Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

6/3/08

Παραμύθι

Ο θάνατος ήταν πάντοτε ένα μυστήριο. Ένας άγνωστος, πότε θηρίο που κατασπαράζει ανύποπτους διαβάτες, κι άλλοτε φωνή αγαπημένου, που θα σηκώσει στον ώμο του το δισάκι, και θα βοηθήσει τον πεσμένο να προχωρήσει παραπέρα...
Τον φοβόταν τον θάνατο, μα τώρα πια αυτό δεν είχε καμία σημασία. Το σώμα κι ο πόνος ήταν παρελθόν. Κι αυτή ταξίδευε, μικρό πτηνό , καταπάνω στο φως. Είναι τόσο γρήγορη η ψυχή όταν ταξιδεύει προς ότι αγαπά δίχως τα όρια της ύλης!
Το μικρό κορμάκι της είχε σχεδόν γίνει φως, όταν μια σταγόνα κόκκινη, στα μέχρι τότε ανάλαφρα φτερά της, γέννησε μία σκιά συνείδησης στα μάτια της. Προσπάθησε να δει, και το φως άπλωσε σαν φωτεινό νέφος, κι έγινε ουρανός. Δεν πέταγε πια. Βρισκότανε σε ένα κατακόκκινο λιβάδι γεμάτο παπαρούνες.... Στην μέση καθότανε μία πριγκίπισσα με έναν άσπρο Κύκνο. "Υπάρχουν λοιπόν!" Ήταν η δεύτερη συνειδητή αντίδρασή της... "Υπάρχουνε κι είναι εδώ, σε ένα κόσμο αλλιώτικο, διαφορετικό, ανάμεσα στον δικό μας και το φως!"
Κι αν τα σπουργίτια κλαίγανε όπως οι άνθρωποι, αυτή την στιγμή θα είχε γεμίσει δάκρυα χαράς! Ένα μικρό άσπρο σύννεφο, βρισκότανε αρκετά χαμηλά, πάνω από το κεφάλι της πριγκίπισσας.. Κι ο σπουργίτης, αφού έκανε ένα σύντομο κύκλο, προσγειώθηκε πάνω στο μικρό σύννεφο όπου μπορούσε να τα δει και να τα ακούσει όλα καλύτερα. Η πριγκίπισσα καθότανε γονατιστή με τα ξέπλεκα μαλλιά της, και βάσταγε αγκαλιά τον άσπρο κύκνο. "Καλέ μου κύκνε", είπε στο τέλος. "Πως θα ζήσω χωρίς εσένα αν φύγεις; Σε βλέπω κάθε μέρα να έρχεσαι με την ανατολή, και είσαι η παρέα μου μέχρι το βράδυ. Είσαι τα μάτια μου και η ακοή μου, και κάθε φορά μου φέρνεις νέα από τους ανθρώπους, που τόσο τους αγαπώ! Ο κύκνος είχε τυλιγμένο τον λαιμό του γύρω της... Κι έπειτα, ο λαιμός λύθηκε, και ξέπνοος ο κύκνος απόμεινε στα γόνατα της κοπέλας, που ξέσπασε σε λυγμούς σκεπάζοντάς τον με τα μαλλιά της.. "Αχ κύκνε μου, αχ αγάπημένε μου κύκνε! Γιατί να ζήσω χωρίς εσένα, γιατί! " Τα φτερά του κύκνου δεν ήταν άσπρα πια μα κατακόκκινα, είχανε πλημμυρίσει στο αίμα... Και καθώς οι παπαρούνες κουνάγανε τα κεφάλια τους, όλο το κόκκινο λιβάδι έμοιαζε να έχει πάρει το χρώμα του από τον ματωμένο κύκνο.. Το μικρό σπουργίτη κατάλαβε... Η σταγόνα αίμα στα φτερά του, ήταν από τον Κύκνο που βιαζότανε να προλάβει πριν πεθάνει να δει την καλή του πριγκίπισσα... Μαύρισε η καρδιά του