Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

28/3/08

Για την φίλη Ελένη

Την τύχη σου να περπατάς με τους Θεούς
που σα θνητοί γελάνε, λογίζονται, σε ακουμπούν,
στου φεγγαριού την ώρα,
άνεμος - λύκος να σιωπούν, μαζί σου να βαδίζουν,
κι αντί τα λόγια ο σφυγμός ν΄ακούγεται σαν ένας,
η μοίρα σου την έταξε την ώρα που γεννιόσουν.
Το χέρι κάποιου αόρατου τις μέρες μας που δένει.
Σε άλλον έταξε χρυσό, σε άλλον την αγάπη,
και σαν σε εσένα έφτασε, θόλωσε το μυαλό του.
Με αίμα έγραψε χρησμό, και στην καρδιά τον κρύβει
τα μάτια να τον μαρτυρούν σε κείνον που αξίζει.
Γι αυτό λοιπόν μην απορείς στην βόλτα της σελήνης
απ΄τό ποτό το ακριβό, το νέκταρ άμα πίνεις.

16 σχόλια:

Cookie είπε...

Καλησπέρες :)

Σε βρήκα από το μπλογκ της Mane-tarious. Μ' αρέσει πολύ η ποίηση και ευχαρίστως τη διαβάζω. Σήμερα όμως λίγα είναι τα ποιήματα που αγγίζουν.. και έτσι σ' ευχαριστώ για τα ωραία ποιήματα... Γράφω και 'γω που και που και θαρρώ πως θα με επηρεάσεις θετικά :)

Καλή συνέχεια!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα Νικόλα
Για την Ελένη λοιπόν με την αγάπη μας

από mariaeyes

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ελένη χαίρομαι που σε γνώρισα! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! :)) Δεν χανόμαστε! :))

Μαρία, η Ελένη μία από τις ξεχωριστές προσωπικότητες εδώ μέσα, και της έχω ιδιάιτερη αδυναμία! :))

marianaonice είπε...

Υπέροχη αφιέρωση, νέκταρ ακριβό για την Ελένη! Μα και κείνης τα μάτια μαρτυρούν το γραμμένο με αίμα χρησμό, σε σένα Νικόλα, που αξίζεις!!
Να είστε καλά παιδιά που γεμίζετε τις άχαρες στιγμές μας με τόση μελωδία ποιητική!!

Μαχαίρι στην ψυχή μου το προηγούμενο ποστ. Κάπου την είχα ξανασυναντήσει αυτή την εικόνα και ντράπηκα που λέγομαι ...άνθρωπος!!!

Καλό Σ/Κ Νικόλα.

Ανώνυμος είπε...

Καληνύχτα ασπρο μου φτερό :))

Ανώνυμος είπε...

... κι όταν σε σένα έφτασε, αγαπητέ Νικόλα,
το χέρι που με νήματα τη ζήση μας τη δένει
τις Μούσες τις διέταξε στο πλάι σου να μείνουν
λέξεις-σπαθιά σου χάρισε
λέξεις που δεν χαϊδεύουν
μόνο είναι λέξεις που πονούν
νεκρούς που ανασταίνουν...

Να' σαι καλά! :))

Artanis είπε...

Καλημερούδια...

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

marianaonice σε ευχαριστώ για το ευγενικό και ζεστό σχόλιό σου! Ναι η Ελένη είναι μία όμορφη ψυχή, και σαν τέτοια ψυχή σπάνια κι ευλογημένη από την δύναμη της αγάπης, δεν μπορώ πάρα την ευλογία αυτή να νιώσω, και την ευγνωμοσύνη που την γνωρίζω, έστω κι ελάχιστα. Πάνω από όλα είναι μία φίλη ακριβή.
Η ντροπή είναι και δική μου.... Υπάρχει μία αλήθεια εκεί έξω, που ψυθιρίζεται, σαν ξεφύλισμα από βιβλία, μορφές που συγκινούν όπως οι ήρωες ενός μυθιστορήματος, όπως τα πρόσωπα ενός τετελεσμένου δράματος σε εφημερίδα παλιά. Μία αλήθεια που αναλώνει ελάχιστα από τις πράξεις μας, συμβαίνει παράλληλα, κάπου αλλού. Κι όμως, είναι εδώ, τώρα. Ο θρήνος της απώλειας, η απελπισία, το έγκλημα. Πάντα είχα την απορεία πως είναι δυνατόν να διαγράφονται τα εγκλήματα των ισχυρών στις συνειδήσεις κάποιων, μόνο και μόνο γιατί νοιώθουνε πιο αδύναμοι. Αν το σκεφτεί καλά κανείς, η μόνη δύναμη η πραγματική, ανώτερη και από την ανάγκη, είναι η αλήθεια. Είναι η δύμαμη που για να φτάσει κανείς σε αυτήν απαιτεί υπέρβαση, στα εγώ, στον φόβο. Όταν κάποιος, μπορέσει και αλλάξει το εγώ με το εμείς, τότε μόνο μπορεί να νιώσει την χαρά για την οποία πλάστηκε, κι ας είναι τίμημα ο πόνος.
Καλό Σαββατοκύριακο! :))

Μάνια μου, καλημέρα! :)) :)) Σου απάντησα στο προηγούμενο ποστ. Την αγάπη μου σε σένα, και το Μακρύ Παλτό! :))

Ευαγγελία μου, σε ευχαριστώ για τα καλά και ζεστά σου λόγια! :)) Μια καλημέρα να έχεις! :)))

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλημέρα Αρτάνη! :))Να είσαι καλά! :))

Ανώνυμος είπε...

Λιγόλογα..
λιγόλογα..

L.N.E

Φαίδρα Φις είπε...

το σημαντικό είναι ότι εκτιμάμε τους ανθρώπους που "σημαίνουν",όπως είναι η Ελένη,
την αξία αυτή οφείλουμε να υπερασπιζόμαστε και να μην την αφήσουμε να εκπέσει...

το ποίημα είναι καταπληκτικό...
μπράβο!

καλημέρα και φιλιά σε σένα
και στην Ελένη

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ελένη μου, ελάχιστα όσα λέω για σένα. Τον θαυμασμό μου καλή μου φίλη! :)) Καλημέρα!!

Φαίδρα μου, σε ευχαριστώ! Να είσαι πάντα καλά! :)) Καλημέρα! :))

Roadartist είπε...

Καλημέρα Νικόλα..
Εχω γίνει κουραστική..αλλά πραγματικά κ αυτό..μου άρεσε πάρα πολύ :)...
Τα έχεις όλα αυτά κάπου κατοχυρωμένα?

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Roadartist , σε ευχαριστώ! Όταν τα κάνω ανάρτηση στέλνονται αυτόματα με μέιλ σε μένα, και δεν το ανοίγω.. Έτσι, μπορεί να αποδειχτεί, αν χρειαστεί, η πνευματική ιδιοκτησία. :))

Ανώνυμος είπε...

Eλένη ακριβή..
Ελένη αγαπημένη..
σπίτι δεν έχει μήτε γή
μες τις καρδιές μας κατοικεί..
με μέλι και ροδόσταμο φτιαγμένη..
Ελένη ακριβή κιαγαπημένη..

καλή σου μέρα Νικόλα και σε σένα και στη μικρή Ελένη:)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Σε ευχαριστώ Ελένη, για τους στίχους που συμπλήρωσες σε αυτή την προσφορά... :))Καλημέρα!! :))