Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

23/2/08

Άτιτλο

Τις αποδείξεις οι άπιστοι ζητάνε
αυτοί που θάνατο και ζωή
συνεχώς αμφισβητούνε.
Τίποτα δεν θα πω, και γω ακόμη
στην επόμενη στροφή θα σε ξεχάσω.
Κλειδιά που ξεκλειδώνουν
των άλλων το σκοτάδι,
δε τα θέλω.
Αρκετό έχω μέσα μου για να ταφώ.
Μου περισσεύει.
Μαζί μου μπορώ
κι άλλους πολλούς να θάψω..

Κι αν μια γραμμή,
σε αυτή την κατάβαση χάραξα,
σχοινί δεν είναι.
Μου κόστισε τα νύχια και τα δόντια.
Άοπλο με άφησε
αόρατο σε εχθρούς,
κατάρα στους φίλους.
Το "σε αγαπώ"σαν σταυρό καρφώσανε
στην καρδιά μου,
και τώρα περιμένουνε απάντηση...
Μα από την σιωπή μου,
άλλη,
δεν θα λάβουν.

42 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

κλειδια που ξεκλειδωνον των αλλων το σκοταδι δεν τα θελω...

κι ομως αντιθετα σε καθε φυσικο νομο πολλα σκοταδια μαζι φτιαχνουν φως...

κα8ενας μονος του θαβεται μες στην σκοτεινια του...ολοι μαζι επαναστατουμε...ομορφο...δεν ξερω,ολοι το χουμε ζησει...απλως βρηκες τις καταλληλες λεξεις...

*καλημεραααααααααααααααααααααα
*εχεις και μια προσκληση-7πληγες

faraona είπε...

Το "σε αγαπώ"σαν σταυρό καρφώσανε
στην καρδιά μου,
και τώρα περιμένουνε απάντηση...
Ωραιο ποιημα αλλα εγω κρατω αυτο γιατι μου θυμησε...ποσο μπορει να ευτυχησει κανεις απο ενα ''σ αγαπω'' αλλα και ποσο βαρος μπορει να γινει αυτο το ''σ αγαπω'' του αλλου στη ζωη μας.
Καλημερα.

Νατασα είπε...

Κι αν μια γραμμή,
σε αυτή την κατάβαση χάραξα,
σχοινί δεν είναι.
Μου κόστισε τα νύχια και τα δόντια.
_
να'σαι καλά βρε Νίκο, να'σαι καλά.
Προσωπικά,ευχαριστώ .. γράφε, κι άσε τους καφέδες να χύνονται

Ανώνυμος είπε...

ωωω.. πόσο μου αρέσει να με βλέπω να αιμοραγώ από το "σ΄αγαπώ"..
ωωω.. πόσο πολύ μου αρέσει με το αίμα της καρδιάς μου πίνακες να ζωγραφίζω ΚΟΚΚΙΝΟΥΣ..
ακόμα και την ώρα που σιωπώ.. δακρύζω.. κόκκινα δάκρυα στάζει και τότε η βροχή μου.. μα συνεχίζω.. τον Γολγοθά της ψυχής μου να ανέβω..

Την καλημέρα μου και την αγάπη μου.
Πολύ καλή η εγγραφή σου.. για μία ακόμη φορά!!!

L.N.E

Ανώνυμος είπε...

Οτι και να κάνεις ότι και να πεις Ασπρο φτερό μου θα σε λεω...
Εχεις ψαξει ποτέ το γιατί?

Αλεξάνδρα είπε...

...γράφε λέξεις από ψυχή καμωμένες κάντα ποίηση και εγω θα σε είμαι εδω να σε διαβάζω...

Καλό σου βράδυ

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

"Μα από την σιωπή μου,
άλλη,
δεν θα λάβουν"....

όσο κι' αν αιμορραγώ.....