μικρού σπουργίτη, και το σύννεφο άρχισε να στάζει πάνω από την πριγκίπισσα και τον κύκνο. Στο τέλος, άρχισε να βρέχει κανονικά, και η νεαρή κοπέλα σήκωσε με έκπληξη το κεφάλι. "Ποιος είναι εδώ, ποιος είναι αυτός που την θλίψη μου μοιράζεται;" Ο σπουργίτης άνοιξε τα γκρίζα φτερά του και πέταξε δίπλα της, πλάι στον νεκρό κύκνο. Η κοπέλα τραντάχτηκε σύγκορμη! " Ένας αγγελιοφόρος των ψυχών!" Φώναξε, και οι παπαρούνες έσκυψαν στη φωνή της τα κεφάλια τους. "Δεν είμαι..." προσπάθησε να πει το σπουργιτάκι δίχως να θυμάται πια τι ήτανε πριν γίνει σπουργίτης... "εγώ δεν είμαι αγγελιοφόρος! " Η κοπέλα απέλπιδη, άσπρη σα τον κύκνο, στράφηκε προς αυτόν και τον σκέπασε με τα μαλλιά της..."Σώσε τον σε παρακαλώ! Έχεις φτερά, μπορείς να τον προλάβεις! " .... Ο σπουργίτης τα είχε χαμένα. "Γρήγορα σε παρακαλώ, δεν έχουμε χρόνο... πρόλαβέ τον! Πέτα, σε παρακαλώ, πέτα! " Δεν το σκέφτηκε άλλο, μεμιάς βρέθηκε στον φωτεινό ουρανό, αναζητώντας έναν κατάλευκο κύκνο...Από δω! άκουγε την καρδούλα του να του φωνάζει... από δω! Και φτεροκοπούσε όσο πιο γρήγορα μπορούσε. Στο τέλος συνάντησε ένα μεγάλο σμήνος από κύκνους. "Σας παρακαλώ" τους ρώτησε "μην είδατε την ψυχή ενός κύκνου;" Καμία απάντηση. Οι κύκνοι συνέχισαν να πετάνε σαν να μην είχε μιλήσει.
Σας παρακαλώ.. Ένας γλάρος περαστικός ζύγιασε τα φτερά του, Κοντοστάθηκε. Τι ζητάς Κυρά, είπε στο σπουργίτι, τι γυρεύεις; Τον κύκνο της πριγκηπέσας αναζητώ μήπως τον είδες κάπου; Δώσε μου μια περιγραφή αποκρίθηκε ο γλάρος.. Είναι λευκός; Ήταν απάντησε το σπουργίτι, μα τώρα κόκκινος θαρρώ, βαμμένος μες το αίμα.. Έλα μαζί μου,στη ράχη μου ανέβα και κρατήσου γερά, αντέχουν τα φτερά μου Πες μου τον είδες κάπου; σσσ Σώπασε και πάμε Το σπουργίτι γαντζώθηκε πάνω στο γλάρο Ο θεριεμένος άνεμος τον έκανε δύναμη πολύ να βάζει για να κρατηθεί Η ανάσα του κοβόταν.. Ξάφνου, βρέθηκαν σε μια θάλασσα κόκκινη.. Τι είναι εδώ ρώτησε το σπουργίτη. Εδώ Κυρά θαρρώ πως λένε ότι έρχονται οι ψυχές να πλύνουν τα φτερά τους κι ολόλευκες να γίνουν πριν το στερνό ταξίδι.. Ο γλάρος τσαλαβουτούσε στα νερά. Φώναζε.. Κύκνε μου έλα, γύρισε σε θέλει η πριγκιπέσα.. Σιωπή.. Το σπουργίτι πετούσε στην επιφάνεια της γαληνεμένης θάλασσας. Πρώτη φορά αντίκριζε αιματοβαμμένη θάλασσα κι έμοιαζε τρομαγμένο. Μα να κάτι εκεί στο βράχο με τις πεταλίδες και τα μικρά καβούρια κάτι σαλεύει.. Σινιάλο κάνει η Κυρά κι ο γλάρος πλησιάζει.. Ένας κύκνος ολόλευκος στο