Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

28/2/08

Παραμυθάκι..

Στις άκρες των δαχτύλων,
χρυσόσκονη από του χρόνου
το κέντημα,
κι ότι άγκίζεις ή κοιτάς
κάτι δικό του έχει πια
να διηγηθεί.
Και ματώνει το βλέμμα,
το πληγώνει ο ήλιος με το φως του
η νύχτα με τις απουσίες της....
Σε ένα ξέφωτο, βρήκες δυο σκάλες.
Η μία ψηλά στα ουράνια σε ανεβαζε
αν ήθελες,
η άλλη βαθιά στην γη .
Δρόμος άλλος κανένας,
μόνο από δω ως τα πίσω
και πάλι μπρος.
Κι αν πέσω από εκεί ψηλά;
Κι αν μείνω εκεί κάτω;
Ριζώσανε τα πόδια σαν τα δέντρα.
Η καρδιά φώναζε:
"εγώ είμαι πουλί, αφήστε με να πετάξω!"
Κι η λογική την τιθάσευε.
" Στο δέντρο είναι η φωλιά σου,
είσαι ασφαλής εδώ."
"Μα τα χέρια δεν γίνεται να είναι
κλαδιά! "
φώναζε η καρδιά.
Τα πράσινα φύλλα τυλιγόντουσαν
γύρω από τις φωνές της
καθησυχαστικά.
Κι όλο και λιγότερο άκουγε πια
η λογική την καρδιά.
Στο τέλος ένιωσες κούτσουρο βαρύ.
Πονέσανε τα άκρα από την ακινησία
και τα μάτια σου ρόζοι παλιοί.
Αιώνες φυσήξαν και τα στράβωσαν.
Κι όρθια υπόμενες.
Κλεψύδρα αίματος που χάλασε.

Και τότε ήρθε κι ο χειμώνας.
Δεν είχες πια πράσινα ή κίτρινα φύλλα.
Γυμνή, ανήμπορη,
σε πόναγε η κάθε νιφάδα.
Ο ξυλοκόπος φάνηκε στην άκρη του δάσους,
γιατί σαν εσένα πολλοί άνθρωποι ριζώσανε.
Τώρα θα με κόψει, σκέφτηκες,
μα δε τό κανε.
Και κάθε τσεκουριά που σε κορμό άλλο
στερούσε την ζωή,
ανακούφιση έφερνε.
Όταν όλα τα δέντρα πέσανε,
το πουλί λεύτερο πέταξε
τρομαγμένο από τις φωνές σου...

64 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εσύ ασπρο μου φτερό το έγραψες αυτό το παραμυθάκι?
Αν ναι να ξέρεις ότι το διάβασα πέντε εξι δέκα δώδεκα φορές....Ισως να το μάθω και απ έξω!!!!!
Καληνύχτα!

Ανώνυμος είπε...

"Ένα μάτσο ψυχές ο τόπος μου.
Μια νύχτα μαζεύτηκαν γύρω από τη φωτιά κι άρχισαν να λένε ιστορίες.
Αρκεί να ακούσεις και θα μεθύσεις κι εσύ...

Η ύλη τους διαφοροποιεί.
Για να σε μπερδεύει.
Αλλιώς, όλοι τους άγγελοι.
Άλλοι εξόριστοι, άλλοι όχι.
Και πόσο μοιάζουν!
Αρσενικοί, θηλυκοί, άλλοι...

Τι σημασία έχει;
Ψυχούλες όλοι τους!
Μικροί, μεγάλοι, όλοι καταθέτουν.
Αποταμιεύουν για την αιωνιότητα.
Τα δάκρυα, τα γέλια τους, τις αναμνήσεις, τα όνειρά τους.

Ένα μάτσο ψυχές πλάι μου.
Το φως μου, το σκοτάδι μου.
Η χαρά, η λύπη μου.
Ο φόβος, η ελπίδα μου.

Τι σημασία έχει;
Τον κύκλο του ο καθένας.
Δορυφόροι της ζωής μου.
Καθώς γυρίζουν γύρω από τον εαυτό τους και γύρω από εμένα.
Γύρω από αυτούς κι εγώ.