Μ' ΑΡΕΣΕΙ!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλές

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

in the sky Σε ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις με αυτή σου την πρόσκληση... Δεν ξέρω πότε θα ανταποκριθώ πλήρως, ωστόσο, έχεις λάβει ήδη μια προς το παρόν συνεκτική περιγραφή των επτά, κατά εμένα , πληγών.
Μου αρέσει αυτό που γράφεις! Πάντα, η αισιόδοξη πλευρά των πραγμάτων , ελκυστικότερη μου ήτανε. :)) Σε ευχαριστώ! Καλό απόγευμα!

Φαραόνα, δεν χρειάζεται να σχολιάσω αυτό που είπες. Θα συμφωνήσω, πως ναι, έτσι είναι. Την καλησπέρα μου!

Νατάσα, αλήθεια είναι πως χύθηκε σήμερα ο καφές.. Αλλά θα βάλω άλλον, άλλωστε η ζωή έτσι είναι.... Με τα πάνω της και τα κάτω της! Την αγάπη μου! Καλό απόγευμα να έχεις! :))

Ελένη μου, σε σένα ότι και να πω, λίγο είναι.:)))) ΣΕ ευχαριστώ που υπάρχεις!!! Την αγάπη μου, και την απεριόριστη εκτίμησή μου!! Καλό απόγευμα! :))

Μάνια μου δεν το ρωτάω, το ξέρω!! :))) Την αγάπη μου, μια καλή νύχτα να έχεις!

Αλεξάνδρα, σε ευχαριστώ που είσαι εδώ και με διαβάζεις... Να έρχεσαι!... :))
Καλό βράδυ να έχεις! :))

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είναι όμορφο το μοίρασμα, ακόμα κι αν πονάς όταν το κάνεις! :))
Σε ευχαριστώ ! Καλή σου νύχτα! :))

Alkmini είπε...

ερχομαι πινω καφεδακι, δεν διαβαζω, και φευγω.
καλη βδομαδα σου Νικολα.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Πρέπει να μάθω πως πίνεις τον καφέ σου, γιατί άμα σε απογοητεύσω και στον καφέ... μαύρα τα μαντάτα! :)) Καληνύχτα!!!

ΜΑΡΙΑ Ρ. είπε...

σε ευχαριστώ νίκο..
οι στίχοι σου
μοιαζουν συμπλήρωμα
με τους δικούς μου..
"αρκετό εχω μέσα μου
για να ταφω.."
το κρατώ αυτό
σαν να το εγραψα εγω..

καληνυχτα
και μια ευχή για καλή
βδομάδα
:)

Ανώνυμος είπε...

Κλειδιά που ξεκλειδώνουν
των άλλων το σκοτάδι,
δε τα θέλω.
Ετσι ακριβως.. ομως ερχονται στιγμες που νιωθω ενοχη και η φωνη μεσα μου
ουρλιαζει ανελεητα Καλησπερα και να εχεις ενα ομορφο βραδυ

MARIA ANDREADELLI είπε...

Τις λέξεις που ακούμε εύκολα ας προσέχουμε κι όταν μας τις ζητάνε σιωπή.
Εκ πίκρας μιλώ.
Τελικά τα κλειδιά δεν είναι κοινόχρηστα, ο καθείς με τα δικά του και προσοχή στα αντικλείδια.
Καλή σου εβδομάδα.

Dreamer & the full moon είπε...

Τα Ανεμοσκορπισματα μου τραβηξαν την προσοχη... ο ποιητικος σου λογος πηγαιος, ισως γιαυτο και "ατιτλος"... αυτο ομως που με αγγιξε σ'αυτη την πρωτη βολτα στο ιστολογιο σου ηταν η αναφορα σου στον Νικολα Ασιμο...

Σου εχω αφησει εκει ενα σχολιο...

Δεν πηγα παρακατω, θα το κανω ομως.
Θα τα ξαναπουμε σιγουρα...

