Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

31/3/08

καράβι

Του βυθού ξεκίνησε καράβι
Φορτωμένο με φύλλα μυρτιάς.
Πέρασε απ’ τις γραμμές του χεριού σου
Κι’ άφησ’ ελπίδες
Στο πράσινο και το γαλάζιο.
Κύματα στόλισαν τα μαλλιά σου
Μέχρι κι ο Θεός ήπιε απ αυτά
Καθώς λύνονταν στους ώμους σου.
Πρόσεξε στο ταξίδι σου
Κοχύλια βρόχινα να σε ακολουθούν
Μήπως το δρόμο και χάσεις..


Κάτω από το δέρμα,
σε πρασινογάλαζες φλέβες
η ρότα του,
ίσα με την καρδιά ανεβαίνει...
Στην άβυσσο ίσα.

Το δρόμο δεν θα χάσω καλή μου,
ρεύμα δυνατό με σπρώχνει.
Να του αντισταθώ αδύνατο
χωρίς τον χαμό μου.
Το κορμί σου αλάνθαστος οδηγός.

Νικόλαος Παπανικολόπουλος

20 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Πολυ ομορφο Νίκο
Ευχαριστω που το συνεχισες
Βγηκε πραγματικα πολυ ομορφο
Να σαι καλα
Την αγαπη μου για μια ομορφη μερα

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Εγώ σε ευχαριστώ Μαρία, που μου το εμπιστεύθηκες! :))Την αγάπη μου! :)) Καλημέρα! :))

ΜΑΡΙΑ Ρ. είπε...

ομορφη η συνεργασία σας
σαν ουρειος άνεμος
έπλευσε...

:):) μια καλησπέρα
αρμυροί ποιητές..
:):)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μαρία!.. περίεργο... Δεν ξέρω μια Μαρία που να μην είναι ξεχωριστός άνθρωπος! Σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου! :)) Καλησπέρα! :))

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφο
Συγχαρητήρια και στους δυο σας.
Φιλάκια ...

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Σε ευχαριστώ φίλη Μαρία Έλενα! :)) Να είσαι καλά! :)) Φιλιά!

Βάσσια είπε...

Μαρία και Νίκο!!!!
Και δεν είμαι σε περίοδο έρωτος, και νιώθω όταν διαβάζω τα γραπτά εδώ, σαν να μου λείπει.

Καλησπέρα
:-)

Ανώνυμος είπε...

Τρικάταρτο στέλνω για να βρω τις φλέβες της καρδιάς σου
κι εσύ με ανεμότρατα με έφερες κοντά σου...
Ποιητικός διάλογος με γεύση από θάλασσα. Συγχαρητήρια και στους δύο!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Βάσια η Μαρία είναι η πηγή... Εγώ απλά είπια από το νερό της! :))

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ευαγγελία σε ευχαριστούμε! :))

Roadartist είπε...

Τι ομορφια!
Μπραβο σας :)
Καλη εβδομαδα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Roadartist :)) Ευχαριστώ! :))

zero είπε...

Παρα πολυ καλο.
Μου αρεσε ιδιαιτερα ο συνδιασμος.

Ανώνυμος είπε...

ένα χαμόγελο εδώ
τσακ :)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

zero σε ευχαριστώ! Καλό απόγευμα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μάνια! :)) Η μέρα τώρα, είναι σίγουρα καλύτερη! :)) Καλό απόγευμα! :))

Μαρια Νικολαου είπε...

Nα ευχαριστήσω και γω όσους πέρασαν απο δω και να ευχηθω εναν ομορφο και δημιουργικο μηνα

. είπε...

Καθηστερημένη ...αλλά ήρθα.
Είστε υπέροχοι και οι δύο!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:)) Υπέροχη είσαι εσύ Ιωάννα! Ευχαριστούμε! :))

maya είπε...

ένοιωσα λίγο
σαν να βρέθηκα στην μέση
ενός ζευγαριού
σε μια στιγμή
που τραγουδούσαν τις ανάσες τους.

πολύ όμορφο βγήκε...
κι άλλο παρακαλώ?
:))))))))