Με τίμησε ο Θεός.
Μα εγώ ακόμα ολιγόπιστη.
Με μνήμη αδύνατη.
Να ξεχνώ συχνά την κυκλική αναφορά.
Αλλάζω εγώ κι αλλάζουν όλοι.

«Το φτερούγισμα της πεταλούδας στην Κίνα προκάλεσε την χιονοστιβάδα που είδες εχθές», λέει ο ένας.
«Είσαι ανόητος», ακούγεται από απέναντι.
«Η φύση ανακυκλώνει την ενέργειά της», «ξαναγεννιέται από τις στάχτες της» συμπληρώνει άλλος.
«Ναι! ναι!» ...φωνάζουν κάποιοι.
Πιο κάτω η συζήτηση έχει πλησιάσει τόσο κοντά στη φωτιά που δείχνει να πετάει σπίθες κι αυτή.

Τόση ζωή!
Που να χωρέσει ο νους ενός, το θαύμα τούτο.
Μαζευτήκαμε πολλοί απόψε.
Μήπως και κάτι αλλάξει.
Ένας μόνο να τολμήσει, αρκεί.
Ένας μόνο...

Τι σημασία έχει;
Δεμένοι με αλυσίδες μεταξύ μας.
Φορτωμένοι με σάρκα και κοκάλα.
Καλή κατασκευή.
Να προστατευτούμε.
Να μη σπάσουμε.
Αμύγδαλα με τσόφλι γερό.
Λουσμένα στη σοκολάτα!

Τι σημασία έχει;
Ράγισα απόψε.
Θα βρεθεί κορμί να με προστατέψει.
Επουλώνονται οι πληγές.
Κι αν πρόλαβες και είδες κάτι...

Τι σημασία έχει;
Ηδονοβλεψίας εσύ.
Επιδειξίας εγώ.
Ναι εγώ, όχι εσύ.
Να αλλάξουμε θέσεις.
Να δεθούμε μαζί.
Να προστατευτούμε κι εμείς.

Κυκλική αναφορά!
Ψυχούλες όλοι.
Πότε εξόριστοι, πότε όχι.
Άσπρο-Μαύρο.
Το φως μου.
Η σκιά μου.
Τα είδωλά μου.
Σε αγαπάω!

Τι σημασία έχει;"

Μόνο για την αλλαγή αξίζει να ζεις, για όλα αυτά που δεν πιστεύεις μα γίνονται.. αν το θέλεις ΕΣΥ.

L.N.E

Ανώνυμος είπε...

Eσύ! Η μαγεία του δάσους!
Η φωνή ενός μοναχικού πουλιού!
(Και ότι άλλο θέλεις!)Καληνυχτα απο mariaeyes

Ιφιγένεια είπε...

"Όταν όλα τα δέντρα πέσανε,
το πουλί λεύτερο πέταξε" ... έτσι έπρεπε να γίνει ...
Για μια ακομη φορά ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ !
Καλή ημέρα !

Alkmini είπε...

ενα μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Ανώνυμος είπε...

Τα μεγάλα "ΝΑΙ" και τα μεγάλα "ΟΧΙ"
της ζωής μας. Συναίσθημα και λογική.
Και τα δυο έχουν το τίμημα τους.
Για ποιό αντέχουμε να μετανιώνουμε?
Φυλακή η λογική, εγκλωβισμός...
Δύσκολο να ξεφύγεις...Μα και η δύναμη
της ελεύθερης ψυχής, μεγάλη...Πάντα
διεκδικεί το πέταγμα της...
Πανέμορφο Νίκο!
Την καλημέρα μου :)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλημέρα Μάνια...Ναι, εγώ το έγραψα... και δυστυχώς δεν είναι τόσο παραμύθι, όσο μια αλληγορία πραγματικών καταστάσεων. Πραγματικά, με κάνεις πολύ χαρούμενο που σου άρεσε τόσο! Καλή σου μέρα! :))

