Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

24/7/08

άτιτλο

Διάφανο το δέρμα, νύχτα μοιάζει. Μα σαν ανάμεσα από τα πόδια σου περνώ αέρας,το θρόισμα του φορέματός σου μ΄αγκαλιάζει. Σα χάδι, που τώρα πια δεν είμαι εγώ... φωλιά μου θα το κάνω.... φωλιά να κοιμίσω και να τρικυμίσω όλα τα ανώνυμα όνειρά μου... Στις πτυχές κρυμμένα, στα πόδια σου ν΄ανεμίζουν αντί εμένα.. Όμορφα σαν πυγολαμπίδα που σβήνει στο φως το φως της, στο ρίξιμο του ενδύματος θα σβηστώ.. έτσι κι αλλιώς, ξεχασμένος από καιρό, στο δάσος τούτο, της ψυχής, το μαγικό..

28 σχόλια:

jacki είπε...

Τελικά παντού φυσάει απόψε. Σε όλες τις γειτονιές.
Τι ξεσηκωτικό κείμενο είναι αυτό;
Καλημέρα.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ξεσηκωτικό!;; Υπέροχη λέξη!
Καλημέρα!

magdalini36 είπε...

"ανώνυμα όνειρα"..."το δάσος της ψυχής"...(κλέβω λέξεις)...
λυρικός και μαγικός αισθησιασμός που σε συνεπαίρνει σαν θρόισμα,σαν αύρα ...πολύ όμορφο Νικόλα...
Τι γίνεται?...ακόμα διαβάζω το "Νεκρός κι ελεύθερος"...
Δύσκολα μας βάζεις...χα,χα...
αλλά αξίζει...! Την Καλημέρα μου...

Ανώνυμος είπε...

Ενιωσα ολα τα υπεροχα συναισθηματα που θελεις να μεταφερεις...ακομα και το χαδι....
παντα ετσι ομορφα
την αγαπη μου

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μαγδαληνή καλώς επέστρεψες! Έλειψες..
Είσαι από τους λίγους που διαβάσαν το "νεκρός κι ελεύτερος"... :))
Όσο για τις λέξεις, "κλέψε" Ότι θες.. η χαρά δική μου!
Καλημέρα..

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλή μου Νεφέλη, μικρή μου νεράιδα, το ξέρω.. Και σε ευχαριστώ!
Την αγάπη μου!

Ανώνυμος είπε...

Έτσι κι αλλιώς αέρας είμαι,
πνοή χωρίς φιλί και δίχως χάδι
το ρίγος που σε διαπερνά
σαν σου αφήνω αόρατο σημάδι...

Γιατί άτιτλο; Κάντο αέρα και θύελλα! Κάντο θεομηνία! Να σαρώσει τα πάντα και να μη αφήσει τίποτε όρθιο!

Σ' ευχαριστώ για την τιμή σε προηγούμενη ανάρτηση. Την είδα καθυστερημένα. Σ' ευχαριστώ πολύ απ' την καρδιά μου. Να' σαι καλά.

Φιλιά

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ευαγγελία, ο στίχος σου υπέροχος. Ευχαριστώ!..
Έχεις μαλώσει με τα άτιτλα! :))
Καλό απόγευμα να έχεις!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ξεχασμενη κι εγω απο καιρο σε μαγικα δαση,λιμνες και πηγες...αναζητω τα ονειρα μου και απορω που να πηγαν και με εγκατελειψαν εδω...καμια φορα φυσαει τετοιος αερας και φερνει σκορπιες λεξεις και ονειρα και αλλων σαν εμενα...σαν εσενα...και γινομαστε παρεακι...

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

να'ι'αδα, τα ονειρά μας κατοικούν όπου κι η ψυχή μας. .. δυντροφιά κάνουν το ένα πλάι στο άλλο τα όνειρα, και φέρνουν τις ψυχές μας πιο κοντά.. Παρεάκι λοιπόν!

Ανώνυμος είπε...

αχ αυτος ο αερας τι μας κανει...Νικο μου
ΒΟΥΛΑ

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Αν είναι να σε φέρνει από τις σελίδες μου, Βούλα, καλό μας κάνει!
Καλησπέρα!

manetarius είπε...

:)))) Πολύ ωραίο!!!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

μανιράριους, ευχαριστώ!

Unknown είπε...

Είναι τόσο καλοκαιρινό και ερωτικό!:D...Χαμογελάω...

Aurangel είπε...

Όμορφο κείμενο!Καλό καλοκαίρι!
Angel kiss

BUTTERFLY είπε...

Ειναι απιστευτα ερωτικο αυτο το κειμενο!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

lily ... Να χαμογελάς πάντα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Aurangel καλό καλοκαίρι, καλά να περνάς!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Butterfly σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια

Ερατώ είπε...

"έτσι κι αλλιώς, ξεχασμένος από καιρό, στο δάσος τούτο, της ψυχής, το μαγικό.."

Τι ωραίο να υπάρχει ένα πρόσωπο που μας εμπνέει τόσο σαν να είμαστε χαμένοι σε ένα μαγικό δάσος...η μαγεία του έρωτα συμπυκνωμένη είναι αυτό το κείμενο.

ILive2LoveMe είπε...

Πανέμορφο! Όχι εκεί που αναπνέω αλλά εκεί που αγαπώ ζω. Μου θύμισες αυτή τη φράση, δεν ξέρω γιατί.
Πραγματικά πολύ όμορφο το γραπτό σου.
Φιλιά , καλημέρες και καλό Σ/Κ!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ερατώ καλημέρα, και καλό Σαββατοκύριακο..
Με κάνεις να χαμογελώ με τα λόγια σου, σε ευχαριστώ!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

ILive2LoveMe η φράση τούτη, είναι μαγική, που είπες! Δεν βημάτισες, μόνο, στο γραπτό μου, μα πετάς! Όμορφα σα πεταλούδα, που τα λουλούδια ομορφαίνει και τις ψυχές των παιδιών! Νιώθεις, κι αυτό είναι .. ανεκτίμητο. Σε ευχαριστώ!
Καλό Σαββατοκύριακο!

meltemi είπε...

Πολύ τρυφερό...

Υπέροχος ο έρωτας και υπέροχα τα συναισθήματα και τα χρώμματα που βγάζει...

Να έχεις μια πολύ όμορφη και χαμογελαστή μέρα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μελτέμι ο έρωτας κι η αγάπη.. αυτά τα δύο, χωράνε τα πάντα!
Καλό Σαββατοκύριακο!

Ανώνυμος είπε...

σαν μια σκιά μέσα απ΄το φως θα ξεπροβάλλω
θα σου μιλώ για της βροχής τον ελιγμό τον πιο μεγάλο
θα με κοιτάς και θ΄απορείς που σε γυρεύω
στα σύννεφα και στ΄άπατα του νου
σε ανιχνεύω..

Καλημέρεεεεεεεεεες!!!


L.N.E

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλημέρα Ελένη, καλό Σαββατοκύριακο!
Έτσι σε θέλω πάντα, ναι! Χαρούμενη και με στιχοδωράκια! Ευχαριστώ!!