βράχο κουρνιασμένος.. Στέκι ο σπουργίτης και ρωτά, είσαι της πριγκιπέσας; Ποιος είσαι εσύ; Τι θέλεις εδώ πέρα στα κόκκινα νερά; Τον κύκνο της πριγκίπισσας αναζητώ, ζωή να της χαρίσει. Είναι στιγμές που έφυγε, πρέπει να πάει πίσω. Εγώ είμαι αυτός που αναζητάς απάντησε ο κύκνος. Δες τα φτερά μου είναι λευκά, ολόλευκα και τώρα άγγελος έγινα θαρρώ δεν πρέπει να γυρίσω. Μα θα χαθεί σε αναζητά, έχει πνιγεί στο δάκρυ.. Γύρνα και πες της πως ζητώ μια χάρη από κείνη κι υπόσχομαι πως θα τη δεις ξανά να σου γελάει.. Έσκυψε το σπουργίτι κι άκουσε τα λόγια του κύκνου που ψιθύρισε σιγά κάτι στ΄ αυτιά του.. Το γλάρο φώναξε γοργά και του΄ πε πάμε πίσω Η ώρα φτάνει δώδεκα και πρέπει να γυρίσω Έφυγαν και χαιρέτησαν κουνούσαν το μαντήλι Μα ένα μικρό χαμόγελο επέστρεψε στα χείλη.. Το μικρό σπουργίτι έφτασε, ο γλάρος κουρασμένος.. Τον βρήκατε; Ρώτησε η πριγκίπισσα, τον φέρατε τον κύκνο.. Έλα σιμά, πλησίασε τραγούδησε ο σπουργίτης Κοίτα της λέει κι άκουσε θέλω να σου μιλήσω Τον κύκνο τον συνάντησα, μου πε να ψιθυρίσω.. Το μυστικό αρχόντισσα που πίσω θα τον φέρει Είναι που έστειλες εκεί πριν απ΄το μεσημέρι Ο ήλιος έστεκε ψηλά κι εκείνος σ΄ένα βράχο Και τα φτερά ήταν στεγνά κι εκείνος πιο μονάχος Μου΄ πε σαν πέσει η νυχτιά να βγεις και να κοιτάξεις Στο παραθύρι του ουρανού τα φώτα όλα να ανάψεις. Το βράδυ φόρεσε κι αυτή σμαράγδια δαχτυλίδια Άναψε όλα τ΄ ουρανού τα αστέρια τα στολίδια Και μια σκιά της φάνηκε πως είδε στο φεγγάρι Ναι ο κύκνος ήταν άγγελος και ήρθε να την πάρει.. Πιο πίσω κρυφοκοίταζαν ο γλάρος κι ο σπουργίτης Η πούλια κι ο αυγερινός μαζί κ΄ο αποσπερίτης Χαμόγελα στα χείλη τους, δάκρυα στη ματιά τους Ο θάνατος νικήθηκε και έφυγε μακριά τους Αγγέλων ήταν πια ζωές κι ακούστηκαν τραγούδια Ψυχές που τριγυρνούσαν και σκόρπιζαν λουλούδια Στην ύλη δεν χωρά χαρά έλεγε το σπουργίτι Μα σαν θα βγάλουμε φτερά ξανά θα ανταμωθούμε Στον ουρανό θα μείνουμε τη γη θα την κοιτούμε Γλάρε μου πάρε με αγκαλιά και πάμε να το πούμε Πως οι ψυχές σαν αγαπούν τον θάνατο δεν ζούνε.. Ο θάνατος δεν ήταν ποτέ μυστήριο Χειμώνας ήταν πάντα που προσδοκά την Άνοιξη Που προσδοκά εμένα Να ανθίσω σαν αμυγδαλιά να γείρουν τα κλαριά μου Την ομορφιά μου να χαρούν κάμπιες και πεταλούδες Τα χελιδόνια να με βρουν και να μου τραγουδούνε Στάλες βροχής να πέσουνε να δέσουν οι καρποί μου Και σαν το απόγευμα θα ΄ρθει να πέσουνε στο χώμα Κάποια ζωή θα γεννηθεί απ΄ τη ζωή μου ακόμα..

