Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

5/3/08

ατιτλο .

Οι ώρες υποκλίνονται στη θλίψη,
το σώμα δείκτης που τον ουρανό κοιτά
σαν προσευχή,
το κάλεσμά σου να εισακούσεις.
Μεσάνυχτα μέχρι την στιγμή που το άγγιγμα σου
την ψυχή θα λύσει από του πόθου τα δεσμά,
και λεύτερη η σελήνη
με μουσική λύκων ερωτευμένων
και τους ψιθύρους του αγριόκρινου
στα κύματα,
τα αστέρια όλα θα αγκαλιάσει.


Έσπασα το ρολόι μου
κι έφυγα ταξίδι.
στο γαλάζιο του ουρανού Πέταξα
με ένα μου φτερό λεκιασμένο
κόκκινο..
Κρασί δεν ήταν, αίμα θαρρώ πως έμοιαζε,
ναι, αίμα ήταν..
Στις δώδεκα μου είπες πως θα ρθεις μα έχασα το χρόνο..
Η ζάλη είναι.. αιμοραγώ
χάνεται η μορφή σου..
Άγγελος που αναζητώ πύλες του Παραδείσου..

Ελένη Γ. ( LNE )

Κι όταν της νύχτας δειλά το αντίο φτάσει
εκείνο που κάνει τον ουρανό κόκκινο να ματώνει από αγάπη
καθώς ο δείκτης κόβει τις τελευταίες βόλτες μες στην νύχτα
εκείνα τα φιλιά δεν είναι καληνύχτα
είναι του αποχαιρετισμού
Σε άφησε κι η νύχτα μόνο σου
κι η θάλασσα κύμα γυρεύει απελπισμένα να βρει
για να πνίξει τον καημό σου
Eσύ κι ο ουρανός σου εκεί μαζεύετε αστέρια
κι ο κόσμος μια σταλιά για την δικιά σου αγάπη.

Νατάσα

"Την ανάσα μου ποθώ να εκπνεύσω
εντός σου απόψε,
μ’ εξεγέρσεις φυτών
και λουλουδιών
με δακρυσμένα ασφοδίλια
και σεπτές προσευχές.
Νa αφεθείς στη μέθη
μύριων παρεκτροπών
και να μου πυροδοτήσεις
συσσωρευμένες δέσμες
διάφανου φωτός
και σκάλες αέναες
να μου προσφέρεις
για ν’ ακουμπώ στα σύννεφα.
Να φωλιάσει μέσα σου
η ατέρμονη δίψα
της δημιουργικής φαντασίας
και να μπορείς να δακρύζεις
δίχως να ντρέπεσαι.
Θαρρώ πως σε βλέπω να μου μιλάς,
να εξιστορείς την οδύνη
και τη λαχτάρα του πόθου σου,
να χαίρεσαι, να δακρύζεις,
να πονάς, να φλέγεσαι,
λειμώνες ατέρμονες να ποτίζεις
μ’ ανάλαφρα χάδια
και να δίνεις πνοή
στα άστεγα
και απείθαρχα στα όνειρα.."

Τάκης Τσαντήλας

Στον ΠΗΓΑΙΜΟ κηρύγματα κανείς μας
δε θ' ακούσει
και συμβουλές δεν θα λάβει
από κανέναν.
Τραγούδια μόνο
και καρδιάς παλμούς
θα αφουγκραστεί ,
λόγο καθαρό και δυνατό
στην συνείδηση να σπείρει
νέα γόνιμη , παραγωγική σοδιά
μια μέρα να καρπίσει.


Διάφανο άγγιγμα
είναι αυτό της αγάπης
έτσι που η μια καρδιά
την άλλη πάντα να κοιτά.
Διάφανο άγγιγμα
είναι αυτό της ψυχής
που όταν την ύλη διαπερνά
στην ουσία ακουμπά
και της αλήθειας την ομορφιά
σ΄αφήνει να δεις.

Angie Fou

Δυο άνθη κι εγώ θ' αφήσω..
σαν τα ποτίσεις θ' αγγίξουνε
τον ουρανό..
και άστρα περίλαμπρα
θα φέγγουνε τη νύχτα..
τότε που τα όνειρα ξυπνούν
και ο ουρανός γιορτάζει
και η απλότητα δεν έχει τελειωμό!!

