Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

24/3/08

άτιτλο

Ο λόγος μου άδειο πανί,
σημαία λευκή θα έλεγα
αν τόσο ξεσχισμένη δεν ήταν.
Ο λόγος μου σιωπή είναι.
Μια πόρνη
που ξεπλήρωσε την αποστολή της
και χατήρια πια δεν κάνει...
Σε αγοραίους δρόμους,
γεμάτους βιτρίνες κι εμπορεύματα
αυτή κουρασμένη σπίτι της πάει.

Δεν ζούνε εδώ τα αηδόνια καλή μου...
σπουργίτες μόνο, ζητιάνοι ψυχής.
Βαρύς ο φόρος του Φωτός.
Μ΄αρκεί να με κεράσεις ένα τσιγάρο.
Μόνο.

Αλλά αν θες να μελαγχολήσεις,
αηδόνια δεν έχω,
μα μπορώ το φιλί μου
να σου χαρίσω.
Σκουπίδι είναι..
Βάρος.
Δεν θα μου λείψει
αν το ξεχάσω στα χείλη σου...

36 σχόλια:

Myrto είπε...

"Που είσαι φίλε μου
να με καμαρώσεις;
απο πόρνη μάγισσα
αηδόνι γίνηκα
για μια νυχτιά μονάχα
μέχρι που ένα
μεροπούλι μου
κλεψε το φιλί
που στάχιαζε στα
βλέφαρα σα του
Ηλιου αβάσταχτο φορτίο.
και απο τότε
τα ξένα χείλη ψηλαφίζω
μη τυχόν και βρώ
το κλεμμένο αποτύπωμα"

μια καλησπέρα
και μια ευχή για
όμορφο βράδυ
:)

Νατασα είπε...

..στο δρόμο σου σκορπάς φιλιά και γίνονται ανεμοσκορπισματα
μικρά σκουπιδακια που εμείς σκουπίζουμε για να είμαστε καθαροί μέσα μας
Καλό βράδυ

Ανώνυμος είπε...

Λόγια ανείπωτα με στείλαν μεσοπέλαγα
ν' ανεμοδέρνομαι ναυάγιο τσακισμένο
ν' αδιαφορώ για το αν ζω ή αν πεθαίνω
να μην ποθώ, να μην ελπίζω τίποτα...
Γλυκιά καληνύχτα

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ είπε...

Πέρασα για μια καλησπέρα κι έριξα μια ματιά στα ποιήματά σου .Μου άρεσαν ! Και καλή εβδομάδα

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μύριαμ, ποτέ δεν έχω δει από σένα ένα σχόλιο που να μην είναι κατάθεση ψυχής. Μου δίνεις την εντύπωση, ότι ακόμα και η ανάσα που εκπνέεις ποίηση είναι. Σε ευχαριστώ για την έμπνευση που μου χάρισες, έχεις πάντα τον θαυμασμό μου και μια βαθιά εκτίμηση! :)) Καληνύχτα! :))

Νατάσα, αινιγματική κι εσωστρεφή! :)) Σε ευχαριστώ! :)) Καλή σου νύχτα! :))

Ευαγγελία, αυτός είναι ο ορισμός της ελευθερίας, όπως δόθηκε από τον Καζαντζάκη. Ρητό που τον τάφο του στολίζει... Μα ίσως να είναι κι ο ορισμός της μοναξιάς, που μπρος της ο θάνατος μοιάζει παιδάκι τρομαγμένο. Μπορεί πάλι, μια μήτρα να είναι, στον ένατο μήνα.... Μια καλή νύχτα να έχεις! :))

Κατερίνα χαίρομαι που σου αρέσανε. :)) Μία όμορφη νύχτα να έχεις! :))

Ανώνυμος είπε...

Οταν γράφεις "άτιτλο" πάντα κάτι σου λείπει για...φου ασπρο μου φτερό
"Μόνο" :)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καληνύχτα ξανθιά Θεά! :))

kirki είπε...

ΚαληΜέρα Νικόλα!

Αγγίγματα ψυχής η γραφή σου!

Να είσαι καλά!

Μαρια Νικολαου είπε...

Ομορφοι στιχοι ..
Μια τοσο ομορφη μερα να εχεις

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλημέρα Κίρκι... σε ευχαριστώ! :))

Μαρία , καλημέρα! :)) Ευχαριστώ! :))

Ανώνυμος είπε...

