Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

4/3/08

Blogoπαίχνιδο...

Ευχαριστώ την ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ για την τιμή που μου έκανε να με προσκαλέσει σε αυτό το παιχνίδι.
Οι κανόνες του παιχνιδιού, είπες, έχουν ως εξής:

@ Διαλέγεις ένα ή δυο τραγούδια με τα οποία θα έλεγες το σ’ αγαπώ στον-ην σύντροφο σου ή κάποιον-α που σε ενδιαφέρει.
@ Σε περίπτωση που επιλέξεις δύο κομμάτια, απαραιτήτως το ένα θα πρέπει να έχει αντρικά και το άλλο γυναικεία φωνητικά.
@ Δεν υπάρχει περιορισμός ανάμεσα σε σόλο καλλιτέχνες ή γκρουπ. Επιλέγετε ότι σας εκφράζει περισσότερο.



Επιλέγω με την σειρά μου την Ελένη (L.N.E.), την Armatan, την Μάνια, την Αλίκη και τον Λάκη τον Θλιμένο... Αν μπορούν κι αν θέλουν φυσικά! :))

19 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Σ΄ευχαριστώ για την αποδοχή της πρόσκλησης,
ΜΕ ΤΙΜΑΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ,
και ειδικότερα για την εξαιρετική επιλογή σου

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

Στίχοι: Αλκίνοος Ιωαννίδης
Μουσική: Αλκίνοος Ιωαννίδης
Πρώτη εκτέλεση: Αλκίνοος Ιωαννίδης
Άλλες ερμηνείες: Χαρούλα Αλεξίου

Πέρασαν μέρες χωρίς να στο πω
"Το σ' αγαπώ δυο μόνο λέξεις..."
αγάπη μου,πως θα μ' αντέξεις,
που 'μαι παράξενο παιδί σκοτεινό.

Πέρασαν μέρες χωρίς να σε δώ,
κι αν σε πεθύμησα δε ξέρεις.
"Κοντά μου πάντα θα υποφέρεις..",
σου το 'χα πει ένα πρωί βροχερό.

Θα σβήσω το φως κι όσα δε σου χω χαρίσει
σε ένα χάδι θα σου τα δώσω.
κι ύστερα πάλι θα σε προδώσω,
μες στου μυαλού μου το μαύρο βυθό.

Θα κλάψεις ξανά που μόνη θα μείνεις
κι εγώ πιο μόνος κι από μένα,
μες σε δωμάτια κλεισμένα,
το πρόσωπό σου θα ονειρευτώ,
γιατί μες στο όνειρο μόνο ζω.

Στα σοβαρά μη με παίρνεις ειν' το μυαλό μου θολό
είναι και ο κόσμος μου αστείος.
Κι όταν με βαρεθείς τελείως
ψάξε αλλού να με βρεις όπως με θες.

Και εγώ που αγάπησα πάλι την ιδέα σου μόνο
και κάποιο στίχο που σου μοιάζει,
κοιτάζω έξω και χαράζει...
έγινε το αύριο πάλι χθες.

Θα σβήσω .....

Ανώνυμος είπε...

χμμμ μπορώ να κάνω ολόκληρη εκπομπή ραδιοφωνική ή μάλλον καλύτερα αφιέρωμα εβδομαδιαίο?

Πως θα το κάνω αυτό παγανίτσα μου? Πως θα βρω το ένα το απόλυτο...αφού...δεν υπάρχει...
Καλησπέρα Ασπρο μου Φτερό Σε ευχαριστώ που με προτείνεις :)

Ιφιγένεια είπε...

...απλά τέλειο ...
Σ'ευχαριστώ πολύ που το άκουσα !

Mariel είπε...

Όμορφη μουσική, ερωτική!
φιλί καληνύχτας!

Ανώνυμος είπε...

ετοιμο χιχιχι

faraona είπε...

Ομορφο τραγουδι και με πολυ καλο στιχο!


Εισαι παραξενο και σκοτεινο παιδι εσυ?
Μπαααα!Δεν σου φαινεται!
Καμμια φορα ομως...τα φαινομενα απατουν...