Μαργαρίτα

Νιωθω μικρος, εμπνευση τετοια εγω να ενοχλησω
ετσι κι αλλιως η ωρα αδυσωπητα κυλα
κι ετσι μοναχος που καταφερα να μεινω
με ποδαρακια τοσο δα μικρα
το βημα οσο κι αν το επιταχυνω
την εμπνευση σας θα'χω παντοτε μπροστα..


Σαν άγγιγμα του πρωϊνού σου
διάφανες ματιές
κοιτάζουν το μαρμάρινο σώμα.
Γυρνάς το βλέμμα
κουμπώνεις την ψυχή,
ανασηκώνεις τους ώμους...
και χάνεσαι , στη λευκή νύχτα.

Vassia

Αγάπησα, πόνεσα
Ξέσκισα νου και σάρκα.
Λατρεύτηκα σε μια στιγμή, σε μια βραδιά σε μια ζωή.
Φόρεσα αμαρτίες δικές μου οχι δανεικές
Λυτρώθηκα από πηγές πίστης και ελπίδας
εσωτερικές όχι δανεικές
Ετσι θάρρος και θράσος απέκτησα
στο μυστικό σας πέρασμα
έναν κόκκο γύρης να φυσήξω με κομμένη ανάσα.

Μάνια Σ.

Ούτε μια είδηση,
ούτε μια λέξη,
πάλι βουβή ανεξήγητη σιωπή!
Πυκνό σκοτάδι
πικρές σκέψεις, μαύρη αμφιβολία
σφίγγει πάλι την καρδιά,
σιγά, σαδιστικά ο φόβος
έρχεται να νεκρώσει τη χαρά.
Νοιώθω πως και πάλι νυχτώνει,
έτσι απλά, βουβά, χωρίς αιτία,
α ν α γ κ α ί α....

30 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έσπασα το ρολόι μου
κι έφυγα ταξίδι.
στο γαλάζιο του ουρανού Πέταξα
με ένα μου φτερό λεκιασμένο
κόκκινο..
Κρασί δεν ήταν, αίμα θαρρώ πως έμοιαζε,
ναι, αίμα ήταν..
Στις δώδεκα μου είπες πως θα ρθεις μα έχασα το χρόνο..
Η ζάλη είναι.. αιμοραγώ
χάνεται η μορφή σου..
Άγγελος που αναζητώ πύλες του Παραδείσου..

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ελένη συμπλήρωσες με το στιχοσχολιό σου υπέροχα το στιχοσχόλιο! Μου επιτρέπεις να τα βάλω μαζί και τα δυο;:)) Είναι πολύ όμορφο αυτό που έγραψες! :))

Ανώνυμος είπε...

ότι θέλει ο Νικόλας.. μπορώ να αρνηθώ σε σένα κάτι;
μου αρέσει η αλύσίδα των "εμπνεύσεων" θα προτείνω αν δε σε πειράζει να το συνεχίσουν άλλοι, τα σχόλια δηλαδή. Όσοι θέλουν, να αφήσουν τη δικη τους συνέχεια τι λες;

L.N.E

Νατασα είπε...

Κι όταν της νύχτας δειλά το αντίο φτάσει
εκείνο που κάνει τον ουρανό κόκκινο να ματώνει από αγάπη
καθώς ο δείκτης κόβει τις τελευταίες βόλτες μες στην νύχτα
εκείνα τα φιλιά δεν είναι καληνύχτα
είναι του αποχαιρετισμού
Σε άφησε κι η νύχτα μόνο σου
κι η θάλασσα κύμα γυρεύει απελπισμένα να βρει για να πνίξει τον καημό σου
Eσύ κι ο ουρανός σου εκεί μαζεύεται αστερία.
κι ο κόσμο μια σταλιά για την δικιά σου αγάπη.

Ανώνυμος είπε...

"Την ανάσα μου ποθώ να εκπνεύσω
εντός σου απόψε,
μ’ εξεγέρσεις φυτών
και λουλουδιών
με δακρυσμένα ασφοδίλια
και σεπτές προσευχές.
Νa αφεθείς στη μέθη
μύριων παρεκτροπών
και να μου πυροδοτήσεις
συσσωρευμένες δέσμες
διάφανου φωτός
και σκάλες αέναες
να μου προσφέρεις
για ν’ ακουμπώ στα σύννεφα.
Να φωλιάσει μέσα σου
η ατέρμονη δίψα
της δημιουργικής φαντασίας
και να μπορείς να δακρύζεις
δίχως να ντρέπεσαι.
Θαρρώ πως σε βλέπω να μου μιλάς,
να εξιστορείς την οδύνη
και τη λαχτάρα του πόθου σου,
να χαίρεσαι, να δακρύζεις,
να πονάς, να φλέγεσαι,
λειμώνες ατέρμονες να ποτίζεις
μ’ ανάλαφρα χάδια
και να δίνεις πνοή
στα άστεγα
και απείθαρχα στα όνειρα.."