31 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Νικόλα τώρα τι να πω? Με μάγεψε...κι ήταν η πιο σωστή ώρα ν' ανταμώσω τέτοια μαγεία...σςςς!!! δεν έχω λόγια...μόνο άκου...η καρδιά μου χτυπάει δυνατά!!! Γι' αυτόν τον άγγελο λίγο το τι έγραψα...δώσ μου λίγο χρόνο...ακόμα...να συνέλθω!
Τα φιλιά μου...και στους δυο σας!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Armatan, είναι συγκινητικό το σχόλιό σου! Σε ευχαριστώ! :))
Η μέρα σου να είναι υπέροχη! Το αξίζεις! :))

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ελένη μου, εγώ μόνο μία γραμμή χάραξα, που η ζωή της θα είχε τελέψει... Και ήρθες εσύ, κόκκινη την έβαψες, κλωστή την τύλιξες γύρω από την καρδιά σου, και πιρουέτες την έμαθες να γυρίζει... Κι η κλωστή μεγάλωσε, δρόμος έγινε που μέσα του βάδισα. Κι έμαθα στον δρόμο αυτόν από το μυστικό του Κύκνου, πόσο δυνατή είναι η δύναμη της αγάπης, πόσο ανίσχυρος ο θάνατος μπροστά στην ζωή! Στο τέλος, ο χορός των λέξεων, μουσική πια έμοιαζε, και την Άνοιξη ένιωσα να ανθίζει στην καρδιά! Μάγισσα είσαι Ελένη, της ψυχής πλανεύτρα... Παιδική η ματιά σου είδες καθαρά όταν εγώ πια δεν μπορούσα, και το φως όσων είδες μου χάρισες. Σε ευχαριστώ! Τιμή μου που έγραψες αυτό το παραμύθι! :))

Ανώνυμος είπε...

οι μέρες μου γίνανε υπέροχες από τότε που συναντηθήκαμε...ευχαριστώ...γιατί τα ταξίδια του μυαλού ανεκτίμητα είναι...
armatan
htpp://looking-far-away.pblogs.gr

Ανώνυμος είπε...

Ίσως για τη Μαρία σου, ίσως για την armatan, ίσως για σένα ή για κάποιον άλλον..
Τι σημασία έχει; αυτό το.. παταμυθένιο ποιήμα ολοκληρώθηκε με ένα τρόπο περίεργο, με γραφή διαφορετική, μα με αγάπη ίδια..
Γιατί ίδια είναι παντού σε όλους και δυνατή και κόκκινη,
κατακόκκινη θα έλεγα, σαν τη ζωή..
και νομίζω ότι δεν μπορώ να πω κάτι διαφορετικό από την armatan γι΄αυτό θα επαναλάβω τα λόγια της:οι μέρες μου γίνανε υπέροχες από τότε που συναντηθήκαμε...ευχαριστώ...γιατί τα ταξίδια του μυαλού ανεκτίμητα είναι...

Νικόλα μου, η αλήθεια είναι πως δεν.. μα ας είναι, μόνο και μόνο για τα λόγια σου, άξιζε..
Σε ευχαριστώ για την αγάπη σου..

Την καλημέρα μου σε όλους!!!

Ανώνυμος είπε...

Κυρά...αν όλα σου τα δεν...τέτοιους καρπούς φτιάχνουν...λέγε "δεν" συνέχεια...κέρδος μας θα 'ναι η άρνηση...τι παράξενο αλήθεια...ανατραπήκανε όλα τα δεδομένα...κι οι αρνήσεις... δώρα!!!

armatan

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Armatan, σε ευχαριστώ! Γιατί ευγνωμοσύνη είναι όταν νιώθω τόσο όμορφα, το μόνο που μpορώ να εκφράσω!

Ελένη σε θέλω εδώ, δίπλα μου στα σχόλια Μπορείς; :)) Καλημέρα!!

Ανώνυμος είπε...

Εδώ είμαι Νικόλα μου μαζί σου.. ΔΕΗ-ς επιτρέποντος!!!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:))

Μαρια Νικολαου είπε...

Kοκκινη κλωστη δεμένη που λεει και μια φιλη..
Ομορφη ιστορια κι αυτη και οτι εχεις γραψει..
Καλημερα Νίκο
Καλημερα και στην γλυκια μου Έλένη

Ανώνυμος είπε...

παιδιά είναι ίσως το πιο όμορφο αναπάντεχο παραμύθι που έχω διαβάσει! Τα μάτια μου γέμισαν δάκρυα από την ομορφιά! Κυριολεκτώ!!
Νικόλα, έφτιαξες το σχήμα κι εσύ Ελένη το γέμισες χρώμα και μουσική!
Δεν έχω άλλα φτωχά λόγια να πώ.
Ευχαριστώ για την μαγεία!
Angie Fou

M-meggie είπε...

Σας χαιρετώ και του δύο. Νίκο και Ελένη. Δεν ξέρω πως ταιριάξατε αλλά με το λόγο σας ζωγραφίζεται και οι δύο.

Μαρία Έλενα είπε...

Είναι πάρα πολύ όμορφο.
Το λάτρεψα.
Το έχω διαβάσει 6 φορες και ακόμα δε το χορτάινω.
Μπράβο σας και πάλι μπράβο σας.
Φιλάκια ...

