Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

2/5/08

ατιτλο...

Η πείνα και η δίψα, πάντα ξανάρχονται.
Ευτυχώς!
Το στόμα μου φυλακή,
δέσμια την ανάσα σου θα κρατήσω,
όταν πεθαίνεις
και δεν φτάνει η δική μου αναπνοή,
ξανά στην ζωή να γυρίζεις.
Για λίγο μόνο!

Τίποτα δεν διαρκεί περισσότερο
από .. το τώρα...
Θα έπρεπε να το ξέρεις!
Έτσι είναι!
Ανάμεσα στο από που έρχεσαι
και που πηγαίνεις,
κατοικεί το γιατί.

Η θέση άδεια για μένα, εκεί
Όχι, δεν θα με βρεις..
Όχι με το που, όχι στα πως.
Ούτε εμένα, ούτε κι εσένα.
Με ένα γιατί, μια ζωή θα είσαι
αν την στιγμή εξηγείς.
Άχρηστη η γνώση σου,
άχρηστες στις γλώσσες των ανθρώπων
οι λέξεις.
Η γεύση μόνο, κι η επιθυμία, αρκεί..

41 σχόλια:

Μαργαρίτα είπε...

Καλησπέρα Νικόλα...

Ένα γιατί πλανάται
στο χώρο... και όταν
απαντηση δεν υπάρχει
αυτό γίνεται ακόμη πιο μεγάλο
και βασανιστικό!!
Δυστυχώς για πολλά πράγματα
σ' αυτή τη ζωη δεν υπάρχουν
απαντήσεις... μόνο μεγάλα
ερωτηματικά!!

"Άχρηστη η γνώση σου,
άχρηστες στις γλώσσες των ανθρώπων"

Μου θύμισε τον ύμνο της αγάπης
του Αποστόλου Παύλου!!
Μήπως αυτή είναι η απάντηση;
Να έχουμε αγάπη; Αληθινή και
ειλικρινής;
Εκείνη ξέρει όλα να τα νικά!!
:))

Νατασα είπε...

ποιος σε πείραξε και γράφεις τόσο ωραία ;

Roadartist είπε...

Tίποτα δε διαρκεί περισσότερο απο το τώρα... Μακάρι να το σκεφτόμασταν πάντα αυτό
Θα ειμασταν πραγματικα ευτυχισμενοι..

kirki είπε...

Μια ΚαληΣπέρα να ακουμπήσω!

Να είσαι καλά Νικόλα!

Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος είπε...

Οπως αρκει που ξερουμε οτι εισαι παντα εκει, με τους υπεροχους στιχους σου να γαληνευεις την ψυχη μας.Να σαι καλα παντα και οπως ειπαμε...να σαι παντα εκει.

naya είπε...

Απεχθανομαι τις στιγμες που το μονο που εχω να πω ειναι γιατι..
Θα ηθελα απλα να μην ρωταω τιποτα αλλα δεν τα ξερω ολα,δεν ξερω τιποτα στην πραγματικοτητα..αλλα αχρηστη λες η γνωση αυτη?Γιατι ρωταω?Αν το απαντησω αυτο θα λυθουν ολα..

Ανώνυμος είπε...

η επιθυμία..ναι αρκεί.. και η γεύση της..
καληνύχτα Νικόλα:):)

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα Νικόλα και καλή εβδομάδα...εξαιρετικός!!! και αχνίζεις...
armatan

Bουλα. είπε...

καλημερα

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μαργαρίτα μου καλημέρα! :)) Η αγάπη είναι μια καλή απάντηση για όλα :)) Η μόνη ίσως...

Νατάσα;;; :)) σε ευχαριστώ! :))..... Καλημέρα! :))

Roadartist θα συμφωνήσω απόλυτα! :)) Καλημέρα!

Μάγισσα Κίρκη! :)) :)) Χαρά μου που σε βλέπω! Καλημέρα! :))

Έξω από τον κύκλο, σε ευχαριστώ! Όχι για τα καλά λόγια, μα γιατί είσαι εδώ! :))

Νάγια τα γιατί γεννάνε γιατί... αγνοησέτα. :)) Καλημέρα!