Όμορφο πολύ το ποίημα σου
φίλε Νικόλα..
Με τιμάει το γεγονός
πως κάποιο δικό μου γραπτό
σε ενέπνευσε..
Να είσαι καλά και να έχεις
μια όμορφη μέρα..

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ελένη, σε ευχαριστώ! Καλή σου μέρα!

Νατάσα, υπέροχη συνέχεια έδωσες.... Σε ευχαριστώ! :)) Μια όμορφη μέρα να έχεις!

Τάκη, είναι ένα πολύ τρυφερό συναίσθημα να εμπνεόμαστε ο ένας από τον άλλο, και να μοιραζόμαστε... Αγάπη το λένε θαρρώ! :)) Σε ευχαριστώ που με τιμάς με την γραφή σου! :)) Καλή σου μέρα!

Μαργαρίτα είπε...

"Τα μεγάλα πνεύματα συναντιώνται"

Πολύ δυνατή η παρέα σας!!
:))

Καλή σου μέρα**

faraona είπε...

Της Ελενης μου αρεσει παρα πολυ!
Αλλα και τα αλλα!Γενικα ...λατρευω την ποιηση!
Καλημερα!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Νικόλα.. χαίρομαι και θαυμάζω ότι βλέπω και ότι νιώθω εδώ να γίνεται..μη σου πω ότι ζηλεύω κι όλας..
έχεις πλήρη αναφορά μου στο μέιλ σου..
να αντέξεις..
χαχαχα

Την καλήμέρα μου και την αγάπη μου σε σένα
μα και σε όλους που ήρθαν που θα ρθούν, να ξέρεις σε αγαπάνε, όπως κι εσύ άλλωστε..

Faraona..
σε ευχαριστώ!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μαργαρίτα καλημέρα! :)) Η παρέα Mας, και συ μαζί, είναι το πιο σωστό! :))

Φαραόνα καλημέρα! :)) Η Eλένη έχει κάτι πολύ μαγικό σε ότι κι αν κάνει:Αγάπη! :))

Ελένη καλημέρα! Ζήλια βανίλια! :)) Ναι το έλαβα και απάντησα κι όλας... :)))

Roadartist είπε...

ΠΟΛΥ όμορφη ανάρτηση!!!
Αυτό θα πεί "συνεργασία" :)
Να είστε καλά πάντα παιδιά να έχετε εμπνεύσεις και διάθεση για δημιουργία! Πολύ σας χαίρομαι!!

maika είπε...

ωραία τα ποιήματά σας!
μα πως το μπορείτε?

(εγώ με την ποίηση δεν τα πάω καλά, γράφω βέβαια ...αλλά είναι του στυλ...που έχουν αυτά πίσω απο τα ημερολόγια... !)

να είσαι καλά!

Λυγερή Βασιλείου είπε...

"Έχει σκαλώσει ο ήλιος στο "ανέβα"
πάνω σε κόκαλα γυμνά από το κρύο.
Ακούμπησέ με για να λιώσουνε τα χιόνια
κάτι θα γίνει, αν "τραβάμε" και οι δυο."

Νικόλα (μου)
Δειγματοληπτικά το ανεβάζω αυτό. Γιατί όλο είναι μια υπέροχη δημιουργία. Και η υπεροχή της έγκειται στο γεγονός ότι δίνει ανάγλυφα το σκεπτικό του ΠΗΓΑΙΜΟΥ.
Στον ΠΗΓΑΙΜΟ κηρύγματα κανείς μας
δε θ' ακούσει
και συμβουλές δεν θα λάβει
από κανέναν.
Τραγούδια μόνο
και καρδιάς παλμούς
θα αφουγκραστεί ,
λόγο καθαρό και δυνατό
στην συνείδηση να σπείρει
νέα γόνιμη , παραγωγική σοδιά
μια μέρα να καρπίσει.

Σε αγαπώ πολύ
εγώ του ΠΗΓΑΙΜΟΥ η λυγερή
αλλά κι΄ όλοςο ΠΗΓΑΙΜΟΣ
πολύ σε πάει...