Καλημερα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ εγώ σε ευχαριστώ, και για την πρόσκληση, μα και για την όλη την τεχνική υποστήριξη! :)) Καλημέρα!

Ελένη πολύ όμορφο το τραγούδι του Αλκίνοου! :)) Σε ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες! :))) Μια καλημέρα να έχεις! :))

Μάνια, πραγματικά εξαίρετη επιλογή! Σε ευχαριστώ! Τώρα νιώθω άσκημα που άργησα τόσο να ανταποκριθώ στο δικό σου κάλεσμα, αλλά θα επανορθώσω το συντομότερο! :)) Μια υπέροχη μέρα να έχεις! :))

Ιφιγένεια, χαίρομαι που σου άρεσε! Ήμουν ανάμεσα σε αυτό και το "" σε αγαπώ γιατί είσαι ωραία"... :)) Μια καλή μέρα να έχεις! :))

Mariel σε ευχαριστώ! :)) Μια πανέμορφη μέρα να έχεις! :))

Μάνια στο είπα αλλά θα στο ξαναπώ! Είναι υπέροχο! :)))

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Φαραόνα ναι, υπέροχος ερμηνευτής ο Παπακωνσταντίνου, και οι στίχοι πολλοί καλοί! :)) Ποιος σου είπε πως είμαι σκοτεινός τύπος;:))) Μια καλημέρα να έχεις! :))

faraona είπε...

Nομιζω ...κατι λεει το τραγοδακι που σου αφησε η Ελενη...
Μπορει ομως να κανω και λαθος!
Μαλλον η ιδεα μου ηταν.Αστο.
φιλια!

Ανώνυμος είπε...

χαχαχα
μου άρέσει να βάζω ιδέες!!!
Καλημέρα Νικόλα μου, καλημέρα faraona είσαι λατρεμένη!!!

rain είπε...

Δεν έχω λόγια για τον λατρεμένο Β.Παπακων/νου και ακόμα περισσότερο για ένα από τα πιο όμορφα τραγούδια που έχω ακούσει. Την καλημέρα μου

Ανώνυμος είπε...

αχ σε παρακαλώ...πως να στο πω με στενοχωρείς όταν νιώθεις άσχημα...αλήθεια ούτε που το σκέπτομαι...έχουμε τόσο στρες στη ζωή μας...είναι δυνατόν να πιέζεσαι από κάτι που δεν με ενοχλεί...
καλημέρα :)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Φαραόνα, η Ελένη φταίει! :))

Ελένη! Τι να σου πω τώρα! Μόνο πως είσαι αδυναμία μου! :))

Rain κι εγώ έτσι νιώθω... Μαγικό, αληθινά μαγικό! :)) Καλημέρα!

Μάνια δίχως άγχος λοιπόν! Τι καλή που είσαι! Άλλωστε ναι μου το είπες! Έχω δυο χρόνια περιθώριο!! :))

kirki είπε...

Μαγεία...νότες γιομάτες από σκόνη μαγική!

ΚαληΣπέρα Νικόλα!

Alkmini είπε...

ενα ευχαριστω και εδω Νικολα μου.
ομορφο το τραγουδι σου και προκληση το καλεσμα σου.
σ ευχαριστω φιλε μου

Ανώνυμος είπε...

Υπόσχεση έδωσες Νικόλα..
μη ξεχνιώμασρε..
"το σχόλιο" περιμένω.. να το σχολιάσω..

Την καλησπέρα μου!

Μαρια Νικολαου είπε...

Πολυ καλη επιλογη..
Γεια σου Νίκο μου

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μάγισσα Κίρκη, και ποιον δεν μαγεύει αυτή η φωνή, σε αυτό το τραγούδι! :)) Μια καλή νύχτα να έχεις! :))

Αλίκη η τιμή δική μου! Σε ευχαριστώ! Καλή σου νύχτα! :))

Ελένη Αμέσως μετά τον σχολιασμό, θα τηρήσω ότι είπα! :)) Καλό βράδυ!

Μαρία χαίρομαι που σου άρεσε! Μια όμορφη νύχτα να έχεις! :))