Σταγόνα έτσι είναι... όσο πιο σύνθετα φτιάχνουμε τα ερωτήματα, τόσο πιο πολύ απομακρυνόμαστε από την γνώση που τα αναιρεί. :)) Καλημέρα! :))

Μαρία, καλή εβδομάδα και σε σένα! :)) Την αγάπη μου και την εκτίμησή μου! :))

Βούλα καλημέρα! :)) :))

faraona είπε...

Niko μου
καλημερα !
Να ζουμε το τωρα με πολυ "εαυτο " και πολυ αγαπη.

τα φιλια μου

Ανώνυμος είπε...

Νικόλα..εκτός απο ποιητής είσαι και ένας μικρός ίσως και μεγάλος σοφός!!! Η μη επαρκής επιθυμία και αγάπη είναι που μας κάνει να χανόμαστε σε πολύπλοκα μονοπάτια.. σε σύνθετα ερωτήματα.. τη στιγμή που όλα θα μπορούσαν να είναι τόσο απλά!!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Φαραόνα, δεν έχω να σχολιάσω. Με κάλυψες! :)) Καλημέρα!

Ελένη .... σοφός εγώ;:)) :)) Ευτυχώς, όχι τόσο! :)) :))

Ανώνυμος είπε...

Νικόλας εδώ;

Καλημέρα και καλή εβδομάδα..
από τη μητέρα της.. Αφροδίτης..
χαχαχα..
θυμάσαι θαρρώ;

L.N.E

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:)) Ναι θυμάμαι! :)) Καλημέρα και καλή εβδομάδα και σε σένα! :))

reader είπε...

Πολύ όμορφο!
Καλημέρα και καλή βδομάδα!

manetarius είπε...

Καλημέρα Νικόλα, ωραία τα λές!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:)) Μαργαρίτα ευχαριστώ! :)) Καλημέρα! :))

Μανιτάριους, καλημέρα! :))

Ανώνυμος είπε...

KαληΜέρα στην διάρκεια που έχει ουσία
στο τώρα που κρατά δυο θέσεις η καρδιά
στη στιγμή που ανυψώνει
λεξούλες
στιγμές
χαμόγελα

...στη γνώση που γνωρίζει να φεύγει
αφήνοντας ακηλίδωτες
τις στιγμές...

Καλό σου Μήνα!

Φαίδρα Φις είπε...

Νικόλα μου καλημέρα,
υπάρχουν και περιπτώσεις που ούτε η επιθυμία ούτε η γεύση αρκεί...
για την αγάπη δεν ξέρω είναι πολύ νωρίς να μιλήσω γι'αυτή

πολύ όμορφο είναι ό,τι γράφεις έτσι κι αλλιώς...

σε φιλώ

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μιστ, .... ναι, σε αυτή την γνώση ! :)) Καλό μήνα! :))

Φαίδρα ναι υπάρχουν! :)) Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια... να είσαι καλά! :))

meltemi είπε...

Όλη η ζωή είναι ένα 'γιατί'...


Όμορφο κείμενο

Φωτογραφία υπέροχη!


Καλημέρα..:)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μελτέμι, η σελίδα σου υπέροχη! Τιμή μου η παρουσία σου εδώ! :))
Καλημέρα!

meltemi είπε...

Με κάνεις και κοκκινίζω...


Η τιμή όλη δικιά μου..;)

Μαρια Νικολαου είπε...

Τιποτα δεν αρκει περισσοτερο απο το τωρα..
καποιος μου το ειπε αυτο σημερα..
ίσως και ναληθεύει..
Καλημερα και καλη βδομαδα Νίκο μου

Δημήτρης είπε...

ευτυχώς
που έτσι είναι
από Εκείνον (ή απ' οπουδήποτε αν το θέλεις)
δοσμένο το ιδιαίτερο..
το μη επαναλαμβανόμενο
το μοναδικό που εμείς αναζητούμε.
ευτυχώς

καλησπέρα Νίκο.

marianaonice είπε...

"Άχρηστη η γνώση σου,
άχρηστες στις γλώσσες των ανθρώπων
οι λέξεις.
Η γεύση μόνο, κι η επιθυμία, αρκεί.."
Απόλυτα σωστό και σοφό, γιατί όχι?
Καλό μεσημέρι φίλε μου :)

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα και από εδώ!!!!!!!!
σμουυυυυυυυυυυυυτς

Βάσσια είπε...

Μακάρι να σταματούσαμε να ψάχνουμε πίσω από τα "γιατί" και να μην αφήνουμε το τώρα να προσπερνάει.

