Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

15/1/08

Κουκίδα στον ουρανό.

Δρόμος βαρύς το βήμα σου βουλιάζει,
μα της καρδιάς το βάρος ελαφρύ.
Δεν έψαξες προορισμό μέσα στο χάρτη,
τον κέντησε της μοίρας η κλωστή.

Μια ζωγραφιά, δώρο στην ζωή σου,
καρικατούρα που χρωμάτισες παιδί,
την κουβαλάς πάντοτε μαζί σου,
είν΄της ψυχής σου μυστικό κλειδί

Χρώμα τα μάτια σου έχουνε σπουργίτι,
που τους ανθρώπους κοιτάει στα κλεφτά,
λίγα ψίχουλα, και ίσως ένα σπίτι,
με την αγάπη σου θα ήταν αρκετά

Με χέρια κρύα το φως σου ανασταίνεις
απ΄τό συρτάρι, τάφο για καιρό.
Στα μάτια την σελήνη ανατέλεις
σβήνει στο μάγουλο, όνειρο καυτό

Μα η καρδιά σου είναι πυρωμένη.
Γλυκός ο πόνος, κι ας είναι τρομερός.
Σα θάνατος η αγάπη περιμένει
κι ο θάνατος σα την ζωή ζεστός

Τα χέρια πάλι παίζουν με μελάνι
λέξεις που ερωτεύτηκες τρελά,
την τρέλα σου την κάνουνε στεφάνι
στα μάτια ο έρωτας, απόψε σε κοιτά

Κι αν είσαι μόνος, μόνη είναι κι η πλάση,
κι όταν γελάς, αστράφτουν οι ουρανοί.
Μια εικόνα σου Θεέ με έχεις πλάσει
που τρέμω να κρατήσω ζωντανή.

Την κόλαση που έχω κρύψει εντός μου
μες τον παράδεισο την έμπασα κρυφά.
Κι αν είμαι φίλος με τον άλλο εαυτό μου,
είναι που κάηκα στης αγάπης την φωτιά.

Μία γραμμή ορίζοντα απλώνω
για καραβάκια, στόλο από χαρτί,
σκέψεις κι αισθήματα διπλώνω,
το μυαλό μου έχει βυθιστεί.

Δεν θέλω πια να είμαι καπετάνιος,
δεν θέλω να παλεύω με σκοπό.
Μόνο στ΄ άσπρα καράβια, ένας γλάρος,
μία κουκίδα στο μουντό τον ουρανό

Μία σταγόνα γάλα, λίγο μέλι,
στα χείλη που αγάπησα παιδιού.
Μικρό κορίτσι που μούδιασαν τα μέλη,
στην αγκαλιά ερωτευμένου αγοριού

Ένα αστείο νεύμα, ένα γέλιο,
που τις αστείρευτες άνοιξε πηγές.
Το πρώτο βήμα και το τελευταίο
σα να μη υπήρξε, ποτέ το χθες.

5 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Πολύ καλό το έμμετρό σου.
Σου συνηστώ να φτιαξεις τα σχολια για να ξερουν κι οι αλλοι οτι υπαρχουν ανοιχτα .
Καλησπέρα και φιλια

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μαρία προσπαθώ, μα δεν ξέρω ακόμα πως να εμφανήσω τα σχόλια... Την καλησπέρα μου...

Γωγώ Πακτίτη είπε...

υπέροχος Νίκο!
την καλησπέρα μου!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλησπέρα Γωγώ! Σε ευχαριστώ!

fotini είπε...

οταν ανακαλυψα το μπλοκ σου, διαβασα τα ποιηματα σου με ακαταστατη σειρα..
τελικα αποφασισα να σε διαβασω απο την αρχη για να μπορεσω να παρακολουθησω την πορεια των λόγων σου αγκαζε με τη χρονικη τους ακολουθια.
ομολογω ότι αυτο μου χε ξεφύγει!κ ειναι ομορφο.. ένας απολογισμος, μια τακτοποιηση του νου κ της καρδιας και μια σημαντική αποφαση:

δε θελω να μαι καπετανιος, θελω γλαρος να μαι στον μουντο ουρανο

ειναι τόσο ομορφοι οι γλάροι στο ταξίδι μας!! μπορει το προσωπο του καπετανιου που μας οδηγει να μας ειναι αδιαφορο μα όλων μας τα βλέμματα αχορταγα τη συντροφια των γλαρων αναζητουν!