Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

5/4/08

Storm

Το όνομά της Θύελλα

Η ψυχή της Ποταμός

Το Μάτι ατέρμονης Καταιγίδας

μια θάλασσα ανέμων τα φιλιά της.


Βασίλισσα την ντύσανε,

την γυμνή σάρκα καλύψανε χρυσό,

με ασήμι στολίσανε τα μαλλιά της.

Την περιφέρανε ως οσία.


Την αγαπήσαν, την μισήσαν

κι ύστερα την ξεχάσαν.

Σε ανασκαφές προσφάτως βρέθηκε,

Τάφος κενός το χρυσό που φόραγε.


Παπανικολόπουλος Νικόλαος & Μαρία Ροδοπούλου



Με φωνάζαν Storm

όταν απ’τη μήτρα λύκαινας γυναίκας

ξεπρόβαλε τ’αστραπόφερτο κορμί μου

και ανθίσανε τα σύννεφα σε γαλάζιο ουρανό

ως γεννούνται τα κύματα στα γαλήνια νερά



Πένθιμα χτυπούσαν οι καμπάνες,

όταν τα βογγητά τους ντύθηκα

στην κώμη ως στεφάνι

κι ήμουν εγώ, η Θύελλα ,

που τους ρηγάδες καταπόντισα

πίνοντας τις Αμαρτίες τους

ως το πιο γλυκόπιοτο κρασί.



Σπαθί τη γη τους διάβηκα

Μια λαίλαπα φωτιά ,

στάχτη έκαμα τα ρσενικά σπαρτά τους

και τα κρανία τους στις χούφτες μου συνέτριψα.



Με φώναζαν Storm

μα το πραγματικό μου όνομα ήταν Λίλιθ


Μαρία Ροδοπούλου

28 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα Νικόλα.. Μαρία..
μου φέρατε στο νου αυτό το αγαπημένο..
http://www.youtube.com/watch?v=_-2TNXqEP-Y

Γωγώ Πακτίτη είπε...

θύελλα από λέξεις
που γκρεμίζουν ψυχές...

καλησπέρα και στου δυο σας...:)

ΜΑΡΙΑ Ρ. είπε...

νικο σε ευχαριστώ
για την συνεργασία
ειναι τιμή μου
φίλοι να μοιραζονται
την εμπνευση και τους
στίχους τους μαζί μου

μια καλησπέρα
απο την ..Λίλιθ..:):)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ελένη, δεν το ήξερα αυτό το βίντεο... Σε ευχαριστώ! :))

Καλησπέρα Γωγώ! Θύελλα όμορφη το να μοιράζεσαι στίχους με την Μαρία! :))

Μαρία!!! ! :)) :)) Σε ευχαριστώ και πάλι.. Η τιμή και η χαρά, δική μου! :)) :))

Ανώνυμος είπε...

Άψογο δέσιμο!!!


Την καλησπέρα μου και στους δυο σας!

L.N.E

M-meggie είπε...

Καλησπέρα Ανέμου σκορπίσματα.
Καταιγίδες και οι δύο.
Ο τελευταίος στίχος της Λίλιθ, μοναδικός!!!

Ανώνυμος είπε...

"Υπεροχή και μεγαλείο στους στίχους
σας, να έχεται ένα υπέροχο βράδυ
Mariaeyes

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Καταιγίδα χημείας!
Ευλογία από ανοιχτούς ουρανούς!
Το μοίρασμα βάδισμα πάνω στη θάλασσα.
Συγκινημένη....

Καλό βράδυ!

marianaonice είπε...

Καταιγίδα από συναισθήματα και μαγικούς στίχους!!
Τέλειο δέσιμο...της έμπνευσής σας Νικόλα και Μαρία.
Καλό ξημέρωμα.

faraona είπε...

Νικο
Γονιμο σμιξιμο...


Μαρια
Η Λιλιθ,ειναι ενα πολυαγαπημενο μου "πλασμα"...φασμα θα ηταν η πιο σωστη λεξη.

Ανώνυμος είπε...

Καταιγίδα συναισθημάτων μας φέρατε. Πολύ δυνατοί οι στίχοι σας, σκέτη ποίηση! Καλή εβδομάδα :)

Μαρια Νικολαου είπε...

Υπεροχοι στιχοι και των δυο σας
Την αγαπη μου και μια γλυκια καλημερα

Artanis είπε...