Ταπεινά προσθέτω ένα ΚΑΙ στην υπέροχη συναυλία σας.
http://ligery.pblogs.gr

Ανώνυμος είπε...

Διάφανο άγγιγμα
είναι αυτό της αγάπης
έτσι που η μια καρδιά
την άλλη πάντα να κοιτά.
Διάφανο άγγιγμα
είναι αυτό της ψυχής
που όταν την ύλη διαπερνά
στην ουσία ακουμπά
και της αλήθειας την ομορφιά
σ΄αφήνει να δεις.

Νικόλα σ΄ευχαριστώ που περνάς από τα μέρη μου κι έχεις πάντα ένα καλό λόγο να πεις. Οι εγγραφές σου
είναι οάσεις στην καθημερινότητά μου.
Angie Fou

Μαργαρίτα είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ...
με τιμούν τόσο τα λόγια σου...

Δυο άνθη κι εγώ θ' αφήσω..
σαν τα ποτίσεις θ' αγγίξουνε
τον ουρανό..
και άστρα περίλαμπρα
θα φέγγουνε τη νύχτα..
τότε που τα όνειρα ξυπνούν
και ο ουρανός γιορτάζει
και η απλότητα δεν έχει τελειωμό!!

Να είσαι καλά!! :))

Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος είπε...

Νιωθω μικρος, εμπνευση τετοια εγω να ενοχλησω
ετσι κι αλλιως η ωρα αδυσωπητα κυλα
κι ετσι μοναχος που καταφερα να μεινω
με ποδαρακια τοσο δα μικρα
το βημα οσο κι αν το επιταχυνω
την εμπνευση σας θα'χω παντοτε μπροστα..

Ανώνυμος είπε...

Νικόλα ντρέπομαι!
από τότε που σε συνάντησα
σ' ακολουθώ γιατί με άγγιξες,
κι εξαιτίας σου ανακάλυψα
όλους αυτούς που σήμερα θαυμάζω
& αγαπώ χωρίς ποτέ να δώ.
Πως "τόλμησες" τ'όνομα μου να
βάλεις ανάμεσα σε τόσο λαμπερά αστέρια που φωτίζουν τις νύχτες
της ψυχής μου!
Ας είναι!! Ιερόσυλα σ' ευχαριστώ.
Αngie Fou

Βάσσια είπε...

Σαν άγγιγμα του πρωϊνού σου

διάφανες ματιές

κοιτάζουν το μαρμάρινο σώμα.

Γυρνάς το βλέμμα

κουμπώνεις την ψυχή,

ανασηκώνεις τους ώμους...

και χάνεσαι , στη λευκή νύχτα.
(V)

Καλησπέρα :-)

Artanis είπε...

Πω, πω, πανέμορφα λόγια...Σαν τραγούδια που αφιερώνονται σε κάθε έναν ξεχωριστά, με κοινή αρχή και διαφορετικό τέλος...Ταξίδια με κοινή αναχώρηση και διαφορετικό προορισμό... (πραγματικά όμως, δεν προλαβαίνω τις αναρτήσεις σου)

Μαργαρίτα είπε...

Πως φαίνεται ότι ξέρεις να
ΑΓΑΠΑΣ!!!
Μεγάλη η καρδιά σου και όλους
τους χωράει...
Απο τον πιο μεγάλο..μέχρι τον
πιο μικρό..ακόμη κι εμένα
χώρεσε..και δεν έχω λόγια
να ευχαριστήσω!!!
Ξέρεις τους φίλους σου να τους
τιμάς!!

Να μείνεις για πάντα έτσι..
Ανόθευτος και Αληθινός***

Ανώνυμος είπε...

εεε πρόσεξε,
την οφειλή ξελπληρώσα,
στο μέιλ θα με βρεις.. αρχείο επισυναπτόμενο..

Δημήτρης είπε...

οι ανάσες σας υπέροχες και
καθάριες.

ο Τάκης δεν είναι λίγες
οι φορές που δημιουργεί
με το γράψιμό του
μήτρες
για νέες πορείες.