Φιλικα

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μαρία, η αυθεντικότητα της γραφής σου, πάντα με δαγκώνει, και με τραβά σε άλλα μονοπάτια... Σε ευχαριστώ! Καλή σου μέρα! :))

Ανώνυμε, το αίσθημα της ενοχής, πάντα προειδοποιητικό είναι... Κάτι δεν γίνεται καλά... Κι όταν έτσι νιώθουμε, όταν το κλειδί πιο βαρύ από το σκοτάδι είναι, τότε, πρέπει να ακούμε την καρδιά μας. Αλάνθαστος οδηγός, ακόμα και όταν προκύπτουνε "λάθη". Πόσα αγαπημένα "λάθη" δεν υπάρχουν; Κάποια καθοριστικά για αυτό που είμαστε! :)) Αυτά που δεν κάναμε από δειλία, μη πληγωθούμε, μη πληγώσουμε, ενώ σωστά τα έχριζε η καρδιά μας, πάντα βαραίνουν περισσότερο από αγαπημένα "λάθη"....
Θα ήθελα να μου έγραφες κάποιο όνομα, να ξέρω με ποιον μιλάω, ή κι αν έχεις κάποια διεύθυνση σελίδας, θα μπορούσες, αν θες πάντα, να την γράψεις και αυτή. Σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου! :)) Καλημέρα.

POETIC SIN Σε ευχαριστώ που βρίσκεις χρόνο, αν και "πνιγμένη" αυτόν τον καιρό, να περνάς από εμένα, και να συμμετέχεις! :)) Συμφωνώ πως ο καθένας κουβαλάει τα δικά του κλειδιά, μα όταν ξεκλειδώνουν οι πόρτες και στη συνέχεια ακυρώνονται στο αντάμωμα, εκεί είναι η όλη ομορφιά! Δεν είναι ένα κάστρο - "φυλακή" το ζητούμενο, αλλά οι σωστές πόρτες με τα σωστά κλειδιά... Οι σωστοί ανθρώποι.... Ξεκινώντας πάντα, από την δική μας πλευρά. Αν εμείς δεν είμαστε έτοιμοι καμιά πόρτα δεν θα ανοίξει, όλες το ίδιο. Κι αν λάθος πόρτα ανοίξουμε, σκοτάδι πάλι... Ίσως αύριο, ίσως μεθαύριο... ίσως ποτέ να μη πρέπει κάποιες πόρτες να ανοιχτούνε, ή αν ανοιχτούνε, φρόνιμο να κλείνονται όσο είναι καιρός.
Την καλημέρα μου!

Dreamer & the full moon σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Το διάβασα το σχόλιο, όμως, όπως γράφω κι εκεί, τα σχόλια σε αφιερώματα όπως αυτό, δε τα σχολιάζω... :)) Θα χαρώ να σε ξαναδώ από τα μέρη μου! :)) Καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Νικόλαε! γράφεις με ταλέντο και γνώση...! Πως θα μπορούσα να αφήνω σχόλια και στο προφίλ σου κάποια στιγμή; σε ρωτώ γιατί είμαι εντελώς αυτοδίδακτη με τα blog και εκτός Pathfinder δυσκολεύομαι μερικές φορές. Σε ευχαριστώ!

Μαργαρίτα είπε...

"Το "σε αγαπώ"σαν σταυρό καρφώσανε
στην καρδιά μου.."

Πόσος πόνος κρυμένος
μες τις λέξεις!!!

Καλή σου εβδομάδα**

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα και καλή εβδομάδα Νικόλα μου!

L.N.E

giota persis είπε...

Κραταμε τα δικα μας κλειδια Προσμενουμε την αγαπη χωρις ορια..αυτη που δεν ζηταει τα εαυτης..
Και παμε Μια καλημερα ολοψυχη και μια ομορφη εβδομαδα

Ανώνυμος είπε...

μια μέρα θάθελα να χάναμε όλα τα κλειδιά.. κιόλα τα όπλα.. άοπλοι και ξεκλειδωτοι να ζούσαμε.. τον έρωτα, την αγάπη , το παιχνίδι, τη ζωή..

Ανώνυμος είπε...

μια μέρα θάθελα να χάναμε όλα τα κλειδιά.. κιόλα τα όπλα.. άοπλοι και ξεκλειδωτοι να ζούσαμε.. τον έρωτα, την αγάπη , το παιχνίδι, τη ζωή..