Όμορφο πολύ Νικόλα..
Το τελείωμα του δε εκπληκτικό..
Γράφεις όμορφα φίλε μου..
Την αγάπη μου και την καλημέρα μου..

Γωγώ Πακτίτη είπε...

στην άκρη των χειλιών σου
το φιλί μου,
έχει φωλιάσει στη ζαρωμένη αλήθεια
που κρυφτό παίζει με το ψέμα...

ένα τσιγάρο που προσμένει
να τ'ανάψεις...

καλημέρα Νίκο μου...:)

Φαίδρα Φις είπε...

τι ωραίο!
να είσαι καλά.

καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

υπέροχο!...
απλά υπέροχο...
δεν έχω λόγια...
ευχαριστώ Νικόλα...θεία μετάληψη ο λόγος σου!
armatan

Alkmini είπε...

"O Λόγος μου"
ομορφο οπως παντα, αλλα γιατι άτιτλα βρε Νικολα μου?
χαθηκαν οι τιτλοι? τη ψυχη εχουν?
και καφεδακι πλς χωρις (μμμμ) λουκουμακι γιατι καποιος εχασε 3 κιλα και τα βρηκα εγω :(
φιλακια καλημερες και Χρονια Πολλα

υ.γ. σ αρεσουν οι σημαιες?

kalynama είπε...

Είθε όλα τα φιλιά να αποτελούν βάρος σε όσους τα προσφέρουν και δώρο σε όσους να λαμβάνουν.

Νικόλα... τα λόγια σου πάντα με ταξιδεύουν.

Καλό σου μεσημέρι :-))

rip1708 είπε...

"το φιλι κανει δυο ανθρωπους ενα"
και απο σκουπιδι στα χειλη σου σαν αγγιξεις τα δικα της γινεστε και οι δυο ολοκληροι..αγιζετε το φως..
πολυχρωμα πυροτεχνηματα οι στιγμες σας αγκαλιαζουν..

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Τάκη σε ευχαριστώ! :)) ένα καλό απόγευμα να έχεις! :))

Γωγώ, ευχαριστώ για τους όμορφους στίχους σου! Συμπληρώνεις όμορφα το ποίημα... :)) Καλησπέρα! :))

Φαίδρα σε ευχαριστώ! :)) Καλό απόγευμα! :))

Αρματάν, όταν οι άνθρώποι γίνονται κοινωνοί, αυτό είναι ευλογία. Εσείς, οι φίλοι μου, είστε η ευλογία. Και σε ευχαριστώ! :))

Αλίκη μάλλον δυσκολεύομαι στα βαφτίσια! :)) Μου αρέσουνε οι λευκές σημαίες! :)) Της ανακωχής. :))

kalynama σε ευχαριστώ! Ζεστό το πέρασμά σου! :)) Καλό απόγευμα! :))

Νάντια πολύ τρυφερό! :)) Σε ευχαριστώ! :))

Ανώνυμος είπε...

Βαρύς ο φόρος του Φωτός.
Μ΄αρκεί να με κεράσεις ένα τσιγάρο.
Μόνο.

Μόνο...κι εγώ θα κεράσω
το μόνο που έχω.
Ψυχή.

Την καλησπέρα μου.

Μαργαρίτα είπε...

...κι αν το φιλί σου ξέχασες
σε διψασμένα χειλη...
την νύχτα που κοιμήθηκες
ανθίσανε δυο κρίνοι...
και τότε πια κατάλαβες
και θέλησες πισω να πάρεις
το φιλί που εσύ έδωσες
με περισσή τη θλίψη...

:)) Καλό σου απόγευμα!

faraona είπε...

Ειναι πολυ μελαγχολικο...γιατι?

Ανοιξη μυρισε εξω...

purple είπε...

σε ποιον λειπουν τα φιλια ξεχασμενα σε ομορφα χειλη?...

Ανώνυμος είπε...