"Με τίμησε ο Θεός.
Μα εγώ ακόμα ολιγόπιστη.
Με μνήμη αδύνατη.
Να ξεχνώ συχνά την κυκλική αναφορά.
Αλλάζω εγώ κι αλλάζουν όλοι."
Μοναδική κι αληθινή, Ελένη! Για άλλη μια φορά φανερώνεις το μεγαλείο του χαρίσματος να αγαπάς και να Είσαι...:)) Σε ευχαριστώ, για αυτό που είσαι, για την κατάθεση ψυχής, που έκανες εδώ, στη σελίδα μου. Μην αλλάξεις ποτέ! :))
Μια υπέροχη μέρα, σαν την υπέροχη καρδιά σου να έχεις :))

mariaeyes σε ευχαριστώ! Μια όμορφη μέρα να έχεις και συ, γεμάτη αγάπη και ζεστασιά! :))

Ιφιγένεια σε ευχαριστώ, για τον τρόπο που διαβάζεις, με την καρδιά σου! Να έχεις μια υπέροχη μέρα! :))

Αλίκη καλημέρα! Εγώ σε ευχαριστώ... Να ψήσω καφεδάκι; :))
Την αγάπη μου και μια όμορφη μέρα να έχεις! :))

Αναστασία σε ευχαριστώ για το ουσιαστικό ερώτημα που θέτεις. Τα μεγάλα αλλά και τα μικρά ναι και όχι... Όταν συνηθίσει κάποιος να λέει μικρά ναι, σαν η ώρα του μεγάλου όχι έρθει, ίσως δεν μπορεί πια να το πει... Η καθημερινότητα είναι ο στίβος στον οποίο κερδίζεται ο παράδεισος... Η λογική οφείλει υποταγμένη στην αγάπη να πορεύεται. Και τότε μπορούνε να συνυπάρξουνε, και να συμπληρώσει σωστά η ύλη το άυλο.
Μια καλημέρα να έχεις! :)))

rain είπε...

Να πετάς μονο να πετας. Όλα φαίνονται πιο εύκολα από κει ψηλά..Καλημέρα σου

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα και από εδώ Νικόλα..
μαζί με την αναγνωσή και την μελέτη της γραφής σου για μία ακόμη φορά!


L.N.E

Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος είπε...

...κι εγινε γλαρος Ιωναθαν!

Ανώνυμος είπε...

υπεροχο παραμυθακι!!!Κρυμμένα νοήματα σε κάθε του σειρα..Καλημερα να εχεις:)

Μαρια Νικολαου είπε...

Ομορφο το παραμύθι σου Νίκο.
Γραφε..
Καλησπέρα

Alkmini είπε...

καφεδακι το απογευμα οκ.
θα ερθω να με κερασεις και μετα θα παω να κανω καρουζελ.
ομορφη μερα και σε σενα.

Ανώνυμος είπε...

Kαλώς σας βρήκα.
Πολύ ωραία πράγματα έχει εδώ.
Πολύ καλούς στίχους και ενδιαφέροντα θέματα. Θα επανέλθω για πιο μακρινό περίπατο στο μπλογκ σας.

Μαργαρίτα είπε...

Πανέμορφο το παραμυθάκι σου
και συμβολικό :))
Μου άρεσε παρα πολύ!!

Καλό απόγευμα**

M-meggie είπε...

"..κλεψύδρα αίματος που χάλασε."
Τι εικόνα!!!!
χαχα, γελάω, σκέφτομαι πόσο νιώθω πως της μοιάζω.

Νατασα είπε...

Πέρα από το ότι είναι πολύ καλό και πανέμορφο αυτό που
Έγραψες , και το διάβασα αρκετές φορές, κάποια στιγμή μου θύμισες μια παλιά
Ανάρτηση μου
Κορμοί & Κορμιά
Θυμάσαι ;
_
τα κορμιά σας βουτηγμένα στης ψυχής το χρώμα
οι φωνές μια απέραντη σιωπή από τότε έως τώρα
τα μάτια ανήκουν αλλού πεινασμένα
κι νους σας παει παντού
*
αμαρτίες μου γίνατε πολλές
όπως κι οι σκέψεις μου για αύριο και χτες
με την στιγμή να συμβολίζει το παρών
όλα είναι εδώ και εγώ είμαι απών
*
σώματα με ονόματα και όνειρα φτωχά
κουρασμένες μορφές από σκέψεις τρελές
σαν δέντρα που μείνανε χωρίς φίλους
ούτε κελάηδισμα ακούγετε καρδίας τικ-τακ.
16 Ιανουάριος 2008 [νατάσα].
_
:) γράφεις υπέροχα , σαν το άρωμα του καφέ σου.Να'σαι καλά

