα του διαδυκτιου.Κι ας ειναι αλμυρα.
Ποιος θα σωθει?Αυτο ειναι μια αλλη ιστορια...

Christin είπε...

θάλασσα γίνε
να κάψεις το "σ'αγαπώ"
στην αρμύρα σου
~
κοχύλι γίνε
να ραγίσεις σιωπηρά
όταν σε σβήσω
~
θύελλα γίνε
να πνίξεις τον έρωτα
στα κύματά σου
~
ουρανός γίνε
τη σωρό της αγάπης
να περιθάλψεις


4 haiku για έρωτες που περιπαίζει η θάλασσα..

...τη καλημέρα μου Νίκο...
(..έχω διαφορετικό όνομα στο blogger,αλλα είμαι η princess of darkness στον path..)

...υπέροχα τα λόγια σου..

Ανώνυμος είπε...

Νικόλα μου
με αφορμή το ποίημα μου
έγραψες ένα θαυμάσιο
κείμενο
Αυτό με ευχαριστεί

"Η θάλασσα, ας λένε ό,τι θέλουν. Αρμύρησε από τα δάκρυα.. και μόνο"
Εξαιρετικός

να είμαστε καλά
δροσερό απόγευμα εύχομαι

Ανώνυμος είπε...

"Για κατηγορώ θα σου φέρω μόνο ένα κοχύλι"...
υ.γ από το ποίημα

"τα μάρμαρα μου μίλησαν"

Δωρίνα είπε...

Πάρα πολύ καλό blog, αξιοζήλευτα τα κείμενα(προφανώς δικά σου). Θα τα διαβάζω σιγά σιγά, είμαι αρκετά καινούργια blogger.

Ανώνυμος είπε...

Το οστρακο αντεξε μα γω ραγησα....
Θα κρατησω μονο αυτο ....
την αγαπη μου...

Μαρία Έλενα είπε...

Καλημέρα Νικόλαε
Τη λατρέυω τη θάλασσα και εσύ γράφεις τόσο όμορφα
Φιλάκια ...

M-meggie είπε...

Ναι ανέμου σκορπίσματα. Η θάλασσα αρμύρισε από τα δάκρυα και μόνο.

Και κατά το συνήθειο, καλό απόγευμα

Feli είπε...

η θαλασσα...μια φωνη...καποιος λεει σ αγαπω και το εννοει...μα δεν τον ξερω κι ομως μου ραγισε την καρδια...ισως για αυτο η θαλασσα να ειναι αλμυρη...απ τα αθωα σ αγαπω...απο περαστικους ναυτες...απο πληγωμενς ψυχες που φευγουν...

Ανώνυμος είπε...

Νικόλα
μια αναφορά τουλάχιστον
σε αυτό σε" έμπευσε "
θα ήταν μια πολύ αξιοπρεπής
και τίμια στάση

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

TE-ΛEI-O!!!!!

Απόλυτος μελαγχολικός λυρισμός....με επιβεβαίωση(;) της κραυγής
“Η θάλασσα, ας λένε ό,τι θέλουν. Αρμύρισε από τα δάκρυα.. και μόνο”

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές.

ξανθίππη είπε...

Τι υπέροχες αλληγορίες και παρομοιώσεις! Και όλα αυτά στο θαλασσινό της ψυχής...
Εξαιρετικό κείμενο και τόσο ευαίσθητο... Συγχαρητήρια!
Να είσαι καλά να μας δίνεις τέτοιες αναγνώσεις...
Φιλιά.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

exoaptonkyklo καμιά πνευματική απεραντοσύνη.. Τα λόγια σου με τιμάνε, και σε ευχαριστώ γι αυτό, μα με υπερεκτιμούν. Και τούτο μου γεννά αμηχανία.. Να είσαι καλά, πάντα με έμπνευση...
Καλό βράδυ!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Narkissa οι στίχοι σου, ανάσα πολύτιμη... ευχαριστώ!
Ένα καλό βράδυ να έχεις!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

ποιώ-ελένη, συγχώραμε που αμέλησα από την αρχή να αναφέρω την πηγή της φράσης κλειδί - για όλη τούτη την έμπνευση, και σε ευχαριστώ κι από δω.. Όταν γράφω κάποιο σχόλιο, συχνά αυτό το κάνω στο wordpad , και ύστερα το μεταφέρω στα σχόλια.. Όταν γράψω κάτι ιδιαίτερο, το βαστώ, και αργότερα μπορεί να το δημοσιεύσω.. Υπάρχουν φορές, που δε θυμάμαι σε ποια σελίδα το έγραψα, και αυτός ήταν κι ο λόγος που δεν σε ανέφερα από την αρχή. Δίκαιο το μάλωμα... είναι μία ξεχωριστή φράση, από την οποία μίτοι πολλοί μπορούν να ξετυλιχτούν.... ποίημα μόνη της. Τον θαυμασμό μου, και ένα ευχαριστώ, κι από δω!
Καλό βράδυ!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Δωρίνα χαίρομαι που είσαι εδώ.. ελπίζω να τα λέμε... Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Καληνύχτα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Γεωργία, κι εγώ θα κρατήσω το πιο πολύτιμο.. Την αγάπη σου!!
Καληνύχτα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μαρία Έλενα χαρά μου να περνάς! Καλό βράδυ!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Feli τα αληθινά αγαπώ, πάντα ακούγονται και δε σβήνουν ποτέ..
Ένα όμορφο βράδυ να έχεις!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Φύρδην μύγδην πάντα νιώθεις.. Υπέροχα πετάγματα εύχομαι στα άσπρα σου φτερά.. Καλό σου βράδυ!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ξανθίππη σε ευχαριστώ... Θαλασσινά φιλιά! Ψυχή γεμάτα..
Καληνύχτα!

faraona είπε...

Νικο μου
απο τα ωραιοτερα που εχω δαβασει...
σου το ειπα...σου παει το καλοκαιρι.

φιλια

Ανώνυμος είπε...

Δεν ήθελα να
πληγώσω
ούτε θα έθετα ζήτημα
Το συγκεκριμένο όμως
ποίημα ειναι αφιερωμένο
σε ένα πολύ-πολύ
αγαπημένο μου επώνυμο πρόσωπο
Δίνω χέρι φιλίας

την καλημέρα μου

BUTTERFLY είπε...

Η θαλασσα αρμυρισε απο τα δακρυα...
Ανεπαναληπτο!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Φραραόνα μου, εσύ λατρεύεις την θάλασσα, τι θα έλεγες;Σε ευχαριστώ!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ποιώ Ελένη, καλημέρα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Butterfly καλώς όρισες... καλημέρα!