Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

5/4/08

Για μια γοργόνα

Στη σιωπή κατοικείς
και στο κύμα.
Τα πόδια σου νοτίζει η άμμος
νωρίς το πρωί,
γοργόνα που μόλις έμαθες
να περπατάς, και γυμνή,
δίχως την ουρά σου
σε ένα στεγνό κόσμο
φοβάσαι να βαδίσεις.
Τα μάτια σου τα στόλισε
μία μιζέρια απερίγραπτη
που είδες,
μα στα χείλη, λέξεις,
κοράλια
που ποτέ δε σε αφήσανε
μόνη.
Και ιστορίες σου λένε κοραλένιες,
και τότε
τα μάτια κλειστά ονειρεύονται...
Χτες ήσουνα γοργόνα
σήμερα
άνθρωπος και βαδίζεις...
Τα ίχνη κοιτάς στο κύμα
να σβήνουν,
και ξανά και ξανά, με πείσμα,
νέα ίχνη φτιάχνεις,
σχεδόν χορεύοντας!
_
Για την φίλη Νατάσα!

21 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Aν και στο συγκεκριμενο ηθελα να απαντησω χιουμοριστικα δεν θα το κανω..
Ειναι πολυ γλυκο ρομαντικο και ευαισθητο..
Ισως αυτο που ηθελα να πω να στο πω μεσω μαιλ..
Αυτο δηλαδη που μου ηρθε πρωτο στο μυαλο
:)
Φιλια πολλα Νίκο μου και να γραφεις παντα ρομαντικα
Σου παει
Καλημερα

M-meggie είπε...

Την καλημέρα μου και στη γοργόνα σου.

Φαίδρα Φις είπε...

υπέροχο και τρυφερό,
έχεις μοναδικό ταλέντο να μεταφέρεις αισθήσεις ίσως ξεχασμένες για πολλούς από εμάς και αυτή την αύρα της θάλασσας που μπορεί και να λησμονούμε...

καλημέρα και φιλιά

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Μια καλη μέρα από τη Λυγερή του ΠΗΓΑΙΜΟΥ .βάλτη κάπου σε παρακαλώ να μην πέσει κάτω.
Με την αγάπη μου

http://ligery.pblogs.gr

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μαρία, μου κίνησες την περιέργεια! Μην αμελήσεις το μειλ! :)) Σε ευχαρσιτώ για τα καλά σου λόγια! Καλημέρα! :))

Καλημέρα Νότα, ευχαριστώ! :))

Φαίδρα ξεχασμένες;;;Δεν το πιστεύω.. Μπορεί να κλείσουν τα μάτια για λίγο, ύπνο ελαφρύ, μα πάντα εκεί είναι. :)) Καλημέρα! :))

Στην καρδιά μου Λυγερή! Που αλλού! :)) Σε ευχαριστώ! Μια όμορφη, γεμάτη αγάπη μέρα και σε σένα, και σε όσους αγαπάς! :))

Ηλιαχτίς είπε...

Δειλά τα πρώτα της βήματα.
Στην αμμουδιά της ζωής, με
το κύμα του χρόνου να τα ξεθωριάζει..!
Μα εκείνη θα στέκεται όρθια,
θα περπατά και θα χορεύει..!

Πανέμορφο Νικόλα..!!

Πανέμορφη να είναι και η μέρα σου!

manetarius είπε...

Καλημέρα :)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ηλιαχτίδα σε ευχαριστώ! Να είσαι καλά κι εσύ! :)) :)) Καλησπέρα!

mane-tarious η καλημέρα είναι μία από τις πιο υπέροχες λέξεις, που σου φτιάχνουν την διάθεση! Σε ευχαριστώ! :)) Καλό απόγευμα να έχεις! :))

Artanis είπε...

Νίκο Καλησπέρα...Πολύ ωραία ανάρτηση...Έναν θαλασσινό άνεμο μου έφεραν στη σκέψη τα λόγια σου...Μου κάνει επίσης εντύπωση η αισιοδοξία σου, εγώ θα τη σκεφτόμουν μάλλον απελπισμένη απο αυτά που αντίκρυσε στον πάνω κόσμο...

naya είπε...

Σκεφτομαι οτι μαθαινω να περπατω κ γυριζω λιγο πισω το κεφαλι για να μυρισω τη θαλασσα.αυτο σκεφτομαι τωρα
Πολυ ομορφο..
Καλησπερα :))

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Αρτάνη, σε ευχαριστώ! Σκιαγραφώ κάποιο πολύ συγκεκριμένο πρόσωπο. Αισιοδοξία;χμμ... Ίσως... Καλησπέρα! :))

Νάγια, σε ευχαριστώ! Ζεστό και γεμάτο συμμετοχή το σχόλιό σου! :)) Καλησπέρα!

zero είπε...

Αμ... αυτη την ουρα πληρωνουμε ολοι μας.
Πολυ καλο.
Την καλησπερα μου.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:)) Καλησπέρα Zero! Ευχαριστώ για το πέρασμά σου!

Μαργαρίτα είπε...

Καλησπέρα Νικόλα!! :))
Πολύ πολύ ωραίο...
Ευαίσθητη αλλά γενναία
η γοργόνα σου!!! :))

Υ.Γ. Κάτι σου είχα υποσχεθεί..
(Το βρήκα το ουράνιο τόξο :))

Ανώνυμος είπε...

Δεν την ξέρω τι Νατάσσα
Ομως....ωραία αφιέρωση Ασπρο μου Φτερό :)
Καλησπέρα :) (φλουπ ενα δελφινάκι)

Ανώνυμος είπε...

Μα ναι.. αυτό είναι γοργόνας όνομα..
Νατάσα..
ωραία εγγραφή.. υπέροχη αφιέρωση!!!

Την καλησπέρα μου και στους δυο σας!

L.N.E

Ανώνυμος είπε...

Νατάσσα γοργόνα...
τυχερή...
και γοργόνα
μύθος δηλαδή
και ίχνη καινά...
αρχές νέες
με πόνο και μουσική
γραμμένες...
και το καλύτερο...
ένας φίλος σαν το Νικόλα που σε τιμάει...
καλησπέρα!
πέρασα κι απόψε!...
πετάς Νικόλα!
μεσούρανα κι όλο ανεβαίνεις...
σαν φτάσεις τόσο πάνω...
μην μας ξεχνάς κι εμάς
armatan

Talisker είπε...

Στις πιο μιζερες στιγμες μας, στις πιο σκοτεινες...
τα λογια ειναι πολυτιμα σαν κοραλια ..ετσι ακριβως...

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Νικολέτα, σε ευχαριστώ για την πολύ όμορφη αφιέρωσή σου, από τα βάθη της ψυχής μου!!! Είσαι πολύ καλή! :))

Μάνια, ευχαριστώ!!! :))

Ελένη μου σε ευχαριστώ! Να είσαι καλά! :))

Αρματάν, χαίρομαι κάθε φορά που βρίσκω κάποιο δικό σου σχόλιο! Ευχαριστώ!!!

Τάλισκερ, η ψυχή είναι μικρή, σαν το ζωάκι που λέγεται κοράλλι... Μα τα κοράλλια, είναι άλλο πράγμα! :)) Σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου! :))

Νατασα είπε...

την αγαπη μου Νικο. αν και λιγο αργα.τα λεμε συντομα ελπιζω

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:)) Σε ευχαριστώ Νατάσα! :))Καλό βράδυ!