Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

7/3/08

Ερωτικό..

Την νύχτα σφετέρισε
το πρώτο της βλέμμα μετά.
Όλα τα είχε. Αστέρια, κομήτες πουλιά,
φεγγάρια κρεμασμένα στον λαιμό της
σαν μαργαριτάρια.
Μα αν κοιτούσε κανείς προσεχτικότερα,
φεγγάρια δεν ήταν.
Κεφαλές ήταν , προτομές εραστών
για να φωτίζουνε τον δρόμο του πόθου
ανάμεσα στα στήθη.
Εκεί που περνώντας ο εραστής τρομάζει
την καρδιά ακούγοντας
με την ανάσα να σμίγει,
και φόβος μεγάλος υπάρχει να χαθεί,
κι από το πηγάδι της ζωής,
σαν πέσει,
ποτέ ξανά μην ξημερώσει
τα μάτια του.

Εκεί την εικόνα της αντίκρισε πρώτη φορά
φυλακισμένος
σε αυτό που ως τότε δεν είχε.
Σε νερά σκοτεινά που καίγανε
κι ίσως να ήταν και αίμα.
Όπως αυτό που κοκκίνισε τα μαγουλά της
σαν αγκαλιά την πήρε την νύχτα
με την νύχτα σμίγοντας τα πάθη του.
Με φιλιά την έδεσε και την βασάνισε
ανακαλύπτοντας τα πιο κρυφά της μονοπάτια
αυτά της ψυχής.
Αυτά για τα οποία νύχτα ντύθηκε
και την νύχτα σφετέρισε...

Μια πλάνη δική της,
που χάθηκε καθώς το φόρεμά της
στο πάτωμα έπεσε....

18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Νύχτα τη μύρωσε..
το άρωμα ελαφρύ, πανάκριβο,
το μοναδικό της κόσμημα..

Ένιωθε τον πόθο της,
το υγρό φιλί της..
Πλανεύτηκε..

Σιωπή και όνειρο,
πάθος και φαντασία..
Τα σεντόνια μάρτυρες ασίγαστου έρωτα..

Το πρώτο φως τον έλουσε,
τη ζήτησε ξανά..
το φόρεμά της, σημάδι της νύχτας
παρουσία κόκκινη,
ριγμένη στο πάτωμα.

Μόνος του πάντα έμενε στο φως..


ΥΠΕΡΟΧΟ Νικόλα!!!
Αισθαντική γραφή..

Καλό ξημέρωμα..

Myrto είπε...

"τον δαμαστή
των πόθων της
αναζητούσε διψασμένη,
τα ανθρώπινα
στο λαιμό της κολιέ
τίποτα άλλο
απο αναθήματα
κέρινων σκιών...
(σσσ..έλιωναν
κάτω απο το φώς
ανομων φεγγαριών)

το μόνο που
γύρευε
ήταν η αντανάκλαση
της αρσενικής της
φύσης

αλίμονο,
κυνηγός ήταν
σε κοσμο γεμάτο
απο φρέσκα θηράματα..."

σε ευχαριστώ...
καλό βραδυ εύχομαι...

marianaonice είπε...

Ο έρωτας σε όλο του το μεγαλείο!!
Σ΄ ευχαριστώ Νικόλα που τίμησες το ποιητικό μου σχόλιο στην προηγούμενη ανάρτησή σου!
Καλές απόκριες και να περάσεις όμορφα κοντά σε αγαπημένους ανθρώπους!!

Νατασα είπε...

Δυο κορμιά
Δυο ανάσες
Κι όλα για τα δυο της μάτια
Δυο ζωές
Δυο ζαριές
Κι όλα για τα δυο του μάτια
_
Καλημέρα.

faraona είπε...

Τι δυσκολη λεξη για την ποιηση η λεξη ''σφετερισε''!!!!!
ΠΠΠΑΠΑ!σαν σφινα ειναι αναμεσα σε πουπουλα...


Φιλια!

Ανώνυμος είπε...