στο κρεβάτι σου αν θες
ξεπουλιέμαι..
μια δεκάρα
και όλα τ΄αρνιέμαι..
το φιλί μου σκορπώ
το χαρίζω..
σα σκουπίδι που είν΄το δωρίζω..
μη μιλάς για αγάπες
δε ξέρω..
κουρασμένη απ΄των άλλων τα θέλω..
το κορμί μου μ΄ακούς; ¨
το δανείζω
είναι ρούχο παλιό
το φορώ..
το ξεχνώ..
μα ποτέ
μα ποτέ δεν χαρίζω..
μια δεκάρα σου λέω το δίνω..
μια δεκάρα αλκοόλ για να πίνω..
να μεθώ, να μη ξέρω τι κάνω..
να σκορπώ ηδονές
και μια νύχτα απ΄αυτές
πιο φτωχή απ΄το χθες
να πεθάνω..

L.N.E

rain είπε...

Πολύ όμορφο! Μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις κι ας είναι μελαγχολικός...

Alkmini είπε...

Nικόλα S.O.S.
εισαι Online?
pls στειλε μου email. εχω προβλημα.

Βάσσια είπε...

Σκουπίδι είναι..
Βάρος.
Δεν θα μου λείψει
αν το ξεχάσω στα χείλη σου...

!!!!
Δεν σταματάς να με συγκινείς Νικόλα.

Artanis είπε...

Ένα τσιγάρο στα χείλη,
μια στάχτη που πέφτει
και παίρνει ο αέρας τις στιγμές
σαν τη στάχτη που διαλύεται
σαν το όνειρο που σβήνει,
στα λερά πλακόστρωτα...
Καλησπέρα Νίκο...

Ηλιαχτίς είπε...

Μα, τάχα να μην ήθελε
μια ζωή να πουλιέται,
στα σοκάκια που χάνεται
προσπαθεί να ξεχνιέται.
Τα φιλιά σα σκουπίδια
το δρόμο της κλείνουν..
Κι οι εραστές της,τα όνειρα,
μόνο ζητούν πια, δε δίνουν..
Με τσιγάρο ως το ξημέρωμα
σε ένα μπαλκόνι παγώνει.
Δε κοιμάται γιατί ονειρεύεται
τότε που ήταν αηδόνι..

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ιωάννα διαβάζεις κάτω από τις λέξεις... σε ευχαριστώ! :)) Καλό βράδυ να έχεις!

Μαργαρίτα μου αρέσει όταν απαντάς έτσι! :)) Καληνύχτα!

Φαραώνα γιατί;... :)) Δεν έχω απάντηση. :)) Ένα όμορφο βράδυ να έχεις! :))

Ελένη μου, σαν παλιό καλό ρεμπέτικο, ακούστηκαν οι στίχοι σου στην καρδιά μου! :)) Καλό βράδυ να έχεις! :))

Rain σε ευχαριστώ! :)) Καλή νύχτα! :))

Αλίκη έχω στείλει ήδη μήνυμα. :)) Καλό σου βράδυ! :))

Βάσια είσαι πολύ καλή! Σε ευχαριστώ! :)) Μια όμορφη νύχτα να έχεις! :))

Αρτάνη, δώρα φέρνεις βλέπω! :)) Σε ευχαριστώ! :)) Καληνύχτα! :))

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ηλιαχτίδα μου τι όμορφο! :)) Σε ευχαριστώ!!! :)) Καλό σου βράδυ! :))

Ιφιγένεια είπε...

Καλημέρα ! Καταπληκτικό ! :))

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ιφιγένεια καλημέρα! :))Σε ευχαριστώ! :))

manetarius είπε...

Μ' έπιασε κατάθλιψη βρε πουλάκι μου ανοιξιάτικα...
Ωραίο όμως δεν μπορώ να πω!

Κλημερούδιααα :)

Νατασα είπε...

χμμ...καλησπέρα
βλέπω κάνεις και κανα διάλειμμα
έτσι μπράβο, να παίρνουμε κι εμείς ανάσα.
εγώ όλα καλά ;
εσύ;
χαθήκαμε

kelly alamanou είπε...

Ομορφο το blues αυτό της ψυχής, του μελαγχολικού, μοναχικού οδιπόρου.
Ζεστή καλήσπέρα.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Mane-tarious καλησπέρα. Ταιριάζει στην Άνοιξη η μελαγχολία, όσο και η χαρά! :))

Νατάσα καλησπέρα! :)) Χανόμαστε εμείς;; :))

rodoula-kelly ζεστό το σχόλιό σου. Σε ευχαριστώ! Καλησπέρα! :))