Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

12/1/08

Παίζοντας με την σκιά

Θα βάλω για δέρμα μια καρδιά ξεχασμένη
γιατί πάντα συγκινεί ο πόνος της αγάπης.
Θα βάλω για πρόσωπο ένα λούτρινο κουκλάκι
γιατί είναι ψεύτικο αν και χαμογελαστό.
Τα χέρια μου θα ντύσω με τα μαλλιά σου
γιατί τα χάδια ναρκώνουν το μυαλό.
Θα είμαι σαν ατημέλητη κουφάλα
δέντρου που κρύβει στα σπλάχνα θησαυρό.

Θα πιω κάθε σου γέλιο, κάθε δάκρυ
προσπαθώντας να εξηγήσω το μυστικό.
Το σώμα σου θάλασσα κι η αγκαλιά σου λιμάνι
μα εγώ πλοίο είμαι πειρατικό.
Θάλασσα κι άστρα, του κόσμου ο πόθος
κρασάκι κόκκινο που όλο θα το πιω.
Κι όταν με το αίμα γίνω αίμα σου, θα φύγω.
Όταν με το φως σου ήλιος σου γίνω, θα φύγω.
Της νύχτας σου θα κλέψω το σκοτάδι , γυμνή να μείνεις.

Κι ας ματώσω - να νιώσω πως είναι το αίμα ζεστό.
Κι ας καώ - τόσο φως δεν το αντέχω.
Κι ας κρυώνω - τάφος που μέσα του σ΄έθαψα.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Της νύχτας σου θα κλέψω το σκοτάδι , γυμνή να μείνεις"

Πόσο λαχταρά η ψυχή τη γύμνια της να δει..
τον κλέφτη περιμένει στο σκοτάδι..
μα αυτός σαν φτάνει, γιαλιά φορεί..
γιαλιά σκούρα γιατί θαρρεί..
πως από το φως του ήλιου της..
μπορεί να τυφλωθεί..


L.N.E

Ανώνυμος είπε...

Περιττό να σου πω πόσο υπέροχο είναι..
να το επαναδημοσιεύσεις.. να το δουν.. να το νιώσουν..

L.N.E

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Αχ! Καλή μου! Αυτός που είναι να το διαβάσει θα το διαβάσει. Δεν θέλω να επαναλαμβάνομαι... Αυτός που το έχει διαβάσει, περιμένει κάτι καινούργιο να δει. Και μένα μ΄αρέσει κάτι καινούργιο να πω... Αφού σου αρέσει τόσο, στο χαρίζω! :))
Την αγάπη μου! :))

Ανώνυμος είπε...

Να υποθέσω ότι μπορώ να το δημοσιεύσω στο blog μου ναι;
Με την υπογραφή σου φυσικά!

L.N.E