Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

22/1/08

Τίτλος άστεγος...

Μία χαρτόκουτα εμένανε με φτάνει
από του κόσμου την βοή να ξεχαστώ,
αδιάφορα βήματα που προσπερνάνε
και βλέμματα που δεν κοιτάνε κατά δω.

Μία χαρτόκουτα όλη την ζωή μου την χωράει,
σπίτι δικό μου, κανείς τους δε θα μου το πάρει.
Κι αν κάποτε ο ουρανός βροντάει
είναι ο Θεός, αγαπά να μου μιλάει.

Με ένα σκύλο αγκαλιά να με ζεσταίνει
και μια γάτα, την χαδιάρα την Σασά,
τον δρόμο ποτέ δεν άφησα να περιμένει
με τα σκουπίδια σας, την βγάζω μια χαρά.

Βρώμικα τα ρούχα που φοράω
έχουνε μέρες που δεν έχουνε πλυθεί,
μέσα σ΄αυτά, κόσμε είναι το παιδί σου,
ένας γεράκος, που δεν έχει αλλοτριωθεί.

Τρομάζουν πάντα σαν χαμογελάσω,
με λίγα κέρματα , αγοράζουν σιωπή.
Τρόπο δεν βρίσκω για να τα "χαλάσω"
από μακρυά, μου πετάνε το ψωμί.

Στα τελευταία μου, όλο παραπατάω,
γεμίζω φόβο μες την τόση μοναξιά,
έχω την κούτα μου, ολόκληρος χωράω,
ίσως να φταίει κείνη του σκίνχεντ η κλωτσιά.

Μες το μυαλό, μία ζωή αδικημένη,
γεμάτη ψέμα και όνειρα πολλά.
Σα την χαρτόκουτά μου ξεχαρβαλωμένη,
σα την καρδιά μου, που δεν αντέχει άλλο πια.

22 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Μία χαρτόκουτα εμένανε με φτάνει" φοβάμαι Νικόλα ότι εμένα δε με φτάνει πια μια χαρτόκουτα.

Την αγάπη μου σου στέλνω και καλό ξημέρωμα να έχουμε. Δύσκολη μέρα έρχεται...

L.N.E

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλημέρα LNE...Κάποια πράγματα μας είναι αρκετά, όταν κι εφόσον αποδεχτούμε μία κατάσταση, στην οποία δεν αντέχει πια η συμμετοχή, ή την οποία δεν μπορούμε εμείς, μόνοι, να αλλάξουμε... Χαίρομαι ιδιαίτερα λοιπόν, που δεν σε φτάνει μια χαρτόκουτα, και ποτέ δεν θα σου το ευχόμουν... :))

giota persis είπε...

Καλημερα Νικολα....
Δεν θα πω ομορφο γιατι ειναι μα οτι με αγγιξε

Γωγώ Πακτίτη είπε...

και ένας ουρανός
που κλαίει και γελάει
μου φτάνει...
μόνο αλήθειες για
αστέρια να σκορπάει
και ήλιο άδολο
με ακτίνες της ψυχής...

καλημέρα Νίκο..:)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Γιώτα είναι ένα "περίεργο" ποίημα, ακόμα και για μένα... χέρομαι που σε άγγιξε!

Γωγώ ζεστό είναι το σχόλιό σου! :))Καλή μέρα να έχεις.

kirki είπε...

Αστρόσκονη παντού!
Πρωί-πρωί...

Γράφεις όμορφα!!!

:-))

ΚαληΜέρα γλυκιά!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:)) Σε ευχαριστώ μάγισσα Κίρκη! Καλή μέρα να έχεις!

Unknown είπε...

Κι εσύ ακόμα κοιμάσαι στο βρεγμένο παγκάκι κι ακόμα περονιάζουν τα σάπια κόκαλά σου από το κρύο και βλέπεις τη βροχή να κυλάει πάνω στο ρυτιδιασμένο πρόσωπό σου ….

Μου θύμησες κάτι που είχα γράψει παλιότερα . Ενα κομμάτι του σου αφήνω.
Να έχεις μια όμορφη μέρα.

Ανώνυμος είπε...

"Αταξία" Θέλω να πάρω τις μπογιές μου και να κάνω τη χαρτόκουτα του γεμάτη με χρώματα και ζωγραφιές :)

Ξανθιά θεά :)

Nefelli είπε...

Καλέ μου ανεμοσκορπίσαματα....
Πόση ομορφιά έχουν τα βρώμικα σου ρούχα... και πόσο μεγάλη η χαρτοκούτα σου!!!!Χωράει όση αγάπη έμεινε στον κόσμο τούτο τον άθλιο.
Άκουσα τους χτύπους της καρδιάς που δεν αντέχει άλλο πια...
Έχεις πρόσκληση, πέρασε απο το σπίτι μου να την πάρεις.
Καλό βράδυ

Δημήτρης είπε...

Πονεμένο ετούτο..
μα τόσο καθαροί οι στίχοι σου!
Κάθε 'παιδί' πρέπει να λασπώνει έτσι τα ρούχα του!
Βημάτισα την κάθε σου στροφή Νικόλαε.. είδα σε!

Καλό σου βράδυ. Την εκτίμησή μου.

Ελένη Στασινού είπε...

