Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

14/2/08

Άτιτλο

Παράθυρο με θέα θα ανοίξω
στον τοίχο της ντροπής, για να σε βρω.
Στον κήπο της αγάπης σου θ΄αφήσω
ένα γαρύφαλο κι ένα ξύλινο σταυρό.

Στα παιδικά σου μάτια τα μεγάλα
δεν χορταίνω να κοιτώ τον ουρανό.
Χαρταετό απόψε θα πετάξω
με ένα μήνυμα να δεις, Σε αγαπώ!

Είναι στα χόρτα τα παιδικά παιχνίδια
παλιάς όπου χορτάριασε αυλής,
στέκουν κοιτούνε πότε εμένα πότε εσένα
ζητάνε τη στοργή μίας ψυχής.

Στο ίδιο στήθος που ανάπνεες παιδάκι
τώρα γυναίκα που ξέρει να αγαπά,
έχεις θαρρώ στο κεφάλι ένα στεφάνι
από αγκάθια και κόκκινα φιλιά.

Μέσα στις παλάμες σου γράφει η μοίρα
μία λέξη μόνο. Είναι αρκετή.
Την διάβασες και σ΄έπιασε πλημμύρα
γιατί γνωρίζεις "γυναίκα" τι θα πει.

30 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"και τότε μπήκε η γυναίκα που περίμενα
τόσον καιρό
ολόγυμνη
μέσ' στ' άσπρα ντυμένη
κάτω απ' το φως του φεγγαριού
με τα μαλλιά λυμένα
με κάτι μακριά πράσινα χορτάρια μέσα στα μάτια
που κυματίζανε αργά
ωσάν τις υποσχέσεις
που δεν δοθήκανε ποτές
σε μακρινές άγνωστες πόλεις
και σ' άδεια
ερειπωμένα
εργοστάσια"

Ν.Εγγονόπουλος

Μαζλι με την καλησπέρα μου και η συνέχεια στο 2ο post σου..

Ανώνυμος είπε...

..ένα όνομα και μια αγκαλίτσα να σου αφήσω.. ξεχάστηκα.. λόγω της ημέρας!!!

L.N.E

Μαργαρίτα είπε...

Καλησπέρα..
Δεν θα σου πώ πόσο
με άγγιξε..!!
Είναι κακό που
ταυτίστηκα τόσο;;!!

Καλό σου απόγευμα*

Roadartist είπε...

Πάρα πολύ όμορφο..
μα τι έμπνευση είναι αυτή?? :)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ελένη μου πάντα υπέροχη, πάντα μαγική, πάντα μοναδική κι αναντικατάστατη! Σε ευχαριστώ που με σκέφτεσαι! Οι στίχοι του Εγγονόπουλου, τι να πω... Οι εικόνες του ζωντανές, οι συνειρμοί των συμβόλων ξεδιπλώνουν σε λίγες λέξεις τόσα πολλά, και αφήνουν το μυαλό και την ψυχή αγκαλιά να ονειρεύονται!... Στο τέλος των στίχων του ένιωσα ως να γύριζα από μακρύ ταξίδι, σε αγαπημένους προορισμούς, που έπρεπε κάθε φορά να διαβώ κάποια έρημο ή το κολαστήριο μιας υπερφωταγωγημένης πόλης! Σε ευχαριστώ για τα δώρα που μου αφήνεις κάθε φορά! :))
Καλό απόγευμα!

Μαργαρίτα ότι πιο καλό μπορούσα να ακούσω είναι αυτό! Σε ευχαριστώ!!! :))
Καλό απόγευμα να έχεις!

Roadartist χαίρομαι που σου άρεσε! Η έμπνευση, σήμερα υπάρχει, αύριο μπορεί να μου κρατάει μούτρα... Να είσαι καλά! Καλό απόγευμα! :))

Sophie's eyes είπε...

απλά τέλειο....

Γωγώ Πακτίτη είπε...

τρυφερός,γλυκός,ονειροπόλος...

καλό σου βράδυ Νίκο...:)

Δημήτρης είπε...

τρυφερό. ιδιαίτερη πρώτη ανάσα και αναστεναγμός για εκείνη που έγραψες. όμορφα την σκιαγράφησες.

όσον αφορά την προηγούμενη σου εγγραφή.. ιδιαίτερης ομορφιάς άνθρωπος, ο Νικόλας Άσιμος. Συγχαρητήρια για αυτήν την αφιέρωση. Τα λόγια περιττά για τέτοιους ανθρώπους.

Μια καληνύχτα, Νίκο.

Ανώνυμος είπε...

Καληνύχτα Ασπρο μου Φτερό:)

M-meggie είπε...

Διάβασε τη λέξη
κλείσε την παλάμη σφιχτά
κανένας να μην πάρει
την "μοίρα" μακριά.

Ανώνυμος είπε...

έλα.. στο 3ο πάμε.. μαζί..
Την καλημέρα μου!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Σοφία σε ευχαριστώ. Μια καλή μέρα σου εύχομαι!

Γωγώ μου, εσύ είσαι που λες τρυφερά και γλυκά λόγια! Μια καλή μέρα να έχεις, γεμάτη αγάπη και τρυφερότητα.