Υπέροχες συνεχόμενες διαδρομές.
Καλό σας βράδυ.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Roadartist η έμπνευση γεννάει έμπνευση και η διάθεση διάθεση.. Καλό βράδυ να έχεις! :))

maika είναι απλό. Κατάθεση ψυχής . Τίποτα άλλο. :)) Και ναι. όλοι μπορούνε να κάνουνε αυτή την κατάθεση... έτσι νομίζω... Καλό βράδυ να έχεις και σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου! :))

Λυγερή, σε ευχαριστώ, για τα καλά λόγια και για την συμετοχή σου! Καλό βράδυ να έχεις! :))

Angie Fou μία όαση έχει πολλά δέντρα, και μέρος της είσαι και συ! Σε ευχαριστώ! :)) Καλό σου βράδυ! :))

Μαργαρίτα υπέροχη η συμετοχή σου! :)) Σε ευχαριστώ! :))

exoaptonkyklo δεν υπάρχουν μικροί και μεγάλοι ανάμεσά μας. :)) Και να θυμάσαι, έχουμε πάντα ο ένας τον άλλο... Καλό σου βράδυ! :))

Angie Fou ισχύει πάντα ότι είπα πιο πάνω! :))

Vassia χαρά μου τα δώρα που έφερες! Σε ευχαριστώ! :)) Καλή σου νύχτα! :))

Artanis το παιχνίδι είναι ομαδικό, και ανοιχτό για όλους! :)) ΣΕ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Καλό σου βράδυ! :))

Μαργαρίτα δική μου η χαρά που σας έχω φίλους! :))

Ελένη σε ευχαριστώ! :)))

Δημήτρη το λατρεύω αυτό το πάρε δώσε! Την αγάπη μου! :)) Ένα όμορφο βράδυ να έχεις! :))

Ανώνυμος είπε...

Αγάπησα, πόνεσα
Ξέσκισα νου και σάρκα.
Λατρεύτηκα σε μια στιγμή, σε μια βραδιά σε μια ζωή.
Φόρεσα αμαρτίες δικές μου οχι δανεικές
Λυτρώθηκα από πηγές πίστης και ελπίδας
εσωτερικές όχι δανεικές
Ετσι θάρρος και θράσος απέκτησα στο μυστικό σας πέρασμα έναν κόκκο γύρης να φυσήξω με κομμένη ανάσα.
Καληνύχτα Ασπρο μου Φτερό :)

Alkmini είπε...

διαβαζω σας και εφραινεται η καρδια μου. σας ευχαριστω ολους σας για την καταθεση ψυχης.

faraona είπε...

Πηγα στης Ελενης, εγραψα ενα σχολιο,πνιγηκα στα σκοταδια,το σχολιο βγηκε στον αερα ως ανωνυμο,πηγα να το διορθωσω ,δεν μπορεσα,πηγα ν αφησω αλλο ,το μισο χανοταν στα σκοταδια....παιδια μου,Ελενη μου ,Ανεμοσκορπισμενε μου,γιατι με ταλαιπωρειτε την πτωχη?
Επειδη ειμαι ωριμη κυρια?Μα αφου η Ελενη με στολισε με το ''λατρεμενη'' πηρα θαρρος, αλλα εφαγα τα μουτρα μου!!!!!
Βοηθειστε καλε,τι να κανω?Ειμαι αυτη πες της Ελενης μου ,που λεει κατι για την γιαγια Nina Simon.Ουφφφφ!!!

marianaonice είπε...

Ούτε μια είδηση,
ούτε μια λέξη,
πάλι βουβή ανεξήγητη σιωπή!
Πυκνό σκοτάδι
πικρές σκέψεις, μαύρη αμφιβολία
σφίγγει πάλι την καρδιά,
σιγά, σαδιστικά ο φόβος
έρχεται να νεκρώσει τη χαρά.
Νοιώθω πως και πάλι νυχτώνει,
έτσι απλά, βουβά, χωρίς αιτία,
α ν α γ κ α ί α....

Μικρή προσπάθεια ν΄ ακολουθήσω τ΄ αχνάρια της ποιητικής σας βόλτας...
΄Καλό βράδυ Νικόλα.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Αλίκη , εγώ σε ευχαριστώ για το ζεστό παρόν σου! :)) Καληνύχτα!

Φαραόνα μτέφερα το μήνυμα στην Ελένη! ;)) Καλή νύχτα να έχεις! :))

marianaonice η συμετοχή σου πολύτιμη για την καρδιά μας! Σε ευχαριστώ! :)) Καλό βράδυ να έχεις! :))

Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος είπε...

Σ ακολουθω..σα διφραγκακι τοσο δα μικρο...
Ανεμοσκορπισματα σ ευχαριστω , θα το θυμαμαι.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

exoapotonkyklo εγώ σε ευχαριστώ! Καλή σου μέρα! :))