Ευχαριστώ για την επίσκεψη. Κι εγώ το ίδιο έχω διαπιστώσει....Στην μπλοκοσφαιρα(έτσι δεν την λένε;) υπάρχουν πολλά παράθυρα για αναπνοές πολλές,καρδιάς και ματιών και μυαλού...Νάσαι καλά.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Κλειώ, ζούμε την ζωή κάποιου άλλου... Μία αίσθηση από όνειρο, που δεν "κάθεται καλά", στριφογυρνάει, ξέρει όνειρο πως είναι, μα δεν μπορεί και να ξυπνήσει... Η ευτυχία είναι στο μοίρασμα επειδή δεν υπάρχει στο ένα. Όταν το ένα χαθεί στο όλο, και το όλο γίνει ένα, τότε μόνο η καρδιά μου θα νιώσει στον τόπο της πως είναι. Και δεν μπορώ να δεχτώ κλισέ του τύπου, πως αυτό δεν γίνεται....Είμαι σίγουρος πως γίνεται, όπως είμαι σίγουρος πως είναι ο μόνος τρόπος, να γίνει κανείς ευτυχισμένος....

Μάνια περιμένω να δω πως και πως τις ζωγραφιές σου! Μόνο μη μου βάψεις το άσπρο φτερό για να μπορείς να με αναγνωρίζεις! :))

Περίεργα πράγματα Νεφέλη μου. Η καρδιά είναι τόση δα, κι όμως μπορεί να χωρέσει την αγάπη όλου του κόσμου.... Κερνάω καφέ, στην χαρτόκουτα! Μας χωράει, μη φοβάσαι... Κι όσο φτιάχνω καφέ, πές μου εσύ πιοι είναι οι κανόνες του παιχνιδιού.... :))

Δημήτρη, είναι όντος λίγο σαν στραβό χαμόγελο, μαγκωμένο... Τώρα ενώ γράφω, μπορεί να είναι το τέλος, είναι το τέλος για κάποιους από εμάς... Δεν είναι εικόνες όσα γύρω μας βλέπουμε, δεν είναι παράλληλα σύμπαντα. Μηνύματα είναι, πυρκαγιά που μας καίει... Εμείς είμαστε, κοιτάμε τους εαυτούς μας. Πάντα μαζί βαδίζουμε, φίλε μου, κι ένας ο πόνος ή η χαρά. Μπορούμε να αρνηθούμε τον πόνο, μα τότε αρνιόμαστε κι ολότελα ό,τι είμαστε, και την χαρά ακόμα.. Γιατί η μοναξιά είναι η χειρότερη από όλες τις καταδίκες, φριχτότερη από τον κάθε πόνο. Δεν παλεύεται... Είναι η καταδίκη για όποιον κλείνει τα μάτια κι ονειρεύεται χωρίς συνανθρώπους....

Ελένη πολλά τα παράθυρα, πολλές οι αναπνοές! Σε ευχαριστώ για την δική σου! Την έχω ανάγκη όπως όλους σας! :)) Σε ευχαριστώ!

Νατασα είπε...

νερο τα λογια σου ,
δροσια στα χειλια μου.
καλο σου βραδυ.χαρτοκουτινες κουβερτες στα ονειρα σου , να ειναι παντα ζεστα :)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Νατάσα η πιο καθάρια πηγή είναι η καρδιά. Καλή μέρα να έχεις!

Μαρια Νικολαου είπε...

Mες το μυαλό μια ζωή αδικημένη..
ποιος ξερει..
ισως ναι ίσως και οχι..
Σε αλλα ναι σε αλλα οχι..
Ομορφες οι σκεψεις σου
Καλημερα Νίκο

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μαρία καλημέρα. :))

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Νικόλαε...
Πόσες φορές προσπερνάμε αβασάνιστα τέτοιους ανθρώπους... και πόσες άλλες γινόμαστε ζητιάνοι αγάπης κρύβοντας τον εαυτό μας με ψεύτικα χαρτόκουτα που κρύβουν την αλήθεια...

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Τους εαυτούς μας προσπερνάμε φίλε Ονίσημε. Καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα καλέ μου φίλε,
η καρδιά είναι όσο μεγάλη επιλέγει ο καθένας να την έχει και χωράει όσα εμείς επιλέγουμε να χωρέσουν!!
Δεν υπάρχουν κανόνες σε αυτό το παιχνίδι κι αν κάποτε υπήρχαν... εμείς τους αγνοούμε. Ότι σε εκφράζει, ότι σε αγγίζει, ότι σε ταξιδεύει.Κι όπως απαντώ στο σχόλιο που άφησες στην ανάρτηση μου, πώς να βάλεις την ποίηση μέσα σε καλούπια? Αφέσου στα πετάγματα της και είμαι σίγουρη, ότι αυτό σου το ταξίδι,θα μας πάει σε πανέμορφα μέρη, γνωστά ή άγνωστα.
Περιμένω με αγωνία τα δικά σου ταξιδέματα.
Φιλί

Υ.Γ.Ο καφές σου....Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο Σ

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Nefelli σε ευχαριστώ! ... Καληνύχτα!

fotini είπε...

οταν η χαρτοκουτα ειναι αρκετη
η αγκαλια αποκτα την αξια που της αρμοζει

καλο ξημερωμα ..