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

rain, σε όλους μας πρέπει αυτή η ευχή. Καλό βράδυ να έχεις!

Ελένη, από καλημέρα σε καληνύχτα το πήγαμε σήμερα! :)) Την αγάπη μου!

exoaptonkyklo, μακάρι! :)) Καλό σου βράδυ!

iparxeimageia χαίρομαι που σου άρεσε! Καλή νύχτα! :))

Μαρία σε ευχαριστώ! Μόνο αυτό! Να είσαι πάντα καλά! Καλό βράδυ! :))

Αλίκη, ο καφές σε περιμένει πάντα ζεστός! :)) Καληνύχτα! :))

Μαργαρίτα σε ευχαριστώ! :)) Καλή νύχτα να έχεις! :))

Νοτα, εσύ χαλασμένη κλεψύδρα;Δεν νομίζω! :)) Την αγάπη μου, ένα όμορφο βράδυ να έχεις! :))

Νατάσα, σε ευχαριστώ που άφησες εδώ το ποίημά σου. Δυνατό κι αυθεντικό, όπως Εσύ! Καλό σου βράδυ! :))

Ανώνυμος είπε...

σαν το πουλι που πεταξε,με τρομαξε και εμενα λιγουλακι το ποιημα...στην αρχη ειχα βυθιστει-ταυτιζομουν τοσο απολυτα με λεξεις...κι υστερα ενιωσα κατι να ξεριζωνεται απο μεσα μου...σημερα δν ξερω τι εχει γινει,διαβαζω τοσο ομορφα πραγματα...
δεν εχω λογια...χειμωνας για μενα...κι ουτε καν ξυλοκοπος να με κουτσουρεψει...

Δημήτρης είπε...

πνίγηκ' η καρδιά
σαν είδε τη σκέψη που κάποτε
τιμώρησε τη φύση..
τώρα να τη χρησιμοποιεί
πνίγεται
σα βλέπει την αλήθεια της
να παραμερίζεται
από κακές στιγμές.

Νίκο,
σου εύχομαι καλό σ/κ

Ανώνυμος είπε...

υπέροχο Νικόλα. Και τα προηγούμενα επίσης. Ξεχάστηκα εδώ, και το πουλί στο στήθος μου φτερουγίζει.Να πετάξει θέλει. Μακριά, ψηλά, παντού.
καλό μήνα Χελιδόνι.
Αngie Fou

Γωγώ Πακτίτη είπε...

τα δικά σου δάχτυλα,
χρυσόσκονη από λέξεις
κεντούν...

καλό μήνα Νίκο μου!

giota persis είπε...

Καλημερα Καλο μηνα
Ομορφο παραμυθι

Artanis είπε...

Καλημέρα, είναι πανέμορφο το ποίημα! Μ' αρέσουν τα ποιήματα- ιστορίες, είναι σαν να παίρνεις ένα δρόμο και να τον ακολουθείς μέχρι το τέλος...

Ανώνυμος είπε...

Καίτοι όταν ξεκινώ να σε διαβάσω
ξέρω....κι όμως ξελογιάζομαι, παθιάζομαι,θαμπώνω, εκστασιάζομαι,
ονειρεύομαι,παραμυθιάζομαι.κι όμως
στο τέλος σε...πιστεύω !!!!
Ανεπανάληπτε, μοναδικέ Νικόλα!!!

http://Isminy.pblogs.gr

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Τα παραμύθια λένε πάντα την αλήθεια όταν γράφονται από αληθινούς σαν εσένα ανθρώπους ΝΙΚΟ

Η αλήθεια μεταλάσσεται σε μύθο
μέσα απ' τα ψεύτηκα τα λόγια τα μεγάλα των επαϊόντων !!!!
Με την αγάπη μου

http://ligery.pblogs.gr

roadartist είπε...