ΠΟλύ, πολύ ωραίο...Κι όσο ο διάβαζα, μου ερχόταν στο μυαλό η εικόνα μιας αρματωμένης Αμαζόνας που ξεκινά για τον πόλεμο, πχ της Κλήτης της Νεώτερης...

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ελένη καλημέρα! :)) Ευχαριστώ!

Κόκκινη Ομπρέλα σε~ευχαριστώ για την συμετοχή σου στα συναισθήματα... :)) Καλημέρα!

:)) marianaonice ευχαριστώ για τα ζεστά σου λόγια! Καλημέρα!

Faraona :)) Ευχαριστώ! Καλημέρα! :))

Ευαγγελία η πραγματική καταιγίδα είναι η Μαρία... Εγώ ένα απλό ρυάκι.... Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Καλημέρα!

Μαρία, ευχαριστώ! Καλημέρα! :))

Αρτάνη ευχαριστώ για τον τρόπο που διαβάζεις... Καλημέρα! :))

kirki είπε...

ΚαληΜέρα και στους δυό σας!

Όμορφα...!!!

Artanis είπε...

Καλημέρα και πάλι...Έχεις πρόσκληση να παίξεις, αν θέλεις...Σου τα εξηγώ και από το μπλογκ μου...Τα λέμε...

Ηλιαχτίς είπε...

Πανέμορφα και τα δύο, μαζί..!
Δυνατό πολύ το αποτέλεσμα!
Μπράβο και στους δυό σας!

Τις πιό όμορφες καλημέρες Νικόλα
και Μαρία!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλημέρα μάγισσα Κίρκη! :))

Αρτάνη, δεν υπόσχομαι πως θα παίξω, μα ούτε το αποκλείω! Με τιμάει η πρόσκλησή σου, και σε ευχαριστώ για αυτήν την τιμή! :))

Ηλιαχτίδα, μια όμορφη μέρα να έχεις και συ! :))

Roadartist είπε...

Πανέμορφος ο συνδιασμός σας..
Καλη εβδομαδα!!

Μαρινα ..... είπε...

συγκινημενη στεκομαι και διαβαζω ξανα και ξανα....

μοναδικη δημιουργία, τέχνη λέξεων

καλησπερα....
νικόλα
μαρια.....

Aurangel είπε...

Με τέτοια αναφορά και εξύμνηση στο όνομα της, ήταν αδύνατο να μην σου στείλει το σάββατο την χάρη της και τα νερά της.
Αξιόλογο ποίημα όμως.
Angel kiss

Μαργαρίτα είπε...

Καταιγισμός συναισθημάτων
και εικόνων!!!
Παρα πολύ δυνατό...
και το δέσιμο απόλυτα φυσικό!!
Πραγματική θύελα!!! :))

Καλό απόγευμα και στους δύο**

Ελένη Στασινού είπε...

Τα είπαν όλα οι φίλοι σας. Δεν έχω λόγια!
Μπορώ όμως να ζητήσω συγνώμη, διότι μόλις σήμερα βρήκα στα "Αναρχικά" σχόλιο σου. Βλέπεις Νίκο, δεν περίμενα ότι θα υπήρχε κάτι, είχα θεωρήσει την υπόθεση.....εξειδικευμένη, η χρονοβόρα...Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Αλλά πολύ περισσότερο σ ευχαριστώ για το υπέροχο κομμάτι "Τα μάτια μου" της φίλης σου. Μαρέσει πολύ αυτή η τελική γροθιά από έναν χαμένο παίχτη.
Νάσαι καλά.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Ομορφη συνεργασί!

Αφουγκράσματα
δημιουργικών σκέψεων.
Πλήρεις εικόνες.

-Τί το 'θελες να πεις καλά λόγια σήμερα; Μεγάλο κόλλημα τα χαϊκού...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

καταιγιδα και φιλια...
παλι ταξιδια...σας στελνω συννεφα κοκκινα να σας ταξιδευουν...καλες συνεργασιες-σας παει...

Alkmini είπε...

Νικολα καλησπερα :))

maira είπε...

Συν-κίνηση θυελλώδης !!!!

Καλό βράδυ!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Σας ευχαριστώ όλους! :)) Πιστεύω να μιλώ κι εκ μέρους της Μαρίας! :)) Καλό βράδυ να έχετε! :))