Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

19/4/08

Το κορίτσι με τις φακίδες

Μια άνοιξη
ένας χειμώνας.
Η μεταστροφή της σκέψης βάλτωσε στο καλοκαίρι

Το φθινόπωρο αιώνιο
σα φύλλα πέφτουν σκέψεις και φωτογραφίες παλιές έχουνε σκεπάσει τα μάτια.
Το βήμα δύσκολο , σκοντάφτει σε μνήμες.
Η φωνή σου εμβατήριο πρωινό
η μέρα χαράζει...

Ά
σπρο ένδυμα φόραγες από όταν θυμάμαι τον πρώτο σου ήχο.
Μελανιασμένη η μια όψη του προσώπου σου...

Θυμάσαι ακόμη...πάντα... έτσι;...

Το πρωινό τούτο θα μπορούσε το χατήρι να κάνει
μα η καρδιά δεν βαστά καλά τα θέλω της.

Η πτώση μοιραία, σαν τα φθινοπωρινά φύλλα.
Το καλοκαίρι αιώνιο, πέτρα που λιάζεται καρφωμένη στην γη.

Δεν σμίγουν αυτά τα δυο σου είπανε.
Φεύγει το ένα όταν έρχεται το άλλο...

Πόσο λίγο σε γνώρισαν....




Σκέφτομαι συχνά τ’ατελείωτα καλοκαίρια

Ακουμπώ το μέτωπο στο υγρό τζάμι του χειμώνα

- η βροχή δεν κρύβει πια μυστικά για μένα -

και αναπολώ ...


εκείνα τα μεσημέρια που ξέφρενα τα τζιτζίκια

πρόδιδαν τον ερχομό σου

πριν ακόμα έρθεις, τα δάχτυλα της προσμονής

άγγιζαν απαλά τα λυμένα μαλλιά του κοριτσιού

με το λευκό φανελάκι και το τριμμένο σορτσάκι...


με τα χείλη σου μετρούσες τις φακίδες

που είχε αφήσει ο ήλιος

και έλεγες πως τ’αστέρια ήταν πιο λίγα


πως κατάφερνες και εμφάνιζες αστρα

καταμεσήμερο ,

πως με έκανες και ονειρευόμουν

χωρίς τη νύχτα να χρειάζομαι ;


Κρυφά τρύπωνες από τα μισάνοιχτα παντζούρια

δρόσιζες τα ξαναμμένα μάγουλα της νιότης

και άφηνες ένα ήλιο χαμόγελο στα μάτια μου


μα το φθινόπωρο έκρυψε τις φακίδες, τα μεσημεριάτικα αστρα

και το λευκό φόρεμα λέκιασε...

μου είχαν πει ότι ήλιος και βροχή δεν μπορούν ν’απαντηθούν


κανείς ποτέ ξανά δεν με αντάμωσε

ακόμα περιμένω...

ίσως όμως να μην με αναγνωρίσεις


ψάξε στα κοχύλια του παρελθόντος..

εκεί είμαι..

το κορίτσι με τις φακίδες και το σπασμένο χαμόγελο....

20 σχόλια:

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μαρία, τι όμορφη η συνέχεια που έδωσες... Το κορίτσι με τις φακίδες το λάτρεψα, σαν παλιό καλοκαίρι , στο άγγιγμα ενός ζεστού βότσαλου μες την παλάμη.... Σε ευχαριστώ που μοιράστηκες μαζί μου αυτή σου την έμπνευση! :))

ΜΑΡΙΑ Ρ. είπε...

εγω σε ευχαριστώ Νίκο
που μου έδωσες την
ευκαιρία να
θυμηθώ κάποιο
παλιο καλοκαίρι
της εφηβικής μου ηλικίας...

πάντα χαρα μου
να μοιραζομαι
ομορφες λέξεις με φίλους

καλο βράδυ εύχομαι
:):)

Aura είπε...

Μυρωδιά ζωής, οι όμορφες λέξεις σας. Αφήνoυν χαμόγελον στα χείλη και στην καρδιά..

Είσαστε και οι δύο υπέροχοι.

Καλό βράδυ :))

Νατασα είπε...

" δεν σμίγουν αυτά τα δυο σου είπανε "
κι όμως να που σμίγουν
καλό βράδυ

faraona είπε...

Μαρια και Νικο μας λιωσατε βρε παιδια!!!!Τι αριστουργηματα ειναι αυτα!
Ευχαριστουμε με υποκλιση!

kirki είπε...