Καλό μήνα Νικόλα μου και Καλή Άνοιξη σε όλους μας :)

Μαρία Έλενα είπε...

Καλό μήνα αρχικά.
Είναι πολύ όμορφο.
Έμεινα άφωνη από τις εικόνες.
Φιλάκια ...

Ανώνυμος είπε...

Καλό μήνα Νικόλα μου!
Δημιουργικό..δες, Άνοιξη μύρισε..

L.N.E

carruaje είπε...

Μου άρεσε το παραμυθάκι σου Νίκο
Γλαφυρή αφήγηση για την ιστορία της ζωής.

faraona είπε...

Πολυ καλη γραφη οπως παντα!


Καλο μηνα!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

"...το πουλί λεύτερο πέταξε
τρομαγμένο από τις φωνές σου..."
Ο Φειδίας και μπλογο-γιός μου είχε γράψει:
"Και τίς δύναται φυγείν σε...;"
Tην απάντηση τη γνωρίζουμε όλοι μας..
Επίκαιρη αλλληγορία.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Βασιλική Ν. είπε...

Υπάρχει ένα εξαιρετικό παραμύθι ίσως του καλύτερου παραμυθά μας, του Χρήστου του Μπουλώτη: Η παραξενη αγάπη του αλόγου και της λέυκας. Είναι ένα παραμύθι που νομίζω πως δίνει μια... λύση, στο δικό σου.
Καλή Ανοιξη!

Βασιλική Ν. είπε...

L.N.E
επέτρεψέ μου να σου πω
πως είναι πολύ ωραίο αυτό που άφησες εδώ. Και με βρίσκει και σύμφωνοι.
Νομίζω πως αυτή είναι η αξία του έρωτα. Να μπαίνεις στη θέση του άλλου.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

in the sky χειμώνας είναι η άνοιξη που κοιμάται... Κατά βάθος το ξέρεις, το ξέρει κι ο ξυλοκόπος. Και δεν θα έρθει! :)) Ένα όμορφο βράδυ να έχεις!

Δημήτρη απολαμβάνω ιδιαίτερα την αίσθηση που άφησε το πέρασμά σου! Σε ευχαριστώ! :)) Καλή νύχτα να έχεις! :))

Αngie Fou ναι, μπήκε η Άνοιξη! Καλό μήνα να έχεις! :))

Γωγώ, το μόνο που χρειάζεται για να έχουν χρυσόσκονη τα δάχτυλα, είναι να ψιλαφήσουμε γύρω μας τους ανθρώπους, Έχουν αρκετή χρυσόσκονη στα ονειρά τους, στον τρόπο που αγαπάνε, στις εκπνοές που προηγούνται πριν την ανάσα. Καλό σου μήνα!

Γιώτα καλό σου μήνα! :)) Χαίρομαι που σοπυ άρεσε! :)

Artanis μου αρέσει η εικόνα του δρόμου! Δεν το είχα σκεφτεί έτσι, κι όμως, τόσο ταιριαστό το συναίσθημα που γεννάει αυτή η σκέψη! Σε ευχαριστώ! :))

Ισμήνη, πολύ γλυκό αυτό που είπες! Σε ευχαριστώ! :)) Καλό σου βράδυ!

Λυγερή, χαίρομαι για το πέρασμά σου! :)) Οι "ειδικοί" δεν μπορούνε να πούνε παραμύθια, μόνο ψέματα... Είναι διαφορετικό. Σε ευχαριστώ για το πολύ ζεστό σχόλιό σου... :)) Ένα καλό μήνα να έχεις! :))

roadartist καλή Άνοιξη! :))

Ελένη ναι, μύρισε Άνοιξη! :)) Κι ο καιρός μας έκανε το χατήρι να το γιορτάσει μαζί μας! :)) Καλό μήνα! :))

Μάρκο σε ευχαριστώ! :)) Καλό βράδυ να έχεις!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου. Χαιρετισμούς στον υιό σου! :)) Έναν καλό μήνα να έχεις! :))

Βασιλική δεν το ξέρω, δυστυχώς το παραμύθι. Γνωρίζεις εκδόσεις; Την μοναδική Ελένη ( L.N.E.) , μπορείς να την βρεις στο http://angels.pblogs.gr/ . Καλό μήνα να έχεις! :))

Ελένη Στασινού είπε...

