Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

20/5/08

Μαζί..

Μια απορία το μυαλό μου το κυκλώνει
μέσα στα μάτια σου φεγγάρια τα γιατί.
Ψάχνω στο χέρι σου τον δρόμο να αγγίξω
να φτάσουμε ως στο τέρμα του μαζί.

Δεν έχω δύναμη τον άνεμο να κρατήσω
πάντα γλιστράς μες τα σοκάκια μοναχή.
Ίχνη από άστρα γυρεύω στο σκοτάδι,
ξαγρυπνισμένο με ξαναβρίσκεις το πρωί..

Είναι γλυκιά η καλημέρα στην ματιά σου
ένα χαμόγελο, μου δίνει πάλι την ζωή.
Είσαι ένας δρόμος που μ΄αγαπάει
κι ας είναι έρημος η πορεία η πολλή..

Μια απορία το μυαλό μου το κυκλώνει
μέσα στα μάτια σου φεγγάρια τα γιατί.
Ψάχνω στο χέρι σου τον δρόμο να αγγίξω
να φτάσουμε ως στο τέρμα του μαζί.

24 σχόλια:

RedHat είπε...

....ενα χαμόγελο,μου δίνει πάλι την ζωή...
την έχω νοιώσει την δύναμη του χαμόγελου,την καλημέρα στα μάτια...
πολυ τρυφεροί στίχοι...

καλημέρα, να εισαι πάντα καλά.

LIAKI είπε...

Πολύ όμορφοι στίχοι.....!!!!Χαμογελώ και βλέπω την καλημέρα στα μάτια μου!!!
Το ίδιο ελπίζω και εσύ!!!!!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Redhat :)) :)) Αν την έχεις νιώσει, τότε ξέρεις! :)) Καλημέρα! :))

liaki καλημέρα! :)) :)) :)) Μου αρέσει η θετική σκέψη σου! :))

Μαργαρίτα είπε...

Το χαμόγελο Νικόλα μου είναι
τρόπος ζωής!!! :))
Χαίρομαι που του δίνεις την
Θέση που του Πρέπει!! :))

Τρυφερός όπως πάντα...
Φεύγοντας θα σου αφήσω
πολλά πολλά χαμόγελα :)) :))

Καλό απόγευμα***

Phivos Nicolaides είπε...

Ωραίοι στίχοι πολύ καλό blog. Συγχρητήρια.

Artanis είπε...

Ακόμα ένα όμορφο τραγούδι...Πολύ ωραία δουλειά Νίκο...
Καλό σου απόγευμα...

Νατασα είπε...

Να.!
Αυτά είναι τα τραγούδια σου
Που σιγοψιθυρίζω

Λαμπηδονα είπε...

Το αφιερώνω στον άντρα μου εάν μου το επιτρέπεις ......
Δεν έχω λόγια!

Σταλαγματιά είπε...

"Είναι γλυκιά η καλημέρα στην ματιά σου"

Δεν θέλω να φανώ κοινοτυπη μα κι εμένα Αυτός ο στίχος με
να έκανε να χαμογελάσω πλημμυρισμένη από τρυφερότητα.
Μια γλυκιά καλημέρα κι ένα βλέμμα από τον άνθρωπο που αγαπάς
μπορεί να σε κάνει πραγματικά ευτυχισμένο.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μαργαρίτα ευχαριστώ για τα όμορφα χαμόγελά σου! :)) :)) Καλό βράδυ να έχεις !! :))

Φοίβο, σε ευχαριστώ! :)) Καληνύχτα! :))

Αρτάνη σε ευχαριστώ! :)) Να είσαι καλά! :)) Καληνύχτα!

Νατάσα :)) :)) Ευχαριστώ! :)) Τιμή μου να σε σιγοψιθυρίζουν οι γοργόνες! :)) Ένα όμορφο βράδυ να έχεις :))

Λαμπηδόνα, τιμή μου! :)) Φυσικά και να το αφιερώσεις στον άντρα σου! :)) :)) Καληνύχτα! :))

Αναστασία, :)) :)) Έτσι είναι, μια καλημέρα από αγαπημένο, φωτίζει αλλιώς την μέρα σου! :)) Καλό βράδυ να έχεις! :))

meltemi είπε...

Βάζεις μουσική στα υπέροχα στιχάκια σου?


Ένα χαμόγελο και απο μένα και μια μεγάλη καληνύχτα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Δυστηχώς δεν ξέρω από μουσική!! Μακάρι να μπορούσα!!! :))
Ευχαριστώ για το χαμόγελο!! Καληνύχτα!! :)) ( Μήπως ξέρεις από μουσική;; :)) )

Bουλα. είπε...

είσαι ένας δρόμος που μ αγαπάει,κι ας είναι έρημος η πορεία η πολλή!!!δεν θα πω τίποτα να μη χαλάσω την μαγεία!!!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:)) :))Καληνύχτα Βούλα! :))

Δυση και Ανατολη είπε...

Υπέροχοι στίχοι αλήθεια... Παράξενο, μα ο τίτλος και μόνο με προκάλεσε να κλείσω τα μάτια και να χαμογελάσω, πριν καν διαβάσω τα υπόλοιπα. "Μαζί.." Υπέροχο... Μου έδωσες και την αίσθηση όμως πως έχεις κρυμμένη λίγη αγωνία..? Μελαγχολία..?
Σε φιλώ...

M-meggie είπε...

"φεγγάρια τα γιατί"

Υπέροχο Άνεμε, υπέροχο!!!!!!
Καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

Τέρμα τα γκάζια..
Κινδυνεύεις να πάρεις κλήση..
για υπέρβαση ορίου ταχύτητας.. έμπνευσης..

Καλημέρα Νικόλα!!!

L.N.E

Ανώνυμος είπε...

με μια καλημέρα χαμόγελο
και διαδρομή στο αγγίζω
το πρωί...

καλή σου ημέρα Νικόλα!!!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Δύση και Ανατολή, είσαι μία τρυφερή ψυχή! :)) Χαίρομαι που είσαι εδώ! :)) Πάντα δεν έχει ο έρωτας αγωνία και μελαγχολία;; :)) Καλημέρα! :))

Νότα σε ευχαριστώ !!! :)) Μια όμορφη μέρα να έχεις! :)) :))

Ελένη μου, χρόνια πολλά κι από δω! :)) Και μη μου παριστάνεις τον τροχονόμο! ( Γενικά μιλάω ;)) ) :)) Καλημέρα!

Μιστ, μαγικό ραβδάκι έχεις! :)) Ευχαριστώ!! Καλημέρα! :)) :))

Μαρία Έλενα είπε...

Μοναδικό όσο όλα που έχεις φράψει
Φιλάκια ...

ζαφορα είπε...

Κι όταν γλυκά το χέρι της κρατάς
χαμόγελα,
γεννήματα καρδιάς θα πάρεις.

Καλό απόγευμα με φιλί

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μαρία Έλενα, είσαι πολύ καλή! Ευχαριστώ! :)) Καλησπέρα!

Ζαφορα, :)) :)) όμορφα δώρα τα χαμόγελα! :)) Καλό απόγευμα!! :))

meltemi είπε...

θα χαρώ πολύ να ντύσω με μουσική στιχάκια σου.Αν θέλεις βέβαια..

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Meltemi!!!;;;; Αν θέλω λέει!! :)) :))
Ευχαριστώωωω!!! :))