Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

17/2/08

ΕΛΕΝΗ & ΝΙΚΟΣ - ΜΑΖΙ



Η μέρα κι η νύχτα, πάντα με παιδεμό
με αγαπούσαν
με τρόπο σκληρό, αδίστακτες:
Παιχνίδι ήμουν , είμαι,
στα δάχτυλα που τρυφερά σε ξεγελούνε
και την σιωπή κάνουνε θλίψη
όπως τα άχυρα χρυσό σε κείνο το παραμύθι.


Στα χέρια τους αφέθηκα κι αυτές λιθοβολούσαν
Οι μέρες και οι νύχτες μου κοντά σου τριγυρνούσαν
Και σαν παιδί μεγάλωνα μ΄ έναν κρυμμένο πόθο
Να ΄ρθει ο ήλιος να με βρει μια ώρα μεσημεριανή
Και το φεγγάρι να κρυφτεί δειλά στην αγκαλιά μου
Να πάψει η θλίψη για να μπεις ξανά στα όνειρά μου.


Κι αν τα άχυρα από χρυσό, μ΄ασήμι έχουν γεμίσει
Είναι γιατί κανείς μας απ΄τους δυο,
όσο και να προσπάθησε
τη νύχτα που ανταμώσαμε, δεν μπόρεσε να σβήσει..


Γιατί στης μέρας τον βυθό κρυφτήκαμε με τρόμο,
αδύναμα τα χέρια μας το βάρος να κρατήσουν
καρδιάς όπου μοιράστηκε στα δυο,
αδύναμα τα πόδια να σταθούν, τον πόνο να τον κρύψουν.


Ελένη Γ. (L.N.E) - Νικόλαος Παπανικολόπουλος μαζί..


32 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Μεγαλώσαμε…

Περίσσια μας φάνηκαν τα φώτα.

Ώρα χαράματα ιδρωμένοι σηκωθήκαμε

και σβήσαμε τον ήλιο."

Τιμή μου Νικόλα.. τιμή μου..

L.N.E

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Δική μου η τιμή, και μεγάλη η Χαρά μου Ελένη! Είσαι μοναδική! :))

Ανώνυμος είπε...

"Κι αν τα άχυρα από χρυσό, μ΄ασήμι έχουν γεμίσει
Είναι γιατί κανείς μας απ΄τους δυο,
όσο και να προσπάθησε
τη νύχτα που ανταμώσαμε, δεν μπόρεσε να σβήσει.."
Τι΄ υπέροχη "κατάσταση" είναι αυτή
που φιάξετε μέσα από την μοναδική σας έμπνευση?
Πώς ήλθε κι έδεσε το δίδυμο των ποιητών στην bloggoγειτονιά μας?
Τι φλόγα είναι αυτή που κλέβει το
φώς του ήλιου?
Καταπληκτικοί κι οι δυό σας.
http://Isminy.pblogs.gr

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ο ήλιος Ισμήνη, είναι η Ελένη... Εγώ μία μικρή σελήνη στο φως της.Ζεστά λόγια σου, χαίρομαι που σου άρεσε! :)) Την αγάπη μου, ένα καλό απόγευμα να έχεις! :))

Μαργαρίτα είπε...

Πράγματι η συνεργασία σας
απέδωσε πλούσιους καρπούς!!!
Πάντα έτσι..να χαιρόμαστε
να σας διαβάζουμε :))
Αλλά και η είκόνα της αντίθεσης
πολύ πετυχημένη!!!

Μια χιονόμπαλα κι από μένα ;))

Καλό βραδάκι****

Ανώνυμος είπε...

Θα πω ότι είπα
και στη σελίδα της Ελένης
στο κοινό σας ποίημα..
Άψογη και πολύ όμορφη
η στιχο-συνάντηση σας..
Με τις γραφές σας
να διαχέονται αρμονικά
η μία μέσα στην άλλη..
Να είστε καλά παιδιά
και να έχετε
ένα ευχάριστο βράδυ..

Νατασα είπε...

κεντάτε...
ξέρεις εσύ (μεσοπέλαγα)
καλό βράδυ

Ανώνυμος είπε...

ωωω!!! τι βλέπουν τα υπέροχα τεράστια πράσινα μάτια μου!!!
Τόση αγάπη μαζεμένη.. τόση πολλή η αγάπη σας.. τόση πολλή η συγκίνησή σου.. άχ ρε Νικόλα.. τι μου έκανες σήμερα..

L.N.E

Γωγώ Πακτίτη είπε...

υπέροχο πλέξιμο στίχων...
Ελένη,Νίκο,
πάντα με όμορφες εμπνεύσεις...

φιλιά και στους δυό!

Ανέστης Μ. είπε...

δυο σώματα μια ψυχή πραγματικά!
Αυτή η σύνθεση γκρεμίζει κάθε τείχο στην επικοινωνία με τον άλλο...Χαίρομαι που σας βρήκα και θα σας ξαναβρω.
Τους χαιρετισμούς μου

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μαργαρίτα, Τάκη, Νατάσα, Γωγώ, Ανέστη, σας ευχαριστώ όλους:)) Είστε όλοι Υπέροχοι! :)))
Ένα καλό βράδυ να έχετε! :))

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ελένη για σένα ένα ξεχωριστό ευχαριστώ! Καλή νύχτα να έχεις! :))

marianaonice είπε...