"Αιώνες φυσήξαν και τα στράβωσαν
κι όρθια υπομένει
κλεψύδρα αίματος που χάλασε"
Νίκο, δεν ξέρω αν θα διαβάσω άλλους στίχους απ΄αυτούς που ν δείχνουν τόσο καίρια το πόσο μπορεί να βαρύνει....η "ιστορία του συμβιβασμού" στα προσωπικά κινηματα ελευθερίας...
Καλημέρα να έχεις.

kirki είπε...

Αστρόσκονη παντού!!!!

Πάντα χαίρομαι όταν σε διαβάζω!

ΚαληΜέρα Νικόλα!

υγ:ευχαριστώ για την έγνοια!

Βάσσια είπε...

Καλό μήνα :-)

Ως παραφυάδα, εμπνεύστηκα.....

Ριζώσανε τα πόδια σαν τα δέντρα.
Η καρδιά φώναζε:
"εγώ είμαι πουλί, αφήστε με να πετάξω!"
Κι η λογική την τιθάσευε.
" Στο δέντρο είναι η φωλιά σου,
είσαι ασφαλής εδώ."
"Μα τα χέρια δεν γίνεται να είναι
κλαδιά! "
φώναζε η καρδιά.
Τα πράσινα φύλλα τυλιγόντουσαν
γύρω από τις φωνές της
καθησυχαστικά.

Ανώνυμος είπε...

Καλό φαγοπότι.. ΠΑΡΑΜΥΘΑ!!!
με την καλή έννοια βέβαια..

Την αγάπη μου και τα φιλιά μου σε σένα!

L.N.E

Ανώνυμος είπε...

καλημερίτσες ασπρο μου φτερό :))
Εχεις αποστολή χιχιχιχι

kalynama είπε...

Σε τέτοια λόγια, σε τέτοιες σκέψεις, σε τέτοιες "καταθέσεις ψυχής" υποκλίνομαι...

Να είσαι πάντα καλά... Καλό μήνα να έχεις :-))

marianaonice είπε...

Η αιώνια πάλη της λογικής με το συναίσθημα!! Όποιος και αν είναι ο νικητής χάνεται η ισορροπία!! Η μάχη δεν πρέπει να τελειώσει...ακόμη και αν πέσουν όλα τα δένδρα, άλλα θα φυτρώσουν!!
Απλά υπέροχο!!!! ποιητικό μα και ρεαλιστικό!!!
Καλή εβδομάδα φίλε μου.

Alkmini είπε...

καλημερουδια. ελα απο κει να σε τραταρω γλυκακι.

faraona είπε...

Σνιφ!!!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Faraona Faraona Faraona ,χίλια συγνώμη! Από κεκτημένη ταχύτητα, κι ενώ διάβασα το σχόλιό σου, παρέβλεψα να απαντήσω. Βλέπεις κάτι τα κάρβουνα, κάτι το κρασάκι και η παρέα, μιας και είχαμε φίλους...
Είναι τιμή για μένα το πάντα ευγενικό πέρασμά σου! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, και χαίρομαι που σου αρέσει η γραφή μου! Είσαι πολύ καλή, και συγνώμη και πάλι που σε στεναχώρησα με αυτή την αβλεψία μου! :)) Μια καλή εβδομάδα να έχεις, γεμάτη χαμόγελα! :))

Ελένη Στασινού πάντα κάνεις προσεχτική ανάγνωση, και τα σχόλιά σου είναι ουσιαστικά! Σε ευχαριστώ! Μια καλή εβδομάδα να έχεις! :))

