Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

21/2/08

Άτιτλο.

Μια επιστολή απόψε θα σας γράψω,
το πιο μεγάλο μυστικό μου να σας πω.
Λίγο μελάνι επάνω της θα στάξω
και ένα σταυρό μονάχα θα χαράξω.

Ένα πουλί θα κράξω , νυχτοπούλι
μαύρα φτερά,
τα μαύρα τα μαντάτα να σας φέρουν.
Σε ένα μαντήλι διπλωμένα απαλά.

Μες τη γιορτή του κόσμου
θα πετάξει,
αθόρυβα θα μοιάζουν τα φτερά.
Κανείς την επιστολή δεν θα διαβάσει
θα διπλωθεί με τα ρούχα τα παλιά.

Νικόλαος Παπανικολόπουλος


Ένα πουλί σου λέω είν’ οι φίλοι
μες στο κλουβί να μένουν δε βαστούν
μοιράζουνε τα χρώματα του Απρίλη
σ΄ εκείνους που την Άνοιξη ζητούν.

Κοίτα λοιπόν στα μάτια μου το δείλι
έλα κι εγώ στα άσπρα θα ντυθώ
Και στην επιστολή που μου ΄στείλε
το μαύρο νυχτοπούλι
θα γράψω το στερνό μου “σ΄ αγαπώ”

Και σαν θα ξεδιπλώνω το μαντήλι
θα βρω κρυμμένα μέσα τα φτερά
στα πόδια σου θα αφήσω μια σελήνη
όταν πετάς να ΄έχεις συντροφιά.

L.N.E (ΕΛΕΝΗ Γ.)

23 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ωωω!!! Το έκανες υπέροχο!!! οδηγίες θα βρεις για το πιχνίδι στην AN STA έχει αφήσει σχόλιο σε μένα, θα μπεις στο post με τον ίδιο τίτλο, θα καταλάβεις.. αν θέλεις.. μη ζοριστείς κι όλας..

Την αγάπη μου σε σένα και την εκτίμησή μου!!!

L.N.E

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:)) Καληνύχτα Ελένη! :))

Eva F. είπε...

Καλό σου βράδυ Νικόλαε.
Είσαι πάρα πολύ καλός σε ό,τι γράφεις.
Να είσαι καλά.

Alkmini είπε...

ααααααα ψυχοπλακωτικα.
δεν ξαναρχομαι εδω.

Myrto είπε...

"πάλι έστειλες
νυχτερινές
συνομωσίες έρωτα
κεντημένες
σε μαύρα
μεταξωτά μαντήλια

με σαγηνεύεις
όταν ικέτης
στέκεσαι εμπρός
στα Μαύρα μου Φεγγάρια.."

Καλημέρα Νίκο,Ελένη
ομορφη η "συνομωσία" σας..:)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Eva F.Εύα σε ευχαριστώ για τα ζεστά σου λόγια!

Αλίκη, μια καλή μέρα να έχεις! :))

Μύριαμ, τι υπέροχο δώρο αυτό που μας έφερες! :))) Σε ευχαριστώ!! Είσαι πολύ καλή!! :)))

Ανώνυμος είπε...

Θαυμάσια έμμετρα και τα δυο
σε μια άψογη κι αρμονική συνεργασία
και στιχο-συνάντηση..
Να είστε καλά Νικόλα και Ελένη..
Τη θερμή καλημέρα μου
και τις ευχές μου για ένα όμορφο ΣΚ..

Ανώνυμος είπε...

Νικόλαε τώρα είδα το σχόλιο σου στην amfikratia και σου απάντησα. Σ' ευχαριστώ γιά την επίσκεψη. Καλημέρα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Την καλημέρα μου Τάκη! Σε ευχαριστώ! Είναι πολύ όμορφο συναίσθημα να φτιάχνεις κάτι με την Ελένη! :))

Γιάννα καλημέρα! :))

Ανώνυμος είπε...

Νικόλα μου καλή σου ημέρα όμορφη και δημιουργική!
Με ήλιο, πολύ ήλιο!
"..κάτω απ' τη σκια των λέξεων, μια ζωή κρύβεται απ' τον ήλιο".
---
Καλημέρα σε όλους!
Καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε!

L.N.E

Ανώνυμος είπε...

μελαγχολησα τωραααααα
αν και ειχα ερθει να πω απλως την καλημερα μου!!!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ελένη καλημέρα και από δω! :))

In the sky ναι υπάρχουνε και μαύρες, κακές στιγμές... Αλλιώς τι νοστιμάδα θα είχανε μόνο οι καλές;; :))
Την καλημέρα μου!

ΜΑΡΙΑ Ρ. είπε...

"Θα ονειρεύομαι για σένα
μέχρι να με βρείς.
Μετά θα αφεθώ
στους στίχους σου
και έναν – έναν θα τους γκρεμίσω,
σε συντρίμια λέξεων
θα σε ανιχνεύσω

Θα μετρώ τα φεγγάρια
μέχρι να με βρείς
και μετά θα τα σβήσω
ένα – ένα,
σε κλειστό ουρανό
θα σε ψηλαφίσω

ζηλεύω, βλέπεις,
τη σελήνη που σε μαγεύει"

Μαρία Ροδοπούλου...

μια καλημέρα
και στους 2
στιχο-συνεργάτες
και μια ευχή για καλο σ/κ..:)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μαρία δεν με έχεις συνηθίσει σε αυτή την γραφή! Υπέροχοι οι στίχοι σου, σε ευχαριστώ! ! :))

Λάκης Θλιμμένος είπε...

Πανέμορφη αυτή η στιχο-συνάντηση. Νίκο, Ελένη σας ευχαριστώ που την μοιραστήκατε μαζί μας.

Καλό Σ/Κ να έχεται και οι δυο σας

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Λάκη κι εγώ σε ευχαριστώ, που την μοιράζεσαι μαζί μας! :)) Καλή σου μέρα!

Μαργαρίτα είπε...

Πανέμορφος ποιητικός διάλογος!!
Λόγια ψυχής..λόγια καρδιάς..
όταν ο πόνος συναντάει την ελπίδα!!

Καλό Σ/Κ και στους δυο
Τα φιλιά μου***

faraona είπε...

Παρα πολυ ωραιος διαλογος.
Μπραβο σας.!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μαργαρίτα, πάντα ευγενική, πάντα θετική! :)) Μια καλή μέρα να έχεις! :))

Φαραόνα σε ευχαριστώ! Είναι χαρά μεγάλη πάντα μια συνεργασία ψυχής με την Ελένη! :)) Την καλημέρα μου! :))

Ανώνυμος είπε...

Δεν μπορείς να φανταστεις πόσο χάρηκα που η Γλυκομιλητη μου σου έβαλε ασπρο στο μαυρο σου :))
Α! και το γκρί του μπλογκ σου ωραία ιδέα...Το αποζητούσαν τα ματάκια μου για να διαβάζω πιο εύκολα
Καλησπέρα :)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μάνια καλησπέρα! Φοβήθηκες μη χάσεις το άσπρο φτερό σου εε; :)) Είσαι πολύ καλή, σε ευχαριστώ!!! :)))

Μιλτιάδης Θαλασσινός (Μαύρος Γάτος) είπε...

Μεγάλο βάρος αυτό το σ' αγαπώ με τα καρφιά...

καλημέρα φίλε, καλή εβδομάδα

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Φίλε Μιλτιάδη χαρά μου η παρουσία σου εδώ! :)) Καλή εβδομάδα να έχεις! :))