Οι φυλακισμένες ανάσες κάποτε εκπνέουν.

Νικόλα, Καλή εβδομάδα.
:-)

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Κύκλους κάνει η πεθυμιά, η ανάμνηση, η ανάγκη, η δίψα και η έλλειψη. Στο κέντρο τους ο καθένας από μας να τους ξεφύγει
δεν μπορεί..
Υπέροχοι οι στοχαστικοί σου στίχοι.

Με αγάπη και η θύμηση
http://ligery.pblogs.gr

. είπε...

Η γεύση μόνο αρκεί.
Μα η πεθυμιά
πονάει στο
«γιατί»!


Tην καλησπέρα μου αγαπημένε Νικόλα.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Meltemi, ας μοιραστούμε την τιμή και την χαρά λοιπόν! :))

Μαρία, θα συμφωνήσω με αυτόν που σου το είπε. Τίποτα άλλο δεν μας ανήκει από το τώρα, αυτό που είμαστε δηλαδή, και χρόνος άλλος πέρα από αυτόν, το παρόν, δεν υπάρχει... :)) Καλησπέρα!

Δημήτρη μου, η παρουσία σου πάντα χαρά! Μου έλειψε η γραφή σου.... :)) Ευτυχώς, ναι! :)) Καλό απόγευμα να έχεις!

Mariaonice αν φτάνει στην καρδιά σου σωστό, σωστό είναι... έτσι το ένιωσα εγώ, μα φαίνεται πως παρόλη την υποκειμενικότητα, υπάρχουν κυρίως κοινά μεταξύ των ανθρώπων... :)) Καλό απόγευμα!

Σωτηρία, χαρά μου που είσαι εδώ! Ευχαριστώ! :))

Βάσια :)) Φυλακισμένες οι ανάσες που το "τώρα" προσπερνούν από βιασύνη και "πρέπει" άλλων... Μα, είναι μόλις λίγο πιο αργό το βήμα να σύρουμε, ο τρόπος γι ανάσα βαθιά, μάτι λεύτερο, και ακοή καθαρή. .... :)) Καλό απόγευμα! :))

Λυγερή μου, καιρό έχω να γράψω στο μπλογκ σου... περνώ ωστόσο και το διαβάζω... Είσαι πάντα από τους αγαπημένους προορισμούς. :)) Καλό απόγευμα να έχεις! :))

Ιωάννα, .... η πεθυμιά.... :)) Όσα είμαστε, ο τρόπος που ανασαίνουμε... έχεις δίκιο! :))
Καλό απόγευμα να έχεις :)) :))

rain είπε...

Καλό μήνα και καλό καλοκαιράκι που δεν τα'παμε..
Υπέροχος όπως πάντα

Keep Dreaming είπε...

pragmatika tipota den diarkei perissotero apo to twra..

kalispera ;)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Rain!!! Σε ευχαριστώ! Καλό μήνα! :))

Ερασιτέχνη Άνθρωπε, έτσι είναι! :)) Ευτυχώς! :)) Καλησπέρα! :))

Γωγώ Πακτίτη είπε...

τι να την κάνεις τη γνώση,
αν δεν έχεις ψυχή και καρδιά
για να την δυναμώσεις...

θα ήθελα Νίκο,πάρα πολύ
το σημερινό σου,
να το αφιέρωνα σε κάποιον...

βλέπεις,
με φάγανε στη στροφή
τα πτυχία που δεν έχω...

καλησπέρα...:)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Γωγώ, τιμή μου! :)) Να το αφιερώσεις! :)) Καλησπέρα! :))

LINAa είπε...

Καλησπέρα και στο χώρο σου!!!
Καλώς σε βρήκα!!!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλώς όρισες Λίνα! Χαρά μου να σε βλέπω εδώ! :))

Artanis είπε...

Καλησπέρα Νίκο...Πολλές αλήθειες περιλαμβάνονται σ' αυτό το ποίημα, η αγάπη, η μοναξιά, ο αποχωρισμός...
Πολύ όμορφη ανάρτηση, συγχαρητήρια...

Φυσικά έχεις πρόσκληση...
Φιλιά πολλά, καλό βράδυ...

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Αρτάνη, ευχαριστώ! :)) Έρχομαι να δω! :)) καληνύχτα από δω... :))