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Λυγερή καλημέρα! Ζεστά τα λόγια σου, είμαι χαρούμενος που σε ξαναβλέπω. Τα σχόλια στο προφίλ μου είναι απενεργοποιημένα κι έτσι δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού εκεί. Σε ευχαριστώ πάντως, που με τίμησε με αυτή σου την σκέψη! :))

Μαργαρίτα καλή εβδομάδα και σε σένα! Σε ευχαριστώ που πάντα περνάς, μου δίνεις μεγάλη χαρά! :))

Ελένη καλή εβδομάδα να έχεις, μαζί με όλους όσους αγαπάς! Να είστε πάντα καλά! :))

Γιώτα η αγάπη δεν είναι ποτέ για τον εαυτό της. Δεν περιμένει ανταλλάγματα. Γι αυτό και δεν εγκαταλείπει ποτέ αυτούς που κατοικεί.... Καλή εβδομάδα να έχεις! :)))

Angel Vs Life είπε...

kai den xairesai pou karfosan to s'agapo stin kardia sou? :o)

Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος είπε...

Απ το καλο στο καλυτερο μας πας.Τι θα γινει με σενα ρε φιλε ?
Τα σεβη μου.

Ανώνυμος είπε...

Μα ποιας αμπάρας ρόπτρο
Που κλείει ξύλινο θάνατο
στο σ’ αγαπώ σιγή χαράζει;

Μα από σιωπή ανοίγουν
εσώτατα...

καλό σου απόγευμα!

Ανώνυμος είπε...

Και παλι υπεροχος..Καλησπερα και καλη εβδομαδα με χρωμα και μαγεια:)

Sophie's eyes είπε...

τέλειο... πολύ μου άρεσε!!

Γωγώ Πακτίτη είπε...

ξεχωριστός σήμερα Νίκο.
εκπληκτικός...

καλή βδομάδα...:)

Μαρινα ..... είπε...

χτυπας κατευθειαν με λάμα απ΄άργυρο φτιαγμενη σε πληγες που αιμοραγουν,
με ακριβεια ποιητη "φτασμενου"...

η δικη σου γραφη "πονάει"...
κοιτά στα εντος...και σχοινοβατει πανω απο την "ιδιωτικη" μας αβυσσο...
αιωρείται απορουμενη η σκεψη...
αναρωτιεται ποτε στο κενο το πηδημα θα επιχειρησει....

Νικο να εισαι καλα...
σε ευχαριστω

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ανώνυμε/η, μακάρι...Θα ήταν τόσο καλό! :))Καλή εβδομάδα..

Ελένη (stagona) , σε καταλαβαίνω απόλυτα... Μια μέρα! Πόσες φορές δεν έχω ξεχάσει τα κλειδιά, αναρωτόμενος αν ήρθε, ή πλησιάζει η μέρα τούτη;
Την αγάπη μου, μια καλή εβδομάδα να έχεις! :))

Angel Vs Life εξαρτάται τον σταυρό που κουβαλάει το "σ΄αγαπώ..." ..σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου! :)) Καλή εβδομάδα!

exoaptonkyklo που θα πάει , θα έρθουνε και τα χειρότερα! :)) Σε ευχαριστώ, ο λόγος σου με τιμά.:)) Καλή σου εβδομάδα!

Mist χαίρομαι που σε βλέπω εδώ! Σε ευχαριστώ για το ζεστό στιχοσχόλιό σου! :))
Καλή εβδομάδα να έχεις! :))

iparxeimageia είσαι πολύ καλή! Σε ευχαριστώ! :)) Καλή σου εβδομάδα!

Sophie's eyes σε ευχαριστώ που το περπάτησες! :)) Καλή εβδομάδα να έχεις!

Γωγώ, σε ευχαριστώ! Καλή εβδομάδα! :))

Μαρινα Γ..... εμπυρη γνωση, είναι χαρά μου η παρουσία σου εδώ! :)) Σε ευχαριστώ για τα πολύ καλά λόγια σου, μα ο τίτλος που μου αποδίδεις, πολύ μεγάλος είναι για μένα! :)) Να είσαι καλά, και μια καλή εβδομάδα να έχεις! :))

Βάσσια είπε...