έλα, φρέσκα είναι ακόμα θαρρώ..
http://angels.pblogs.gr/2008/03/mpiskota-sokolatas.html

Καλημέρα Νικόλα μου!!!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ελένη σε ευχαριστώ για το πανέμορφο στιχοσχολιό σου! :)) Καλημέρα! :))

Μύριαμ, εγώ σε ευχαριστώ! :)) Οι στίχοι σου έχουν κάτι ιδιαίτερο, μια γραφή δική σου... όχι απλά μαγικοί, είναι κάτι σαν μυστικός κήπος... Σε ευχαριστώ που τους άφησες εδώ! :)) Καλό τριήμερο! :))

marianaonice εσύ με τιμάς με την παρουσία σου! Σε ευχαριστώ! Καλά να περάσεις κι εσύ! :))

Νατάσα πάντα τα λόγια σου λίγα, μα της καρδιάς πολλά! :)) Σε ευχαριστώ! :)) Καλά να περάσεις! :))

Φαραόνα υπάρχουνε άραγε δύσκολες λέξεις;Χμμ! :)) Σε ευχαριστώ που πάντα περνάς ! Την αγάπη μου, κι ένα όμορφο τριήμερο να έχεις!

Υπέροχα τα μπισκότα σοκολάτας σου Ελένη μου! Μου γλύκανες την μέρα! :))

Artanis είπε...

O έρωτας με τη ματιά του άνδρα...Καιρό έχω να διαβάσω ένα τέτοιο κομμάτι, γνήσιας ερωτικής ποίησης, εχω συνηθίσει να διαβάζω σχεδόν αποκλειστικά από γυναίκες τέτοιους στίχους...Πολύ ωραίο Νίκο, μου άρεσε...
Καλό τριήμερο να έχεις...

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:)) Πιστεψέ με Αρτάνη, αν θες να δεις τον έρωτα, κι άντρας αν είσαι, μέσα στα μάτια της γυναίκας πρέπει να τον ψάξεις, εκεί αγαπά να κρύβεται και να φανερώνεται! :)) Καλό τριήμερο!

Alkmini είπε...

Καλημέρα :)

Μαρια Νικολαου είπε...

Πολυ πολυ ομορφο Νίκο..
Τα φιλια μου για ενα ομορφο τριήμερο

Ελένη Στασινού είπε...

Νικο το ερωτικό σου μου έφερε εικόνες άλλες στα μάτια. Βλέπεις κι αυτός ο άθλιος και πανέμορφος(ο έρωτας) παίρνει τόσες μορφές, όσοι οι ανθρώποι κι οι ηλικίες ακόμα του ανθρώπου κι έτσι μπορούμε να μιλάμε λες και πρόκειται για κάτι...άλλο.
Υ.Γ.
Στην φίλη STEVI θα μπω. Μόνο που δεν έχω τα ....προσόντα για να δω το βιντεάκι
Πάντως σ ευχαριστώ.

Δημήτρης είπε...

έτσι..
το πάθος έτσι μεταλλάσει
τα γήινα..
προετοιμάζει
το φανό της αληθινής
επιθυμίας.

Καλό τριήμερο, Νίκο.
και εμπνευσμένος πάντα.

Γωγώ Πακτίτη είπε...

ήρθες σαν αερικό
στης νύχτας τα πέπλα
κρατώντας το χαμόγελο του φεγγαριού
ανάμεσα στα στήθη,
για να γητεύει το πάθος
και ζωή να δίνει στη ψυχή.
είτε σωπάσεις, είτε μιλήσεις,
τούτη η ομίχλη καταλαγιάζει τη ντροπή στο βάθος της ζωής
που εσύ ονόμασες πηγάδι.
σε τούτα τα μέρη μαστίγωνες τα μάτια σου για να με βρεις...
για να σε βρω...

όμορφη Κυριακή Νίκο μου...:)

Ανώνυμος είπε...