Μάγισσα Κίρκη! Μου έλειψες! Χαίρομαι πάρα πολύ που σε ξαναβλέπω! :))) Καλή εβδομάδα να έχεις! :))

Vassia καλή εβδομάδα! Σε ευχαριστώ για το ζεστό πέρασμά σου! :)))

Ελένη μου, σε ευχαριστώ! έπιασε τόπο η ευχή σου! Άλλωστε όταν είσαι ανάμεσα σε καλούς φίλους, αυτό είναι το καλύτερο συστατικό για όλα τα υπόλοιπα! ( ¨οχι, δεν τα καβούρνιασα και τώρα δικαιολογούμαι, είμαι καλός ψήστης! )... Την αγάπη μου, το ξέρεις πως είναι δεδομένη! Μια καλή εβδομάδα να έχεις! :))

Μάνια μου καλημέρα! Και καλή εβδομάδα! :)) Είδα την αποστολή και σε ευχαριστώ για την τιμή! Έχω ήδη μία αποστολή, και ζητάω λίγη πίστωση χρόνου, καθώς δεν μπορώ να αρχίσω άλλη δίχως να τελειώσω την πρώτη.. Το συντομότερο! :)) Και σε ευχαριστώ και πάλι! :)))

kalynama σε ευχαριστώ! Είσαι πολύ καλή! :)) Μια καλή εβδομάδα να έχεις! :))

marianaonice καλημέρα! Μια λογική ορφανή, που δεν αναγνωρίζει την ανάγκη για συναισθηματική κάλυψη, αγάπη, ακεραιότητα, είναι μία ξαστοχημένη λογική, που πραγματεύεται την δυστυχία της. Πως μπορεί τόσο να ξαστοχήσει η λογική; Όταν δεν μπορεί ή αρνείται να χρησιμοποιήσει όλα τα δεδομένα γύρω της. Από αμάθεια ή ημιμάθεια, από παλιές πληγές που πονάνε. Αν ο άνθρωπος δεν έχει πάρει αγάπη, ίσως και να μείνει ανάπηρος στο να μπορεί να δώσει αγάπη... Όταν δέχεται αξιώματα ως λογική βάση, που μπορεί να αφορούνε κοινωνικούς ρόλους, θρησκευτικά πιστεύω, την δύναμη ή την αδυναμία του, τότε τα αξιώματα αυτά καταρρίπτουν την λογική διαδικασία. Γιατί η λογική είναι απλά ένα εργαλείο, και θα πρέπει να μάθουμε να το χρησιμοποιούμαι σωστά. Και το συναίσθημα ακόμα, δίχως κατανόηση, κι αυτό λαθεύει. Ο φόβος δίχως να ονομαστεί δε κατανικιέται... Τα πληγωμένα "αγρίμια" που δαγκώνουν και φαντάζουν , δύσκολα θα αναγνωριστούνε ως κομμάτι μας, συνάνθρωποι που χρήζουν βοήθειας, δίχως τη λογική διεργασία... Άστοχα και τα δύο λοιπόν, και η λογική και το συναίσθημα, όταν αντιπαλεύονται. Η λογική και το συναίσθημα χέρι χέρι αρμόζει να είναι. Τότε, κι οι συνειδητές αποφάσεις μας δεν αντιπαλεύονται νου και καρδιά.
Σε ευχαριστώ για τα πολύ καλά σου λόγια! :))) Μια καλή εβδομάδα να έχεις! :))

Αλίκη έρχομαι! :)))) Είδα καινούργιο το έκανες το σπίτι σου! :))) Καλή εβδομάδα να έχεις! :)))

Φαραόνα, σου άφησα πρώτο πρώτο, το σχόλιό σου.... αν και με καθυστέρηση:))) Καλή εβδομάδα και πάλι! :)))

faraona είπε...

Eλα πια δεν ηταν και τοσο κακο που με ξεχασες,πλακα σου εκανα με το ''σνιφ''
Χαχα!Ωστε τα κοπανισαμε ε?
Αντε καλη ανοιξη!!!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:)) καλή Άνοιξη! :)))

Βασιλική Ν. είπε...