"Άοπλο με άφησε
αόρατο σε εχθρούς,
κατάρα στους φίλους

Κατάδυση ανεμοσκορπίσματα, στα βάθη της ψυχής.

Μια εκκωφαντική σιωπή.


Καλησπέρα :-)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Vassia σε ευχαριστώ για το μοίρασμα! :)) Μια καλή εβδομάδα να έχεις! :))

Roadartist είπε...

Ομορφιες και παλι..
:)
Τη καλησπερα μου Νικόλα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Roadartist καλησπέρα! :)) Καλή εβδομάδα να έχεις! :))

Ανώνυμος είπε...

Kαλησπερα Νικολα,Αυτά που δεν κάναμε από δειλία, μη πληγωθούμε, μη πληγώσουμε, ενώ σωστά τα έχριζε η καρδιά μας, πάντα βαραίνουν περισσότερο από αγαπημένα "λάθη"....
" mariaeyes"

Mariel είπε...

Το "σε αγαπώ"σαν σταυρό καρφώσανε
στην καρδιά μου,
και τώρα περιμένουνε απάντηση...
Πολύ μεγάλη η αλήθεια που κρύβεις εδώ μέσα..
Το σ'αγαπώ του άλλου καμιά φορά είναι μεγαλύτερο βάρος από την έλειψη του
φιλιά γλυκά για καληνύχτα

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

mariaeyes καλημέρα! Χαίρομαι που σε βρίσκω εδώ! :)) Αν θες , μόνο, γράψε μου την σελίδα σου γιατί δεν την βρίσκω... Να είσαι καλά! :))

Mariel το έχεις νιώσει το ποίημα, κι αυτή είναι μεγάλη χαρά! Σε ευχαριστώ! Μια καλή μέρα σου εύχομαι! :))

rip1708 είπε...

"απο αυτους που μας αγαπανε κινδυνευουμε περισσοτερο γινομαστε δεσμιοι τους σχηματιζουν ερημην μας ενα προσωπο για μας και εμεις που ετσι και αλλιως αγνοουμε το προσωπο μας εξαρτιομασε απο αυτους τους ανθρωπους τους εχουμε αναγκη ζουμε στο ελεος τους τους ικετευουμε να ερθουν και να μην μας εγκαταλειψουν ΠΟΤΕ τουλαχιστον εκεινοι πρωτοι διατηρουμε για τον εαυτο μας το προνομιο να τους ανατιναζουμε για να δουμε ποσο θα διαρκεσει η λαμψη τους για μεγαλυτερη σιγουρια τους εκτελουμε στο τελος τους εξοντωνουμε για να τους πενθουμε μια ζωη"

την καλημερα μου και ενα φιλι

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Νάντια στη αγάπη δεν χωράει εγωισμός. Όταν η αγάπη γίνεται θηλιά, δεν είναι αγάπη.. Πιθανότατα ανασφάλειες, ρόλος, προβολή... Ίσως και εξουσία. Αλλά όχι αγάπη.
Καλό απόγευμα να έχεις! :))

rip1708 είπε...

νικολα μου η αγαπη ειναι ετσι..το αλλο ειναι να αγγιζεις το ονειρο..το ονειρο ομως παντα απεχει απο την πραγματικοτητα.. ευχομαι η πραγματικοτητα σου να μοιαζει με ονειρο..και να χαθεις μεσα του..στην δικη μου πραγματικοτητα την αγαπη την ενιωθα παντα να με πνιγει η να μην με χωραει..αναμεσα σε αυτα τα δυο κοντεψα να εξοντωθω..στην καρδια μου η αγαπη ειναι κατι απλο..δεν ειναι ομως για ολους το ιδιο..

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Νάντια ευτυχώς, ανήκω στους τυχερούς! Είμαι είκοσι χρόνια ερωτευμένος! :))
Την αγάπη μου, καληνύχτα! :))