Βάσσια είπε...

Τι εικόνες, τι σκέψεις!!
Τι να γράψω....

Τα λόγια περιττά.

:-)

Νατασα είπε...

"Είναι τόσο γρήγορη η ψυχή όταν ταξιδεύει προς ότι αγαπά δίχως τα όρια της ύλης! "
_

Πως οι ψυχές σαν αγαπούν τον θάνατο δεν ζούνε..

Παραμυθένια καλησπέρα σήμερα :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΣΥΓ-ΚΛΟ-ΝΙ-ΣΤΙ-ΚΟ!!!
Eίμι πολύ συγκινημένη!!!


Συγχαρητήρια και στους δυό σας!!

Ερωτόκριτο μου θύμισε, τούτο το έμμετρο παραμύθι σας για μεγάλους....με το αισιόδοξο μήνυμα της δύνμης της αγάπης:
"Πως οι ψυχές σαν αγαπούν τον θάνατο δεν ζούνε.."

Πέρα από το να υποκλιθώ ταπεινά, δε δύναμαι να σχολιάσω τίποτε περισσότερο

Μα εδώ μόνο σιωπή χρειάζεται, για να ξαναβυθιστώ στη μαγεία της ανάγνωσης

Καλό σας τριήμερο!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τα αγγελάκια εξαιρετικά!
Στέκομαι αρκετή ώρα και τα κοιτάζω. Είναι και που λατρεύω τις δημιουργίες σε πηλό.
΄Εχω κι΄εγώ ένα και στο χεράκι του έχω μια ασημένια καρδούλα περασμένη.

Φιλιά πολλά και μεγάαααλη Γλαρένια αγκαλιά

Artanis είπε...

Τί όμορφο παραμύθι, και πόσο αρμονικά ταίριαξαν τα δυο μέρη που το συνέθεσαν...Συγχαρητήρια, είστε καταπληκτικοί...Καλό τριήμερο να έχετε...

Ανώνυμος είπε...

Μια φορά κι έναν καιρό..
κάπως έτσι ατχίζουν θαρρώ τα παραμύθια..
κι καλούν αγγέλους προστάτες και φύλακες, ψυχές παιδικές να αγκαλιάσουν.. πέρα από χρόνο κι από τόπο..
κι όλοι μαζί στο όνειρο μπαίνουνε, δίνουνε και παίρνουνε..

εισπνέεις και ζω..
εκπνέεις και πεθαίνω..

Την αγάπη μου και τις ευχές μου για ένα τριήμερο όπως το επιθυμείτε σε όσους πέρασαν, στάθηκαν, σχολίασαν, θα σχολιάσουν, θα προσπεράσουν. Ακόμα και σε όσους δεν..
Σε όλους λοιπόν..

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Την φωνή σου άκουσα Ελένη και ήρθα, ευχαριστώ να πω κι εγώ, σε όλους τους φίλους !

Μαρία σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγιια! Αυτό το παραμύθι, δικαιωματικά νομίζω ανήκει στην ελένη! Από την καρδιά της ξεπήδησε όλη αυτή η ομορφιά!

Νοτα σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

Μαρία Έλενα χαίρομαι που σου άρεσε τόσο! Μάγισσα η Ελένη! :))

Vassia το χαμόγελό σου αρκετό είναι! Σε ευχαριστώ! :))

Νατάσα δύο φράσεις... σαν αγαπούν , τον θάνατο δεν ζούνε! Είναι τόσο πολύ αληθινό, που του πρέπει να γράφεται ένα παραμύθι γι αυτό! :)) Την αγάπη μου! :))

Φύρδην Μίγδην θα σου πω ένα μυστικό, που πολλοί νομίζουν πως αφορά τα παραμύθια, μα όχι. Για ανθρώπους σα την Ελένη γράφτηκε. Αν θες το άχυρο να γίνει χρυσός, δώστο απλά στην Ελένη! Ξέρει εκείνη! :))
Τα αγγελάκια, ιδίως το μικρό, το σπασμένο και ξανακατασκευασμένο, έχει κι αυτό μια μικρή , παραμυθένια ιστορία! :))

Αρτάνη πραγματικά η Ελένη, πήρε μία μικρή γραμμούλα και έφτιαξε ένα υπέροχο ονειροδρόμιο! Ακόμα περπατάω σε αυτό και ψάχνομαι! :))

Καλό απόγευμα να έχετε όλοι φίλοι! :))

Μαργαρίτα είπε...