Ευσαριστώ πολύ για την διεύθυνση της Ελένης.
Το βιβλίο είναι στα Ελληνικά Γράμματα. Κατά την γνώμη μου, μάλλον το καλύτερο παραμύθι που γράφτηκε τα τελευταία χρόνια.
Καλή μας εβδομάδα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

: )) Καλή εβδομάδα Βασιλική, και σε ευχαριστώ για την πληροφορία!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα Νικόλα μου..
Έλειψες εχθές μα σήμερα..
είδα.. συμπλήρωσες το κενό με το παραπάνω..
στην armatan, στην Λυγερή..
άψογος!!!

Σε ευχαριστώ..
να είσαι καλά!!!

Ανώνυμος είπε...

..τελικά όταν ο άνθρωπος, φθάσει στο "αδιέξοδο", εκεί που πρέπει οπωσδήποτε να αποφασίσει.. ποιον πρέπει να έχει σύμμαχο? την λογική που θα σε κρατήσει στα γνωστά περπατημένα λημέρια της γης??? ή την ανάγκη για κάτι καινούριο, για κάτι ανεξερεύνητο εκεί ψηλά? να ρισκάρει? κι αν....? κι αν...όχι..???


Χαρά

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα και καλη εβδομαδα...δεν εχει ποιημα σημερα?:(

Ανασα του Βορρα είπε...

Η καρδιά δεν τιθασεύεται...
κι όποιος την κλείσει σε κλουβί
μόνιμο πόνο έχει στη ψυχή.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ελένη πως θα μπορούσα να λείψω;:)) Καλό βράδυ να έχεις! :))

Χαρά δεν είναι η λογική που ανακόπτει τον δρόμο... είναι ο φόβος και η άγνοια... Όταν η λογική ορφανή βαδίζει, και θυμωμένη. Τότε είναι που με την ψυχή μαλώνει, και διχάζει. Χαίρομαι πολύ που σε βλέπω πάλι εδώ! :)) Χαιρετισμούς κι από την Μαρία! :)) Καλό βράδυ να έχεις! :))

iparxeimageia σήμερα έχει ξεκούραση! :)) Καλό βράδυ να έχεις! :))

Ανάσα του Βορρά σε ευχαριστώ για το στιχοδώρο σου! :)) Καλό βράδυ να έχεις! :))

Ανώνυμος είπε...

έλα..

http://angels.pblogs.gr/2008/03/afierwmeno.html

Καλημέρα!!!

giota persis είπε...

Καλημερα περα για περα

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ελένη μου το είδα! Είστε και οι δυο υπέροχοι! :)) Καλημέρα!

Γιώτα σε ευχαριστώ! Καλημέρα! ( Πανέμορφη λέξη! ) :))

Alkmini είπε...

γλυκακι πηρες? ελα απο κει να τραταριστεις γλυκε μου Νικολα.
αντεεεεεεεεεεε
;)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:)) Πήρα, σε ευχαριστώ πολύ! :))

Μαργαρίτα είπε...

Η σελίδα 123 σε περιμένει!!

Καλό απόγευμα** :))

Ανώνυμος είπε...

εκείνο που δεν άντεξα..εκείνο έδωσε φτερά στην ψυχή μου και πέταξε ψηλά...
Υπέροχο Νικόλα..υπέροχος κιεσυ..

Ανώνυμος είπε...

Με του αετού το πέταγμα το περήφανο..

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μαργαρίτα το είδα! :)) Και σε ευχαριστώ! :)) !! Σου έχω αφήσει σχόλιο. Καλό απόγευμα να έχεις! :))

Σταγόνα καλησπέρα! Για τα πάντα υπάρχει ένα όριο ή μια προθεσμία... :)) Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! :)) Καλό απόγευμα!

Ηλιόφτερη σα του σπουργίτη... :)) Καλησπέρα!

Ανώνυμος είπε...

Αποκωδικοποίηση....: θρησκειών, μυθολογιών, ψυχής, σιωπής,....
Σχηματοποίηση λόγου ("ποιημάτων" μου), κοσμογονία, θεογονία,....
URL : www.siopi.gr
Γεια.....