Μοναδικό πάντρεμα ψυχών και πνεύματος!! Συγχαρητήρια!
Να είστε καλά, να χαίρεστε ο ένας τον άλλο και εμείς να χαιρόμαστε το ποιητικό ξεδίπλωμα της αγάπης σας!!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

marianaonice σε ευχαριστώ! Μια καλή μέρα να έχεις! :))

Ανώνυμος είπε...

Μύρισε το ξημέρωμα, αντέχουν τα φτερά σου και δες δεν είσαι μόνος σου μέσα στα όνειρά σου..

Σε ευχαριστώ πολύ Νικόλα μου για τη συνεργασία και τους φίλους σου για τα ευγενικά τους σχόλια..

Καλό ξημέρωμα σε όλους!

L.N.E

Μαρια Νικολαου είπε...

Μπράβο παιδιά πολυ ομορφη η συναντηση σας πραγματικά .
Καλημερα και στους δυο και καλη βδομαδα να εχετε

Ανώνυμος είπε...

Μια καλήμερα και μια αγκαλίτσα σε σένα και στην Ηλιαχτίδα μας!!!

L.N.E

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μαρία Καλημέρα! :)) Μια καλή εβδομάδα να έχεις και συ!

Ελένη καλημέρα, ζεστή η αγκαλίτσα! Χουχουλιάζω! :))

Ανώνυμος είπε...

Τι έχεις πάθει Νικόλα μου, που έτσι
που σε ταξιδεύει αυτό το "ονειρευτό" κορίτσι πάνω στα φτερά του, πως θα γυρίσεις πίσω
που μονίμως σε ( μας) έχει κρεμασμένους απ' τα χείλη του?
Υπέροχο το ταξίδι σας,μοναδική η
διαδρομή σας.
Μη σας χάσουμε απ' τον ορίζοντα έ???
Και τους δυό σας αγαπώ !!!
http://ligery.pblogs.gr

Ανώνυμος είπε...

Εγώ τώρα τι να πω.. ποιος έχει φτερά και σας απογειώνει Ισμήνη μου;
Για τον Νικόλα αυτά που κοκκινίζει ακόμα.. εγώ το χρώμα της ντροπής κάπου κρυμένο το ΄χω..

Την καλημέρα μου σε όλους!!!

L.N.E

M-meggie είπε...

το "μαζί" στην υπογραφή σας εύχομαι να υπάρχει και σε άλλες προσπάθειές σας, τυχεροί εσείς στο μοίρασμα της τέχνης σας και της καρδιάς σας.

Δημήτρης είπε...

Σπουδαία συντεχνία.
Παιχνίδια που 'παίζουνε'
εκείνες οι στιγμές
στο ονειροδρόμιό μας
Μια καληνύχτα και στους δυο.

faraona είπε...

Ε! ΝΑΙ ειναι αυτες, οι συναντησεις των ανθρωπων, που γεννουν τα θαυματα.
Μπραβο!

kalynama είπε...

Υπέροχο... η ένωση μοναδική, ο χορός των λέξεων και των συναισθημάτων μαγικός..

Να είστε και οι δυό σας πάντα καλά :-))

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Νοτα, Δημήτρη, farona, kalynama, σας ευχαριστώ που συμμέτοχοι γίνατε σε αυτό το παιχνίδι! Την αγάπη μου, και μια όμορφη νύχτα να έχετε! :)) Να είστε όλοι σας καλά! :))

Roadartist είπε...

Καλησπερα!!! Πολύ όμορφο !! Και τέλειος ο πινακας του esher!!! :) O συγκεκριμενος μαλιστα υπαρχει στο μουσειο Ηρακλειδων.. :) Φιλια.

Ανώνυμος είπε...

τα λογακια σας υπεροχα...η αντιθεση αψογη...
ηθελα απο μερες να περασω μια βολτα...
αποζημιωθηκα...

*δικη μας τιμη π σας διαβαζουμε...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Ομορφο "πάντρεμα" από όμορφες "πένες"

Πολύ όμορφο!!

Φιλιά και Γλαρένιες αγκαλιές

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Roadartist ο Esher αγαπημένος καλλιτέχνης, η μεταμόρφωση σημείο αναφοράς σχεδόν σε κάθε του έργο!
Ιn the sky, φυρδην -μιγδην, σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια! :)) Την καληνύχτα μου... :))
Ελένη μου είδες πόσοι φίλοι μας τιμήσανε με την αγάπη τους; :))

Ανώνυμος είπε...

Νικόλα μου αγαπημένε, καλό σου βράδυ, ευχαριστώ όλους τους φίλους σου που αγκάλισαν την προσπάθειά μας!

εσύ αγκαλίτσα;;;

L.N.E

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:))

Luthien είπε...

Ειλικρινά πανέμορφο!!Έχετε σκεφτεί να το μελοποιήσετε?;),είναι η
πρώτη μου επίσκεψη στο blog αυτό, και τώρα θα διαβάσω κι άλλα!!!