Όμορφοοοο!!! :))
Ζεστό και τρυφερό, σαν
τα παραμύθια της γιαγιάς!!!
Μπράβο σας :))

Άααχ, πόσο με γαλήνεψε!!

Καλό βράδυ**

Artanis είπε...

Φίλε Νίκο, πολύ όμορφη η ιστορία με το αγγελάκι από τερρακότα, που διάβασα στο μπλογκ του "όλα θα πάνε καλά"...Όμορφη και τρυφερή...

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:)) Μαργαρίτα χαίρομαι που έτσι το ένιωσες! :)) Καλό σου βράδυ!

Artani είναι αληθινή ιστορία... Τις τελευταίες μέρες το αγγελάκι αυτό, όλο με κυνηγάει, σαν κάτι να θέλει να μου πει.. Σε προτρέπω να δεις ένα άλλο αγγελάκι , μιας και μιλάμε για αγγέλους, στο βίντεο κλιπ που θα βρεις εδώ: http://stevisurrealist-anotherblog.blogspot.com/2008/03/22.html
Την καληνύχτα μου! :))

Γωγώ Πακτίτη είπε...

τούτος ο κόμπος στο λαιμό,
που εμποδίζει το δάκρυ μου,
είναι γιατί δεν θέλει να μουσκέψει τις λέξεις σας...

οτι δήποτε άλλο να γράψω,
θα φανεί φτωχό...

τα φιλιά μου και στους δυο σας...:)

Alkmini είπε...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αφού είναι παραμυθένια ηιστορία του μικρού σπασμένου αγγέλου...ευκαιρία για ανάρτηση.
Το θείο χάρισμα το έχετε και οι δυό σας, οπότε θα ήταν χαρά και για μας να την μάθουμε μέσα από ένα καλοσφτιαγμένο κείμενο-δημιουργημά σας.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Γωγό σε ευχαριστώ! Πολύ όμορφο το σχόλιό σου! :))

Αλίκη! :)))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ, μπορεί και να συμβεί! Που ξέρεις! :))

Την αγάπη μου σε όλους σας! Καλή νύχτα να έχετε! :))

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα και από εμένα χωρίς σχόλια
"Είναι υπέροχο"
Έχτισα το σπίτι μου δίπλα στο δάσος
Για να σ’ ακούω που τραγουδάς
Κι ήταν γλυκά κι ήταν ωραία
Κι η αγάπη μόλις ξεκινούσε
Έχε γεια αηδόνι μου
Πάει καιρός πολύς που σε βρήκα
Τώρα όλα τα τραγούδια σου
Για την ομορφιά έχουν πάψει
Το δάσος σε τυλίγει
Κι ο ήλιος δύει ή χάνεται πίσω από ένα πέπλο
Είναι τώρα που θα με καλούσες
Γι’ αυτό λοιπόν, αναπαύου εν ειρήνη αηδόνι μου
κάτω από το κλαδί σου
Έχε γεια αηδόνι μου
Δεν έζησα παρά για να ‘μαι κοντά σου
Κι αν κάπου τραγουδάς ακόμη
Δεν μπορώ να σ’ακούσω πια
Με την αγάπη μου για εσάς mariaeyes

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

mariaeyes σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου, και τους στίχους που άφησες! :)) Ελπίζω να ακούσεις ξανά το αηδόνι που τόσο το αγάπησες! :)) Καλό τριήμερο να έχεις. :))

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Υπάρχει μια του κόσμου περιοχή
Που όρια δεν έχει
Δεν έχει τοπογραφηθεί
Δεν έχει ιδιοκτήτη
Είναι μια χώρα που την διάλεξαν
Τα θαύματα .
Εκεί η ποίηση γεννήθηκε
Από ψυχής απόσταγμα
Και έννοες αποδράσεις.
Εκεί σας συνάντησα
Εκεί σας αγάπησα
κι ευλαβικά σας έταξα την πίστη μου

Υπέροχοι όλοι σας.
Νικόλα-Ελένη-armatan

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Λυγερή εκεί σε συναντήσαμε κι εμείς... κομμάτια της ίδιας ψυχής είμαστε, που θέλουν να συμπληρωθούνε... :)) Σε ευχαριστώ! :))