Με φιλιά την έδεσε και την βασάνισε
ανακαλύπτοντας τα πιο κρυφά της μονοπάτια
αυτά της ψυχής.
Αυτά για τα οποία νύχτα ντύθηκε
και την νύχτα σφετέρισε

Δεν τραγουδάς μόνο τον έρωτα Νίκο μου, αλλά σκαπανέας μες
τις ψυχής μας τ' αποκρυφα κι απάτητα γίνεσαι ώρες-ωρες. κάτι ώρες που βρίσκεις τί να σου πώ τώρα?να βγάλω στην επιφάνεια ότι εσύ αυθαίρετα εξώρυξες ???
Ας σωπάσω καλλίτερα ν'ακούω μόνο
εσένα ....
http://Isminy.pblogs.gr

Ανώνυμος είπε...

καλά ντε.. δεν έρχεται η πριγκήπισσα.. βγάλε το κόκκινο χαλί..
κόκκινη κι εγώ.. δε θα με γνωρίσεις και φοβάμαι μη για το χαλί, εμένανε πατήσεις..

χαχαχα

Την καλησπέρα μου και την αγάπη μου Νικόλα..
και ναι.. είμαι μαρτυριάρα!!!

L.N.E

Ανώνυμος είπε...

λενε πως οι εραστές δεν συναντιούνται κάπου.. μα βρίσκονται πάντα ο ένας στην καρδιά του άλλου..
καληνυχτα Νικόλα

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Αλίκη καλημέρα! Καλά να περάσεις ( παραμυθένια! Άντε,θα συναντήσεις και τον χαμομηλάκι πάλι ;))! :))

Μαρία σε ευχαριστώ! Όμοραφα να περάσεις, όπου κι αν είσαι, και να είσαι. Το όμορφο και το μοναδικό, κατοικεί παντού,ακόμα και δίπλα στην πιο μεγάλη θλίψη... Καλημέρα, με πολλά χαμόγελα ψυχής να επιστρέψεις από το τριήμερο!

Ελένη Στασινού σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου... Ο έρωτας έχει αυτή την ιδιότροπη .. μαγεία! Να μη φοράει ποτέ το ίδιο πρόσωπο, να μην επαναλαμβάνει την ίδια αναπνοή... Κι όταν αυτό συμβεί, δεν είναι πια έρωτας.
Μακάρι να καταφέρεις να δεις το βίντεο! :)) Την καληνύχτα μου!

Δημήτρη καλημέρα.Καλά να περάσεις τα κούλουμα, με χρώματα και πάθος στην ψυχή σου, κι αγάπη πολύ ολογυρά σου και μέσα σου! :))

Γωγώ μου καλά κούλουμα! Υπέροχο το στιχοσχόλιό σου, πάντα νιώθω ιδιαίτερη χαρά όταν έτσι εκφράζεσαι και τόσο όμορφα δώρα μου προσφέρεις! Σε ευχαριστώ! :)))

Ισμήνη, η εξόρυξη γίνεται μόνο όπου η γη είναι πρόσφορη να δώσει! Σε ευχαριστώ αν αισθάνεσαι έτσι,! :)) Εξόρυξη λες, ταξιδιώτης λέω εγώ, σε έναν κόσμο, αυτό της ψυχής, που όσο θες να ανακαλύπτεις θες και να σε ανακαλύπτουνε... Σε αυτόν τον κόσμο η σϊωπή έχει θέση μόνο ως συμμετοχή, και όσο θες να σε ακούνε, άλλο τόσο, ανάγκη είναι, να τους ακούς! :)) Καλά κούλουμα να περάσεις! :))

:)) Πριγκιπικό το ζεύγος που υποδέχτηκα, δεν πρόλαβα να στρώσω χαλί κόκκινο... Εσείς το ξεδιπλώσατε πριν από μένα, με την απλότητα και την οικιότητα που σκορπάγατε γύρω σας, και στην ψυχή μου μπήκατε, και την δική μου και της Μαρίας! ( Η Δανάη σας θεωρεί φίλους της! :)) )
Καλά κούλουμα!!! :))

Σταγόνα, οι εραστές πολύ πριν γίνουν εραστές, είναι εραστές μέσα τους... Σαν έτοιμοι από καιρό, που λέει κι ο Καβάφης! :)) Απλά... συνωμοτεί το σύμπαν να συναντηθούνε! :))Καλά κούλουμα!