Όταν η νύχτα μας αγγίζει...όλα μπορούν να συμβούν!

ΚαληΜέρα!!!

Μαρια Νικολαου είπε...

Αγαπη μου εσυ ποτε δεν ειχες σπασμενο χαμόγελο..
Το χαμογελο σου ειναι μοναδικό
Καλημερα Μαρία μου
Καλημερα Νίκο
Ομορφη συνεργασια να στε καλα και οι δυο

Unknown είπε...

Υπέροχο το ποιητικό σας ζευγάρωμα
με την Μαρία Ρ. Δεν είναι μόνο τα φύλλα της καρδιάς μου που ανοίγουν για να καταγράψουν τους στίχους σας. Είναι αυτή η αίσθηση
φιλίας κι αρμονίας στην περιρρέουσα ατμόσφαιρα που με κυκλώνει
.
ΥΓ: Για την Μαρία.
Με ξεκάρδισες-είναι η δεύτερη φορά- στα γέλια...
Μέχρι και την εφηβεία μου κι ίσως για κάμποσα χρόνια ακόμα ήμουν μες την φακίδα...Είδα κι έπαθα να τις πετάξω από πάνω μου.
Τις προάλλες συναντήθηκα μ’έναν παλιό γνωστό και μου είπε.
«Ακόμη θυμάμαι εκείνο το γελαστό κορίτσι με τις μοναδικές νόστιμες φακίδες και τα υπέροχα κόκκινα μαλλιά ! !!!»
Τι να του πεις τώρα, κι αυτουνού και σένα .!!!
Νάσαι καλά Μαρία

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Από την Λυγερή του ΠΗΓΑΙΜΟΥ
με την αγάπη μου , το πάρα πάνω .Μπλέξανε οι κωδικοί....

ΜΑΡΙΑ Ρ. είπε...

λυγερή..
σε ευχαριστώ πολύ..
:):):)
εγω ακόμα παλευω
να τις ξεφορτωθώ
τις άτιμες..
:):):)να μην ελπίζω ε??
:):)

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Πόσο υπέροχο να μπορείς να λυτρώνεσαι με τις λέξεις...
"σου είπανε ότι αυτά τα δυο δε σμίγουν" "πόσο λίγο σε γνώρισαν", όντως... Και ναι, ήλιος και βροχή μπορούν να σμίξουν, υπέροχα!
Τι ωραία αλληλοσυμπληρώνεστε....

Τις όμορφες καλημέρες μου!

Talisker είπε...

"Το κοριτσι με τις φακιδες και το σπασμενο χαμογελο"

τι ομορφο
καιρο ειχα να ζηλεψω κατι ξενο..

και τι σκληρο!

Ανώνυμος είπε...

Η πτώση μοιραία, σαν τα φθινοπωρινά φύλλα..

πως κατάφερνες και εμφάνιζες αστρα καταμεσήμερο..

εξαιρετικλη συνεργασία και αναπόληση..Νικόλα, Μαρία..

Καλή Ανάσταση και στους δυό σας..
την αγάπη μου..

L.N.E

Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος είπε...

Δροσια μες το καλοκαιρι, λιακαδα μες το φθινοπωρο.Το αντιδοτο το χετε οποτε κι αν το χρειαστουμε.Ευχαριστουμε πολυ.

kalynama είπε...

Τί γλυκό ταξίδι στο χθες... Πόση λαχτάρα έχουν και τα δυο σας ποιήματα...

Να είστε καλά και οι δυο σας...

Καλό απόγευμα :-))

Αποψη είπε...

Υπόκληση!

Alkmini είπε...

oμορφα ειπωμενα Νικο, Μαρια :)
καλο σας βραδυ.

Artanis είπε...

Καταπληκτικά ποιήματα και τα δύο, συγχαρητήρια..., σαν διάλογος εραστών σε απόσταση...
Πάρα πολύ ωραία, συγχαρητήρια και στους δυο σας...

Ανώνυμος είπε...

εξαιρετικό το συνταίριασμα σας!!!
καλησπέρα σας!
armatan

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Το αληθινό στολίδι στην ανάρτηση αυτή, είναι το ποίημα της Μαρίας... Τι θα μπορούσα να απαντήσω στα σχόλια εγώ λοιπόν; :)) Σας ευχαριστώ όλους για την αγάπη σας! :)) Είστε ... φίλοι μου ! :)) :)) Καληνύχτα! :))