Δημήτρη μου, ο Άσιμος με την ζωή του επιβεβαίωσε τα πιστεύω του, κι έδειξε πως ο λόγος κι η πράξη μπορούν, κι οφείλουν να είναι ένα. Ο Άσιμος, είναι αυτός που η ιστορία του, παρά την αντίθετη θέληση του κατεστημένου, έγινε γνωστή. Δεν είναι ο μόνος, υπάρχουν πολλοί που πληρώνουν την ευτυχία ή και την ίδια την βιολογική τους ζωή, ως τίμημα που είναι πιστοί στην Αλήθεια και την Συνειδησή τους. Στην ίδια κατηγορία θα βάλω και αγωνιστές, που με μια υπογραφή θα μπορούσανε να ανταλάξουνε την σϊωπή τους με την Ζωή... Δεν το κάνανε. Μιλάω για τις περίφημες δηλώσεις αποκήρυξης του κομουνισμού. Ο Άσιμος όμως, είναι ένα φωτεινό παράδειγμα, ένα Σύμβολο, όχι μόνο γιατί έδωσε αυτόν τον αγώνα του, αλλά γιατί τον έδωσε ολομόναχος, δίχως κάποια οργάνωση ή άλλους ανθρώπους γύρω του. Αυτός και η Αλήθεια του, και μόνο.
Τον αγαπώ ακόμα, γιατί μέσα στα τόσα σκουπίδια που πέταξε από πάνω του, ήταν κι αυτό των συνόρων, της "ταυτότητας", γιατί είχε αυτή την απόλυτη αγάπη μέσα του.
Την καλημέρα μου!

Καλημέρα Μάνια! Να είσαι καλά! :))

Νότα καλημέρα! Αυτή την μοίρα, την αγαπημένη και πονεμένη μαζί, κανένας δεν μπορεί την αλλάξει. Μα κανείς! :))

Αχ! Καλή μου Ελένη! Σε ευχαριστώ! :)))

Ανώνυμος είπε...

Καταπληκτικό έμμετρο
φίλε Νικόλα..
Θα μπορούσε να γίνει
ένα υπέροχο τραγούδι..
Να είσαι καλά
και να γράφεις πάντα
τόσο όμορφα..
Καλή σου μέρα..

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Σε ευχαριστώ Τάκη για τα καλά σου λόγια. Μια καλή μέρα εύχομαι και σε σένα, γεμάτη έμπνευση, όπως μας έχεις συνηθίσει! :))

Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος είπε...

Τα σεβη μου.

marianaonice είπε...

"έχεις θαρρώ στο κεφάλι ένα στεφάνι
από αγκάθια και κόκκινα φιλιά.
Μέσα στις παλάμες σου γράφει η μοίρα μία λέξη μόνο. Είναι αρκετή.
Την διάβασες και σ΄έπιασε πλημμύρα
γιατί γνωρίζεις "γυναίκα" τι θα πει"
Η καλλίτερη απόδοση του τι θα πει "γυναίκα"!! Ταυτίστηκα!!
Να είσαι καλά φίλε.
Υ.Γ. ΄Διάβασα και το προηγούμενο ποστ σου. Υπέροχο αφιέρωμα και μπράβο σου!!
Καλό σου μεσημέρι.

Surrealist είπε...

Την καλησπέρα μου, πολύ καλό και με ρυθμό. Τα υπόλοιπα τα έχουν πει οι προηγούμενοι σχολιαστές, φίλοι.

Όλα καλά για όλους!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

exoaptonkyklo σε ευχαριστώ. :)) Καλό απόγευμα!

marianaonice Όταν μου το λέει αυτό μία γυναίκα, ότι ταυτίστηκε,, αυτό είναι η μεγαλύτερη τιμή για μένα. Σε ευχαριστώ! Καλό απόγευμα να έχεις!

Surrealist σε ευχαριστώ για το ζεστό πέρασμά σου! :)) Να είσαι καλά!

Νατασα είπε...

Σήμερα ο καφές ήταν απλά υπέροχος
Να¨σαι καλά.
Πάντα κοντά σε αυτούς
Που αγαπάς και σε αγαπάνε.
...(υπέροχος)

Ανώνυμος είπε...

που είσαι; έλα.. http://angels.pblogs.gr/2008/02/paizontas-me-th-skia.html

L.N.E

Ανώνυμος είπε...

ααα.. και τα σχόλια..δικά σου!!!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:)) :))Ελένη είσαι Υπέροχη!!!! Στο έχω πει αλλά θα στο ξανά-ξαναπώ!!!! ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ !!! :))Επιφυλάσσομαι.....

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Νατάσα, πάντα γλυκιά, πάντα ζεστή! :)))

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΙΗΜΑ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΘΥΜΙΖΕΙ ΕΝΤΟΝΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΟΝΑΝΕ...ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ (ΔΡΑΚΟΥΛΙΝΑ)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Δρακουλίνα μου, δεν επιλέγω εγώ τι θα γράψω. Με επιλέγει... :))
Ένα καλό βράδυ να έχεις!

Ανώνυμος είπε...

υπεροχοοοο!!!την καλησπέρα μου και ομορφο σ.κ να εχεις!!!:)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλό βραδάκι να έχεις, iparxeimageia. Σε ευχαριστώ για τον ενθουσιασμό σου!

Bουλα. είπε...

kαλησπερα νικο μου και σ ευχαριστω που δεν με ξεχνας,υπεροχη γραφη

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

BLAU ROSE με τον καλό σου λόγο πάντα! :))
Μια καλή νύχτα να έχεις!

fotini είπε...

παραθυρο στον τοιχο της ντροπης
για να σε βρω..
για να χορτασω ουρανο στα ματια σου..
για να πεταξω τον χαρταετο μου
με θρασσος να σου πω πως σ αγαπω..
γιατι μου θυμησες να ζω.